Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 DivX soitin tulossa

Piiri on GAMELOADER 2. No jos se pitää buutata samalla tavalla kun PS2 Backupit niin sillon mun ei tarvi tehdä mitään muuta kun laittaa pleikkari päälle ja cd sisään. Mutta olen kyllä kokeillu buutata sen sekä PS2-tilassa(alkuperäset, backupit, tuontipelit yms.) että DVD-tilassa eikä kummassakaan se mene sitä mustaa ruutua pidemmälle vaan jämähtää siihen.

Olisko sulla tai jollain muulla vielä jotain ideoita mikä mättää?
 
Vika voisi olla siinä että konsoli tunnistaa levyn psx levyksi. Imagen tekeminen cdgenps2:lla saattaa auttaa. En tiedä kun mulla toimii myös nerolla tehty image. Tosin mulla on usb mod ja boottilevy.
 
Oon tehny aina imagen just tolla cdgenps2:lla mut ei auta.

Ja oon kokeillu myös buutata CD:tä molemmissa tiloissa, sekä PSX tilassa sekä DVD-tilassa.
 
No siinäpä Rakuuna vasta oiva neuvo! Ehkäpä sun ei kannattas tähän asiaan puuttua jos ei kiinnosta neuvoa. Kyllä mä nämä hommat hallitten muuten mutta toi pleikkarin Media Playeri on uus juttu mulle eikä kaikkea uutta aina voi heti hallita kuten ehkä sinä Rakuuna luulet hallitsevasi.

Eli laitappa mulle sitten toimiva neuvo jos kerta luulet itse tämän hallisevasi.

(eikä tämä ollu mikään vihamielinen viesti) =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ronkto
No siinäpä Rakuuna vasta oiva neuvo!

Olen samaa mieltä.

Ehkäpä sun ei kannattas tähän asiaan puuttua jos ei kiinnosta neuvoa.

Miksi ei? Läppää saa kai heittää?

Kyllä mä nämä hommat hallitten muuten mutta toi pleikkarin Media Playeri on uus juttu mulle eikä kaikkea uutta aina voi heti hallita kuten ehkä sinä Rakuuna luulet hallitsevasi.

Kyllä sä osaat, mutta tää on uus jota et osaa? Aika ristiriitainen kommentti. En luulekkaan osaavani, ole ees kokeillu. Kuten jo totetesin, ni oli läppä.
 
Nyt rontko loppuu ainakin meikäläiseltä neuvot kesken. Itselläni on sama piiri kuin sulla ja ainoat ongelmat realityplayerin kanssa on ollut, kun playeri ei ole tukenyt leffassa tai sen äänissä käytettyjä koodekkeja.

Levyt olen polttanut ohjeitten mukaan eli tehnyt imagen cdgenps2:lla, korjannut virheet cdmage:lla ja polttanut sitten imagen fireburnerilla. Toimii kuin junan vessa;)

Jos osaat lontoota, niin näistä osoitteista löytyy kuvallisia ohjeita:
http://www.geocities.com/ps2reality2003/ http://www.ps2reality.mirrorz.com/
 
Pienenä lisätietona lisäksi se, ettei ainakaan Philipsin CD-RW polttimella tarvi korjata noita virheitä. -> hyvin toimii.

3 n k ! n E
 
Laitetaanpas pitkästäaikaa elämää tähän ketjuun ilmoittamalla, että Reality Playeristä on myös versio 1.28e... Uusin soittelee myös mp3:ia. Tuota en ole vielä kerennyt testata, mutta luultavasti on paremman näköinen kuin se Paradox mp3-player... (ei paljoa vaadita...)

3 n k ! n E
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trippi
Mitenkä muuten PS2 jaksaa pyörittää noita divx/xvid -filmejä?

Ihan nätisti, ainakin tälläisen puusilmän mielestä... Joskus olen huomannut pientä epäsyncistä äänessä ja kuvassa (korjaantuu tosin stop/play yhdistelmällä...)

3 n k ! n E
 
Mulla ainakin kaikki kokeilemani divx filmit pätkii, mutta xvidit toimii täydellisesti. Mp3:setkin pyörii hyvin.
 
moikka!!!

Voisittekos auttaa,kun on sellanen ongelma et kun yritän lattoo noita leffoja ps2:sella... niin joihinkin ei tuu ääni kuin muutamaksi sekunniksi alkuun...

Teen kyllä kaikki ihan ohjeitten mukaan mut ei nii ei :(

Muuten leffat toimii ihan normaalisti..ja siis joihinkin tulee ääni ihan oikein..

Älkää sit sanoko et siinä on joku ac3 codecci...kun niistä en ymmärrä mitään. :(

Mut jos osaisitte jelpata????


ps.Kiitos jo etukäteen :)

Terveisin Jaska...
 
Reality Mediaplayerin uusin versio 1.50 on julkaistu ja se tukee mm. AC3 ääniä ja playerin asentamista muistikortille... Toimii ilmeisesti myös ilman modia... En ole vielä ehtinyt tutustua, mutta hakekaa toki omanne täältä:
http://www.ps2reality.net/showdocument.php?t=25722

Sieltä foorumista löytyy myös paljon apua, jos vaan lontoota ymmärtää... (ja vielä enemmän apua jos ymmärtää espanjaa...;)
 
Ylös Bottom