Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 DivX soitin tulossa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja con-troll
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
testailin tota uutta versiota ja sain muuten toimimaan hyvin mut todella paljon on pleikkarilla ongelmia tunnistaa levyjä. Pari kertaa onnistu tunnistamaan ja leffa pyöri moitteetta mut 95% kerroista ja vaa levy raksuttamaan ja playeri jämähtää paikoilleen.

Elikkä kannattaako/pitääkö ne leffatki polttaa Disc-at-Once ja Mode2/xa muodossa? taitaa noista levyistä mitä kokeilin ni suurin osa(ellei kaikki) olla poltettu Mode 1 ilman Disc-At-Oncea.
 
ps2vfs

Olen yrittänyt käyttää kyseista ohjelmaa leffojen katseluun siinä onnistumatta.. Ohjelman luo tietokoneelleni serverin mutta en tiädä miten otan siihen yhteyttä pleikkarillani.. Olen kokeillut maan ja taivaan väliltä kaikki vaihtoehdot mutta ei onnistu. Jos joku on onnistunut siina voisiko joku informoida asiasta minua
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jussi
Kellään tietoa/ kokemusta pitääkö paikkaansa?

Pitää. Eli (käsittääkseni) Ps2-exploitin avulla lataat media-playerin muistikortille, bootaat koneen exploitilla ja teet knife-trick:in.

Vaikka tosta: http://www.ps2reality.net/forum/viewtopic.php?t=29666
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teemu83
Offtopic: ei kellään sattuisi olemaan sitä paradox:in mp3 soitin softaa?(linkkiä kehiin)

Se on aika kämynen, eli itse suosittelisin tuota uusimman mediaplayerin käyttämistä mp3 soittoon.

3 n k ! n E
 
Ihan vain tyhmänä tiedustelen...

Kuinka tämän ohjelman poltto cd:lle tapahtuu, kun tämä rar-tiedosto avataan, niin sieltä tulee 4 kansiota ja pari muuta txt tiedostoo. Nämäkö tiedostot vain laitetaan imageksi ja poltetaan data muodossa mode2 ja disc at once vai?
 
Elikkä tuosta PS2Realityn 1.5 versiosta, eli softan kopiointi onnistuu ilman sen kummempia ongelmia muistikortille (ja se myös näkyy siellä) mutta kuinkas käynnistää se ilman tuota loaderia? Ikonia en pysty tekemään tuolle, ja ei käynnisty ilman cd:tä (softan pystyy kyllä lataamaan muistikortilta tuolla cd:llä, mutta ei kamalasti hyödytä)
 
Mä ainaki ite pistän eka sen Mplayerin cd:n sisään ja käynnistän sen Mplayerin sieltä muistikortilta sen cd:n avulla, ja sitte otan cd:n ulos ja pistän leffan sisään.Siittä on mun mielestä vähempi vaivaa ku ruveta kikkaileen sen Mplayerin kans niin että se käynnistys suoraa muistikortilta, ja en mä ite ees tiiä onko se mahdollista.
 
Ylös Bottom