Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2: DVD-toisto - TALVISOTA/RUKAJÄRVI

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toukopouko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
TALVISOTA JA TUNTEMATON SOTILAS DVD mitä tehdä?

Tere taas..!!

Tällainen viesti saapui miull DVD TALVISOTA JA TUNTEMATON SOTILAS tiimoilta

---- Seuraava tieto lainattu ----
Hei,

Tietoomme on tullut, että Tuntemattoman sotilaan ja Talvisodan DVD-levyt ovat aiheuttaneet ongelmia tiettyjen Playstation 2:n ja Pioneerin DVD-laitteiden käyttäjille.

Itse levyissä ei ole varsinaista vikaa, sillä ne toimivat muissa laitteissa moitteettomasti. Ongelmat PS2:n ja Pioneerin suhteen liittynevät levyjen kopioinninestoon, johon laitteet reagoivat poikkeuksellisella tavalla. Saan huomisen päivän aikana lisäselvitystä asiaan monistamomme teknisiltä asiantuntijoilta ja välitän tiedon teille heti edelleen.

Koska levyt sinänsä eivät ole viallisia, ei ole mitään syytä lähteä vaihtamaan koko varastoa. Elokuvista on kuitenkin tehty uudet lasimasterit ja olemme tilanneet uusia levyjä vaihdettavaksi niissä tapauksissa, joissa ongelmia ilmenee. Tarkoituksemme on vaihtaa ongelmalevyt yksityisille kuluttajille suoraan meiltä. Vaihdamme levyt täältä uusiin heti, kun olemme saaneet uutta varastoa sisään.

---- Edellinen tieto lainattu ----

t:matti
 
DVD:t

Morjes!

Sait ilmeisesti tiedon suoraan Finnkinolta, vai?

Mihin ilmoitit toimimattomista levyistä? tse ilmoitin palautelomakkeella, mutta itse en tuollaista viestiä ole saanut. Olisihan se tosiaan kiva tietää, että mitä asian kanssa tulisi ttehdä :)

-Sami-
 
jepujee

Enää ei tarvitse pelätä, pyörittääkö PS2 dvd-leffojani, sillä hommasin Sonyn DVP S336 dvd-soittimen.
 
Re: Re: Pleikkari kakkosen dvd toisto...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paul_a


Henk. kohtaisesti. suosittelen ehdottomasti Sonyn omaa virallista kaukoa, toimii ihan hyvin ja saat mm pikakelauksia jne


Kyllä se pad-ohjainkin menettelee ja kyllähän siinäkin pikakelaukset toimii ym...
 
Tuntematon vielä kerran :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sami112


ilmoitin palautelomakkeella, mutta itse en tuollaista viestiä ole saanut. Olisihan se tosiaan kiva tietää, että mitä asian kanssa tulisi ttehdä :)

-Sami-

Jes!

Nyt sitten vihdoin sain Finnkinolta vastaus mailissa osoitteen johon voin viallisen levyn laittaa menemään, ja uusi (toivottavasti toimiva) ;D Tulee paluupostissa takaisin, ihme kyllä kuittia eivät pyytäneet mukaan.

-Sami-
 
Re: Tuntematon vielä kerran :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sami112


Jes!

Nyt sitten vihdoin sain Finnkinolta vastaus mailissa osoitteen johon voin viallisen levyn laittaa menemään, ja uusi (toivottavasti toimiva) ;D Tulee paluupostissa takaisin, ihme kyllä kuittia eivät pyytäneet mukaan.

-Sami-

Kertokaahan nyt tietämättömille mihin ottaa yhteyttä jos kyseiset DVD eivät toimi PS2:ssa. Niin kaikki saavat vaihdettua ne, levyihin joissa kopioinninesto toimii oletetulla tavalla.

Täytyy vain sanoa, että huonosti kuluttajia tässäkin asiassa infotaan jälleen kerran.
 
Tuntematon

Itse otin Finnkinoon yhteyttä www.finnkino.fi/videot

linkin takaa löytyvästä "Palaute" lomakkeesta..

3.nnella kerralla sain tänaamuisen vastauksen.

-Sami-
 
Re: TALVISOTA JA TUNTEMATON SOTILAS DVD mitä tehdä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan spw_matti
Tere taas..!!

Tällainen viesti saapui miull DVD TALVISOTA JA TUNTEMATON SOTILAS tiimoilta

---- Seuraava tieto lainattu ----
Hei,

Tietoomme on tullut, että Tuntemattoman sotilaan ja Talvisodan DVD-levyt ovat aiheuttaneet ongelmia tiettyjen Playstation 2:n ja Pioneerin DVD-laitteiden käyttäjille.

Itse levyissä ei ole varsinaista vikaa, sillä ne toimivat muissa laitteissa moitteettomasti. Ongelmat PS2:n ja Pioneerin suhteen liittynevät levyjen kopioinninestoon, johon laitteet reagoivat poikkeuksellisella tavalla. Saan huomisen päivän aikana lisäselvitystä asiaan monistamomme teknisiltä asiantuntijoilta ja välitän tiedon teille heti edelleen.

Koska levyt sinänsä eivät ole viallisia, ei ole mitään syytä lähteä vaihtamaan koko varastoa. Elokuvista on kuitenkin tehty uudet lasimasterit ja olemme tilanneet uusia levyjä vaihdettavaksi niissä tapauksissa, joissa ongelmia ilmenee. Tarkoituksemme on vaihtaa ongelmalevyt yksityisille kuluttajille suoraan meiltä. Vaihdamme levyt täältä uusiin heti, kun olemme saaneet uutta varastoa sisään.

---- Edellinen tieto lainattu ----

t:matti

Onko kenelläkään tietoa onko kaupoissa Ps2 yhteensopivia Talvisota ja Tuntematon sotilas elokuvia ja onko koteloihin erikseen merkattu "Ps2:ssa toimiva".
Vai pitääkö tehdä edellä mainitulla tavalla eli ostaa levyt ensin ja jos eivät toimi niin lähettää ne vaihdettaviksi?
 
Re: Re: TALVISOTA JA TUNTEMATON SOTILAS DVD mitä tehdä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28

Vai pitääkö tehdä edellä mainitulla tavalla eli ostaa levyt ensin ja jos eivät toimi niin lähettää ne vaihdettaviksi?

Pitää. Itse olen nyt pari kertaa tuolta palautteen kautta laittanut viestiä, mutta ei ole vastausta vielä kuulunut.
 
Ylös Bottom