Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2:ia myynnissä, miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SakariS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

SakariS

New Member
Huomasin kun kävin katsoon PS2 osion Osta/Myy/Varasta palstaa että ainakin neljässä ensimmäisessä(viimeaikoina näkynyt muutenkin paljon) topicissa oli koko paketti(PS2) myytävänä...

Eihän tuossa siis mitään pahaa ole jokainenhan saa myydä romppeensa silloin kuin niin haluaa paitsi jos on saanut romppeensa lahjaksi jolloin niitä ei saa myydä(menikään oikein?) mutta kiinnostaisi vaan tietää että miksi olette omastanne luopumassa? Onko rahat loppu? Mamma käski? XBOX tai GameCube? tilapäinen mielenhäiriö? Joku muu mikä?

[Itellänikin on hiipinyt pelko puseroon että oiskaan se XBOX tai GameCube sen verran parempia että rupeaisin omaa pleikkariani myymään]

EDIT:TYPO

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SakariS
miksi olette omastanne luopumassa? Onko rahat loppu?

Minähän en omastani luovu, joten voin vain arvailla muiden puolesta. Olisiko tässä muutama potentiaalinen syy pleikkarin myymiselle:

-ollaan hurahdettu matonkudontaan, ja tarvitaan rahaa kangaspuihin
-ollaan huomattu, että pelaaminen voi olla addiktoivaa, joten ollaan päätetty myydä kone ja käyttää rahat uhkapeliin, huumeisiin, tupakkaan ja viinaan
-ollaan löydetty tyttöystävä, joten kämppä on sisustettu uudestaan, eikä pleikkari millään sointunut niihin isoäidiltä perittyihin verhoihin
-epäillään, että Che Guevara ei olisi ehkä suvainnut pleikkareita (mutta salaa kansalta hän olisi pelaillut State of Emergencyä iltaisin ennen nukkumaanmenoa)
-halutaan myydä se julkaisun aikana ostettu kone, ja hankkia tilalle v5-versio. Kun myy vanhat kamat pakettina, pääsee samalla eroon kaikista läpipelatuista peleistäkin.

Siis mielestäni ei oo mitää järkeä myydä Ps2:sta, koska sille tulee parhaimmat pelit ja eniten pelejä ja pelit ovat jopa huokeitakin. Potkuakin koneessa on ihan riittämiin, kuten viime pelit ovat osoittaneet. Lisäksi ohjain on paras katottuna millä mittapuulla tahansa. Myykää mun puolesta jos haluutte, mutta omastani en luovu ennen Ps3:sta, jos sittenkää. Game Cuben tietty vois ostaa rinnalle, mutta molo kone x-box ei paljo kiinnosta. :p

Tai sitten porukka alkaa vihdoin tajuta miten paljon parempi kone Xbox on ja ne myy Pleikkarit pois ja ostaa Xboxin!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Siis mielestäni ei oo mitää järkeä myydä Ps2:sta, koska sille tulee parhaimmat pelit ja eniten pelejä ja pelit ovat jopa huokeitakin.

Lisäksi ohjain on paras katottuna millä mittapuulla tahansa.

Niin eli ei ole mitään järkeä myydä pois koska sun mielestä sille tulee parhaat pelit? Mielenkiintoista ;)

No sitä käsien rääkkääjää ei kovin hyväksi voi sanoa, ainakaan nyt kun on paremman saanut kätösiin.

PS2-pädi paras?

Eeei kyllä ole. Sanoisinpa, että Japsi Xbox -ohjain (eli Controller S) on paras pädi näiden kolmen konsolin ohjaimista. Itseasiassa, tavallinenkin Xboxin ohjain on parempi kuin PS2:n pädi. DSII:ssa eniten minua vaivaa surkea d-pad, tunnottomat tatit ja huonot olkanapit. Cuben ohjain on ihan hyvä, mutta aivan liian pieni ja tatti on ihan kamala.

... Ja tietenkin IMO.

Jos vain suinkin pystytte penniä (senttiä) venyttämään niin paljon, että hankkisitte useamman konsolin. Elämä on paljon helpompaa. Ei tarvitse olla fanboy.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Jos vain suinkin pystytte penniä (senttiä) venyttämään niin paljon, että hankkisitte useamman konsolin. Elämä on paljon helpompaa. Ei tarvitse olla fanboy.

Joo, noinhan se on. Lisäksi vasta tuossa tilanteessa oleva voi arvostella padeja yms. (ja tietenkin padin käteensopivuuskin on henkilöstä riippuva). Itse olen pelannut PS2:lla paljon, DC:lla liian vähän sen ansaitsemaan määrään nähden, Xboxilla vähän ja GC:lla 5 minuuttia. Yhdenkään padi ei ole tuntunut tottumisen jälkeen huonolta.

Sama juttu. Uusiempien superkonsolien (PS2, CG, XBox ja DC :D) peliohjaimet ovat minulle aivan riittäviä. Ainutkaan ohjain ei ole aiheuttanut vammoja tai muutenkaan estänyt peleistä nauttimisen. :)

Itse myin PS2:ni nimenomaan parempaa pelikonsolia hakien. Xbox nököttääkin projektiotelevision vieressä, enkä olisi juuri fiksumpaa konsolivaihtoa tehdä.
Mikä parasta, ei tarvinnut maksaa väliä euroakaan. :)

Täällä ryhdytään viemään sanoja suusta! ;) Hyvänä lisänä ainakin omista kokemuksista sanoisin, että jos rahaa vain suinkin on muuten, niin koneen myynti ei kannata. Omalla kohdalla ne saadut jenit eivät ole näin jälkikäteen ajatellen korvanneet koneen menetystä. Mikäs sen parempaa kuin vapaus pelata useammalla koneella, monilla taitaa olla käsitys, että ei voi omistaa kuin yhden koneen kerrallaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan

Täällä ryhdytään viemään sanoja suusta! ;) Hyvänä lisänä ainakin omista kokemuksista sanoisin, että jos rahaa vain suinkin on muuten, niin koneen myynti ei kannata. Omalla kohdalla ne saadut jenit eivät ole näin jälkikäteen ajatellen korvanneet koneen menetystä. Mikäs sen parempaa kuin vapaus pelata useammalla koneella, monilla taitaa olla käsitys, että ei voi omistaa kuin yhden koneen kerrallaan.
Harvalla se raha siltikäään puussa kasvaa...joskus valintoja on pakko tehdä.

Tuolla periaatteella minäkin. Hyllyssä on PS2 ja Gamecube. Vierekkäin. Xboxia ei tullut hankittua, koska ei sille juuri sinä hetkenä niitä minun must-have pelejäni ollut. Ja sitäpaitsi kaverilla on se ja se voi kaikenlisäksi aina silloin tällöin lainata sitä :D tai tuoda sen meille tms...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca

Harvalla se raha siltikäään puussa kasvaa...joskus valintoja on pakko tehdä.

Totta, mutta on eri asia kerätä autoja kuin pelikoneita. Sanoinkin, että jos rahaa vain muuten löytyy, niin ainakaan mun kohdalla myynti ei ole ikinä kannattanut- kyllä niitä pelejä joskus tekee taas mieli pelata.

Ymmärrän hyvin että joskus rahaa ei vain ole, on pakko myydä. Kuten Frank mainitsi, niin nyt on tullut senttiä venytettyä esim. kesätöistä ja nyt muista töistä... opiskelulle jää kaksi päivää viikossa:)... mutta lähden juuri poistamaan mulle kuuluvan GC:n Adios! :)

Yleensähän se on pelikoneen vaihto se syy vanhan myymiseen. Dreamcastejakin oli PS2n tullessa kaupan aikamoinen määrä. Itsellä tuo PS2 on myös yhä vaikka se lähinnä pölyyntyy hyllyssä muiden konsolien viedessä peliajan. En silti myy sitä sillä aika huonostihan siitä rahaa saa, jos vaikka sille tulee vielä jokin peli mitä muille ei ja tahdon pelata sitä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Ja sitäpaitsi kaverilla on se ja se voi kaikenlisäksi aina silloin tällöin lainata sitä :D tai tuoda sen meille tms...

Sun kaveris täytyy olla aikamoinen bodari jos jaksaa roudata Xboxin teille :D :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul

Joo, noinhan se on. Lisäksi vasta tuossa tilanteessa oleva voi arvostella padeja yms. (ja tietenkin padin käteensopivuuskin on henkilöstä riippuva). Itse olen pelannut PS2:lla paljon, DC:lla liian vähän sen ansaitsemaan määrään nähden, Xboxilla vähän ja GC:lla 5 minuuttia. Yhdenkään padi ei ole tuntunut tottumisen jälkeen huonolta.

X.Boxin pädin koko oli aluksi hankala. Siihen totuin, mutta ne nappulat ovat liian lähellä toisiaan. Ampedissa on tullut monta kertaa ryssittyä sen takia, koska olen vaihtanut vahingoossa biisiä tai kuvakulmaa yrittäessäni jotain ihan muuta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan

Se olisikin hyvä käsitys. Itse alan elämään sen mukaan heti kun Nintendo, Sony, Sega ja MS ovat yhdistyneet ja tehneet yhden koneen joissa kaikki pelit toimii:p

Ylös Bottom