Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ps2 importit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ashy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Modeista keskusteleminen kielletty, kun kyseessä on piraattien tai varmuuskopioiden tekeminen. Myös vinkit kuka asentaa, kauppaa tai välittää kielletty. Löytävät kyseiset henkilöt muutakin kautta. Yleensä modeista keskusteleminen on sallittu, kun liittyy importtaamiseen.

Kiitos

Sivukommenttina, että:

Rispektit XShavalle järjestyksen pidosta. :cool:

Täällä asiat eivät näytä karkaavan käsistä toisin kuin ainaki yhellä toisella, yhtä toista asiaa käsittelevällä foorumilla jonka vakioseurailija olen.

Asiasta, että itse en ole modannut konetta lainkaan enkä ostanut pelejä muuta kuin Suomesta eli asiaan en osaa sanoa juuri mitään.

Onko joku etsimässä jenkkikonetta tai joitain jenkkipelejä? Jos ootte, ottakaa yhteyttä meikäläiseen. Kohta saattais lähteä. Ei ole varaa pitää enää kaikkia koneita!! Byyh.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Taarne
Ah, anteeksi. Hmmh - tuopas on ikävää.. ja PS2lle ei ole mitään freeloaderin tapaista?

Juu ei valitettavasti ole mitään freeloaderin tapaista. Jos on noin kova hinku pelailla jenkkipelejä, niin itse suosittelen jenkki konetta.

Näyttäisi että Prisonerilta saisi esim ostettua. Sekä myös UK -nettikaupoista löytyy.

Mutta jos rahaa ei ole hirveesti mitä käyttää peleihin tai toiseen konsoliin. Niin näillä rahoilla saa kyllä kasan PAL -pelejä ja tuleehan ne jossakin vaiheessa Suomessakin myyntiin. Tosin löytyyhän noitakin mitä ei tule ja sitten näitä joista karsittu jotakin ominaisuuksia.

Mutta jokainen tyylillään

Ylös Bottom