Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ps2 Lehti uudistunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Exhorder
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
E

Exhorder

Guest
Ostin eilen uuden PS2 lehden ja mukna tuli demolevy tai siis oikeastaan cheatlevy :)

Nimikin on muuttunut nyt se on psi2 lehti. Paperikin on muuttunut liukkaammaksi näemmä.

Hinta oli 7 euroa, ei pha jos se pysyy samana ja demolevy tulee mukaan.

Mä ihmettelen sellasta ton uuden lehden kans, et mä oon ostellu irtonumeroita ja tulee PS1 lehti mutta uudistumisen jälkeen tuli kotiin PSI2 lehti ja lasku???

Eihän tuo haittaa mutta kun en sitä ollu tilannu. :confused:

Tänään tuli uusi PSi2 lehti laatikkoon(nro.17) mutta minulla ei ollut demo-cd:tä ollenkaan??

sama juttu ei mullakaan. Pistin mailia asiasta osoitteeseen pleikkari2@euromedia.fi ja pistin samalla myös tilauksen lopetus ilmoituksen sillä tullut lehti oli NIIIIN huono.

Eilen tuli lehti postissa mutta cd yllättäen puuttui.
95 prosenttia lehdestä on käännösjuttuja ja jutut muutenkin noin kuukauden myöhässä. Taidanpa lopettaa tilauksen.

Uusimman PSi-2 lehden jutut ovat sitten julkaistu englanninkielisessä versiossa 18.10 (issue 25), eli jutut ovat itseasiassa 2 kuukautta vanhoja.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Pahalta näyttää että ainoa suomalainen pleikkari-lehtikin huonontaa laatuaan:(
Osa peliarvosteluista on todellakin pari kuukautta myöhässä:(
Eli ei ole mitään mielenkiintoa lukea niitä kun pelit on jo lähes läpi pelattu.

Mulla sama juttu myös, lehti tulee myöhässä ilman cd:tä! Pitää nyt kattoo ens numeroon saakka jatkaako tilausta vai ei...

Mulle tuli lehti pari päivää sitten ilman CD:tä. Kannessa luki kuitenkin lehti+cd 7.95 . Lehdessä oli myös kerrottu levyn sisältö, mutta ko. levyä en silti saanut lehden mukana, vaikka siitä maksoin. Lopetin tilauksen samantien. Lehden taso on muutenkin huonontunut ja jutut taitavat olla ostettuja englannista. Mainoksessakaan ei lukenut enää 100 % suomalainen pelilehti. PSi2/P2L lehteä en suosittele kenellekään. Aivan surkea.

soitin kans ite asiakaspalveluun tosta cd:stä ja sano että lähettävät ne erikseen tällä kertaa ja että kannattaa ootella niitä joskus ensi viikolla. Ihmettelinkin kun lehti tuli sillon ilman muoveja.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Minulle tuli se perjantaina ja mukana oli lappu jossa mainittiin ainakin WWE Smackdown! 4, PES 2, FIFA 2003, GTA Vice city ja Red faction 2.
Eli niihin ainakin löytyy koodeja.
En ole vielä ehtinyt kokeilemaan levyä.

Itsekin näin levyn kaupassa ja aattelin ehkä investoida siihen tuon PES2 joukkuepäivityksen takia ja jos joku pelin ja levyn omistava immeinen voisi nyt olla niin kiltti ja kertoa, että miten laadukas tämä päivitys on?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Itsekin näin levyn kaupassa ja aattelin ehkä investoida siihen tuon PES2 joukkuepäivityksen takia ja jos joku pelin ja levyn omistava immeinen voisi nyt olla niin kiltti ja kertoa, että miten laadukas tämä päivitys on?

No sillä saa ainakin avattua klassisen Argentiinan, Brasilian, Englannin, The European all-stars ja Worldwide all-stars joukkueet.
En tiedä näistä sen enempää kun en ole jalkapallo-miehiä:)

Jos siinä ei edes saa päivitettyjä joukkuetetoja, niin sehän olisi ku heittäisi saatna rahaa kaivoon.
Eli ei kannata ostaa jos lehtikin on täyttä tuubaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Jos siinä ei edes saa päivitettyjä joukkuetetoja, niin sehän olisi ku heittäisi saatna rahaa kaivoon.

Mistä olet kuullut että siinä pitäisi olla jotain päivityksiä??

Pelit lehdessäkin on kiinnostamatonta paskaa liian suuri osa! Ainoa varteenotettava on Palaaja mutta kaskummaa siinäkin on vedetty varmanpäälle ja joka vitun laitetta...haluan pelkkää pleikkari asiaa

Ylös Bottom