Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2:n sisältä kuuluva naksuminen

MetalWolf83

New Member
Hei! Olen nyt omistanut PS2:n sen julkaisusta asti ja tähän asti toiminut täysin moitteettomasti,mutta tässä jokin päivä sitten,kun olin alkamassa pelaamaan,niin koneen sisältä alkoi kuulua naksuminen,kun laitoin pelin sisään ja sen pitäisi alkaa lukemaan sitä,tulee vain "Disc read error" ruutuun. Eli kyseessä on se "paksu" PS2 eli vanhempi malli.Kone ei ole tietääkseni saanut minkäänlaista osumaa mihinkään. :confused:
 
Vastaus: PS2:n sisältä kuuluva naksuminen

Hei! Olen nyt omistanut PS2:n sen julkaisusta asti ja tähän asti toiminut täysin moitteettomasti,mutta tässä jokin päivä sitten,kun olin alkamassa pelaamaan,niin koneen sisältä alkoi kuulua naksuminen,kun laitoin pelin sisään ja sen pitäisi alkaa lukemaan sitä,tulee vain "Disc read error" ruutuun.
Aika todennäköisesti Pleikan DVD-asema on tullut tiensä päähän. Voit yrittää korjauttaa sitä jossakin, mutta noin kunnioitettavan vanha laite voisi olla järkevintä siirtää suoraan kalmistoon.
 
Vastaus: PS2:n sisältä kuuluva naksuminen

Hei! Olen nyt omistanut PS2:n sen julkaisusta asti ja tähän asti toiminut täysin moitteettomasti,mutta tässä jokin päivä sitten,kun olin alkamassa pelaamaan,niin koneen sisältä alkoi kuulua naksuminen,kun laitoin pelin sisään ja sen pitäisi alkaa lukemaan sitä,tulee vain "Disc read error" ruutuun. Eli kyseessä on se "paksu" PS2 eli vanhempi malli.Kone ei ole tietääkseni saanut minkäänlaista osumaa mihinkään. :confused:

Avaa se ja puhdista pölyt sen sisältä. Se auttoi täälä tuohon naksumiseen.
 
Vastaus: PS2:n sisältä kuuluva naksuminen

joo laserin molempien linssien puhdistus voi saada homman taas pelaamaan.
 
Vastaus: PS2:n sisältä kuuluva naksuminen

Kiitoksia vaan neuvoista kauheasti..täytyypi avata se ja puhdistaa..
 
Vastaus: PS2:n sisältä kuuluva naksuminen

Kiitoksia vaan neuvoista kauheasti..täytyypi avata se ja puhdistaa..
Nyt kun tarkemmin muistelen, naksui oma PS2:ni muutama kesä sitten samalla lailla. Naksunta ja ongelmat lakkasivat, kun levittelin DVD-kelkan "kiskoille" lisää rasvaa. Ne "kiskot" ovat sellaiset ohuet, metalliset tangot, joita pitkin DVD-lukupää liikkuu.

(Ja anteeksi, että tuomitsin Pleikkasi turhan nopeasti menetetyksi tapaukseksi.)
 
Vastaus: PS2:n sisältä kuuluva naksuminen

Kone auki, pumpulipuikkon päähän mieluiten isopropyylialkoholia (saa apteekista) ja puhdistat laserin molemmat linssit. Näin lähti itsellä toimimaan.
 
Vastaus: PS2:n sisältä kuuluva naksuminen

Kiitos kaikille avusta..avasin koneen ja puhdistin sen kaikesta pölystä,myöskin lukupään.Ja taas pelittää :)
 
Vastaus: PS2:n sisältä kuuluva naksuminen

Itse hakkasin ps2sta lattiaan siis tyylillä nostin vähän reunaa päästin alas lopetti 2kk ajaks sitten lahos täysin ostan uuden joku päivä
 
Ylös Bottom