Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2-ohjain tietokoneeseen

Randall

New Member
Olisko toi kotikonstein mahdollista toteuttaa? Netistä oon yrittäny ettiä jotain modausohjeita, mutta eipä ole löytynyt. Ja tarkoitus olis siis itte toi modata, ei ostaa valmiina.
 
Eipä äkkiseltään Kuukkelikaan kerro. Pakko kysyä, että miksi ihmeessä haluat harrastaa itse, kun valmis toimiva adapteri maksaa pari kymppiä.. ?

(esim. Lin-Sangista 4 ohjainta popsiva usb-adapteri $20)
 
Mitään apua kolvaus yms. hommiin ei ole antaa, mutta esim Playn myymä adapteri maksaa £6.99. Joten jos itse askartelussa on kyse säästämisestä, kannattaa mieluummin kyllä ostaa.
 
Vastaus: PS2-ohjain tietokoneeseen

Teenpä nyt karhunpalveluksen nostamalla vajaan vuoden vanhan threadin haudastaan.

Eli onko kenelläkään käyttökokemusta edellä mainitusta Play:n adapterista? Erityisesti tanssimattojen toimivuus kiinnostaisi, koska siihen käyttöön tulisi pääasiassa. Muistakin vastaavista adaptereista voi kertoa käyttökokemuksia vapaasti.
 
Vastaus: PS2-ohjain tietokoneeseen

Playn adapterilla eivät toimi tatit. Digi-pad ja muut napit näkyvät PC:lle, kuten minkä tahansa peliohjaimen napit.

Arcade-tikulla homma toimi ihan ok. 2D-mättöpeleissä tarkat pyöräytysliikkeet eivät tosin lähde niin kuin pitäisi. Tämä tosin vain aika pikaisella testaamisella.
 
Ylös Bottom