Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 online kuollut?

quassimo

Active Member
Terve.
Ostin pojalleni nettipiuhan PS2:seen ja nyt ihmetellään kun useampi peli ei anna kirjautua sisään. BF2:MC toimii mun vanhoilla tunnuksilla, mut esim. Ratchet 3 ei anna kirjautua tai luoda uutta tunnusta.
Olisi kysymys johon toivon lyhyttä ja selvää vastausta. Onko jossain lista mitkä pelit yhä toimii onlinessa? Mieluummin vielä semmonen jossa sanotaan pystyykö enää uusia tunnuksia luomaan.

Kiitos etukäteen. :)
 
Vastaus: PS2 online kuollut?

Onko jossain lista mitkä pelit yhä toimii onlinessa?
Oishan toki, ja missäs muualla kuin Wikissä. Eli tuolta löytyy PS2:n nettipelit, ja jos ei perässä lue "Network Service Terminated", niin on varmaankin vielä jossain määrin pystyssä.

Lähde: Wikipedia
 
Vastaus: PS2 online kuollut?

Joo mä katoin ton WIKI-WIKI listan. Ne pelit varmasti skulaakin vielä, ongelma on vaan kun tuntuu siltä ettei niihin enää uudet pelaajat pääse. Kai se rekkaaminen on jäädytetty. Kuten BF2:MC. Kai sitä on vaan yritettävä peli kerrallaan jos joku toimis.

Aproboo, nythän mä vasta hokasin... Suurin probleema onkin jos ostaa pojalle "uuden" pelin sillä mielellä että pokko pääsee onlinee. Mistä sitä sit etukäteen tietää. :( Tarvinnee ihan pelikohtaisesti etsiä tietoa.

No hyväksyttävähän se on että vanha sotaratsu kuihtuu pikkuhiljaa pois...
 
Ylös Bottom