Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2-pelit TOP5

Vastaus: PS2-pelit TOP5

  1. Grand Theft Auto: Vice City
  2. Grand Theft Auto: San Andreas
  3. Tom Clancy's Ghost Recon: Jungle Storm
    ...

Nyt vasta hokasin, että GTA:iden lisäksi melkein kaikki PS2:n pelit on paskoja (mitä siis itse omistan ja oon pelannu).
 
Vastaus: PS2-pelit TOP5

1. GTA San Andreas
2. Baldurs Gate Dark Alliance
3. Devil May Cry
4. Fifa 2004
5. Rumble Racing
 
Vastaus: PS2-pelit TOP5

Nyt vasta hokasin, että GTA:iden lisäksi melkein kaikki PS2:n pelit on paskoja (mitä siis itse omistan ja oon pelannu).

Ihan oma mielipiteesi siis... Tainnu tykätä ollenkaan vanhoista PS peleistä... :p

Oma Lista

1 Silent Hill 2
2 Devil May Cry
3 Resident Evil CVX, Outbreak 1+2
4 Fahrenheit
5 Clock Tower 3

Ja miten niin pidän kauhupeleistä....:D tosin RE kauhu loppu RE4...


Ja Exectan "oikea" lista olis ollu...

1 GTA:VC
2 GTA:SA
3 GTA 3
4 GTA:VCS
5 GTA:LCS :D
 
Vastaus: PS2-pelit TOP5

Aika vaikea valita kun on ollut niin monta legendaarista peliä. Pakko jakaa yköspaikka.

1. Metal Gear Solid 3: Snake Eater ja Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
2. GTA: San Andreas
3. Shadow of the Colossus
4. Gran Turismo 4
5. Bully (Canis Canem Edit)
 
Vastaus: PS2-pelit TOP5

Aika hyvä kysymys, pitkän pohdinnan jälkeen:

1. MGS2 (kolmonen on kova kans mut kakkosen jaksoin pelata toista kymmentä kertaa)
2. GT 4 (Tämä taistelee muistojen takia kovasti seuraavan sijan kans, ja 3 olis tehnyt mieli ahtaa listalle kanssa)
3. Silent Hill 2 (ehdottomasti parasta jännitystä pimeässä :p )
4. Resident Evil CVX
5. FF X (joka on edelleen jumis SIN battlessa.. huoh..)

Saman listan saisivat tuoda PSN storeen... Uneksia saa :p
 
Vastaus: PS2-pelit TOP5

Nostetaan sitten omalla listalla :D

1. Hitman Blood Money (PARAS ps2 peli, tehtävät voi tehdä monella tapaa, voisivat piakkoin jo kertoa lisää Hitman 5:sta... )
2. Canis Canem Edit. (Bully, vaikka alue onkin kohtuullisen pieni, aihepiiristä ei ole paljoa pelejä ja tarinakin on hyvä)
3. Grand Theft Auto: Vice City (GTA sarjan paras peli edelleen, voittaa tunnelmallaan ja upeudellaan jopa GTA IV:n)
4. Hitman 2: Silent Assassin (Ykkösen jälkeen en odottanut kyllä näin loistavaa peliä!)
5. Grand Theft Auto: San Andreas (Iso alue, paljon tekemistä, hyvä peli, mutta tarina on jotain kamalaa GANSTARAP JOUJOU MATAFAKA RESPECT MY AUTHORITY kamaa, niin ei pärjätä sillä osastolla muille GTA-sarjan peleille)


6. SmackDown! Here Comes the Pain (paras smd! peli ikinä, vaikkei koko painihomma ole enää aikoihin kiinnostanut, niin porukalla tätä peliä pystyy vieläkin pelaamaan)
 
Vastaus: PS2-pelit TOP5

Oma TOP5 jota en osaa laittaa parhaus järjestykseen:

Final Fantasy X
Omasta mielestäni paras FF koskaan (joo tappakaa vaan mut te VII intoilijat :p)

Metal Gear Solid 3: Subsistance
Paras PS2:sen MGS seikkailuista ja viimein kunnollisella kuvakulmalla. Unohtumaton kokemus!

Gran Turismo 4
Se grafiikka ! Se realistisuus ! Se tekemisen määrä ! Aijai, mitä namia...

Hitman 2: Silent assansin
Sarjan ainoa peli jota olen pelannut mutta riitti saamaan mut vakuuttuneeks siitä että 47 on jätkä jolle ei vithyilla.. En malta odottaa Hitman 5sta tämän sukupolvenkonsolille...

Grand theft auto: San andreas
IMO, kautta aikain paras ja monipuolisin GTA. Keepin it real ! Keepin it gangsta, baby !!
 
Ylös Bottom