Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2 pin koodi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RAVEMAZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

RAVEMAZ

New Member
Eli sellanen ongelma mihin en ole saanu vastausta vielä missään muualla.Eli mul on jo monta kuukautta ollu toi ps2 netti adapteri.Ei siin muuten mitää ongelmaa ku en vieläkää oo löytäny sitä mihin se pitää laittaa.Kävin www.yourgamingname.com mikä siin paperis sanottii ja tuol en löytäny sitä kohtaa enkä central stationista.Eli missä se oikee on. Perkele ku on pitäny niin vaikeeks tehdä :mad:

Vastaus: PS2 pin koodi

Mut mitä kautta sieltä?. Oon selannu sit sivuu mikä aukee sen jälkee ku kirjautuu sisää mut ei mitää oo näkyny:confused:

Vähän epäselvästi selität, mutta täältä pääset rekisteröitymään:

https://www.yourgamingname.com/login/login.do?locale=fi_FI

Eli tarvitset Verkkoyhteyskoodin, mikä pitäisi löytyä paketin mukana tulleesta paperista. Tuolla muistaakseni määritellään peli tunnuksesi, joka sitten kannattaa itselleen kirjoittaa salasanoineen muistiin.

Tämän jälkeen pääset nettiin itse pelilevyllä. Tuolta saatu tunnus toimii vain Sonyn peleissä tai CS tukevissa.

Muilla, esim EA:n peleissä käytetään pelissä luotua tunnusta, joka tosin myös käy sitten kaikkiin EA:n verkko peleihin. Mutta sekin pitää luoda.

Eli joo mulla on se vanhempi ps2 malli johon kiinnitetää sinne taakse se musta palikka.Mä oon saanu muuten sen rekisteröityy kaikki tunnukset sun muut.Tein sen sillo ja se onnistu ja sitte postissa tuli se pin koodi.siin oli se yourgamingname.com ja et sen vois sinne laittaa mut en sieltä löytäny kohtaa sille.se on se ongelma tässä et en oo löytäny sitä paikkaa mihin se pin numero pitää laittaa.Oon käyny läpi ton yourgamingname ja sit sen central stationin mut ei mitää tulosta. :(

Ylös Bottom