Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2-pystyjalusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NES-monster
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

NES-monster

New Member
Ostin nyt jo hyvissä ajoin jouluksi tuon pleikan, mutta kyselisin että mistäs sen pystyjalustan voisi sille hankkia. Vilkuilin muutamista nettikaupoista, mutta missään sitä ei näkynyt. Eli mistä?? Uattakaa :confused:

Jalustaahan näkee melkein missä tahansa kuvissa sun muualla käytössä, joten olisin uskonut, että se olisi tullut jo itse konsolin mukana.. mutta ei. Paketissa siis luki, että "vertical stand not included".

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Pysyy se pystyssä ilman sitä jalustaakin.

Ahaa, no kiitos tiedosta. Ei ole tullut kokeiltua käytännössä, mutta jos asia on noin, niin ei sitten mitään. .. ja voihan sen tietysti hankkia, jos eteen sattuu.

Multa voit ostaa jos haluut :p
Siihen voi sivuille laittaa muistaakseni 8, tai 10 peliä pystyyn :D

Bad Idea

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Pysyy se pystyssä ilman sitä jalustaakin.
En silti suosittelisi. Kaatuu nimittäin aivan luvattoman helposti, jos vähänkään innostuu tömistämään tai ohjainpiuhaa nykäisemään.

Lisävarusteista ja muusta on muuten enemmänkin juttua Ps2finin FAQissa.

Itse pitäisin tuota täysin hyödyttömänä kapistuksena. Pysyyhän se pystössä ilmankin ja voihan sitä pitää kyljelläänkin. Korkeintaan lisää tyylikkyyttä tuo :D

Itse tein pari vuotta sitten koulun puukäsityö tunneilla sellasen jalustan ja käytössä on vieläkin. Onhan se home-made, joten tyylikkyyttäkin löytyy :P

Ongelma on nyt ratkaistu. Huuto.netissäkin tavaraa myyneen Gamelife-kaupan saitti on avautunut, ja sieltä löytyikin 6,90 Euron hintaan tuo kaipaamani pystytuki.

Muutenkin kauppa näyttää melko laadukkaalta hintojensa osalta. Itse pleikkakin olisi näköjään löytynyt tuolta halvemmalla kuin Konsolinetistä, josta sen ostin. Noh, ei voi mittöö :(

Ylös Bottom