Tähänkin on nyt pakko vastata. En tykkää ollenkaan, että menemme kokoajan aiheesta pois.
"Jos kuitenkin luet tarkemmin kirjoituksiasi PS3:n uskomattomista tehoista" PS3:sta löytyy monissamäärin enemmän tehoa, kuin muista. En voi sille mitään. Nämä tiedot eivät ole Sonilta, vaan erinäisistä kolmansista osapuolista (luotettavilta). Tämä taitaa olla pakko vääntää rautalangasta:
-PS3 tehoista tulevaisuudessa enemmän irti, kun nyt ajatellaan.
-PS3:lle vaikea tehdä pelejä. Alussa tehoista ei saada todellakaan kaikkea irti. Xbox360 grafiikka luultavasti vähän parempaan päin. PS3:n enemmän.
"Itse asiassa olen onkinut tietoa" huomaa, että olen onkinut. En voi mitään, jos tieto ei kaikkia miellytä. Tapa, jolla otatte tälläisen tiedon vastaan on uskomatonta. En ole ollut täällä pitkään kirjautuneena, mutta asioista perillä pidempään. Hämmästyin kirjoitellessani ensimmäistä viestiä, kuinka paljon täällä kinastellaan. Eräässä viestissäsi puhuit tapaan, kuin tämän tiedon saapuminen maailmaan olisi minun vikani. Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä ja niiden pitäisi olla perusteltuja. En voi perustella täysiä faktoja ja kaikkien saamieni tietojen mukaan PS3 on Xbox360 tehokkaampi. Tämä on samanlainen tosiasia, kuin se, että Xbox360 on PS3:a halvempi. Mielestäni kaikkia konsoleita saa kehua, mutta perustelujen kera. En voi uskoa, että jos joku sanoo esim. Wii on pieni ja kaunis (yksinkertainen vetoava muotoilu), niin heti hänet leimataan faniksi. Sen huomaa kuitenkin tietyssä vaiheessa, missä mennään rajan yli. Vaikka sanoinkin PS3:sta nyt hyvää, niin huonoakin löytyy (hinta, koko, myöhästyi, ohjaimessa ei tärinää). Viimeiseen sen verran, että aina voi ostaa jonkun muun, kuin Sonyn tekemän ohjaimen. Hyvää joulua kuitenkin kaikille.