Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ps2,xbox ja cube

  • Viestiketjun aloittaja Diamond-Dog
  • Aloituspäivämäärä
D

Diamond-Dog

Guest
eikös täällä ajatella jotakuinkin näin?

PS2 miehet: heput kellä ei ole varaa eikä tarvetta ostaa uudempaa konsolia koska ps2 on aivan yhtä hyvä kuin xbox cube

XBOX miehet: vihaiset teinit joille ei kelpaa peli jossa grafiikat eivät ole täydelliset

CUBE miehet: pikku poikia ku pelaavat pikkulasten pelejä

noi "ajatukset" on kirjoitettu siten että esim. ps2 miehet ajattelevat noin xbox ja cube miehistä ja niin edelleen..

(saas nähä millanen sota tästä tulee:) )
 
Upeasta listastasi puuttui:

DREAMCAST-miehet: köyhät heput, jotka itkevät uudempien konsolien parempaa grafiikkaa ja yrittävät epätoivoisesti puolustella konsoliaan jollain **tun marakassiohjaimilla.

Tuon Diamond-Dogin konseptin mukaan lukisi siis noin.
 
joo pahoittelen dreamcastin puuttumista mutta korvasit sen tonppa ihan hyvin :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Siinätapauksessa kaikki kolme yllämainittua yhdistyy yhdessä persoonassa, todisteena Frank.

Frank on ennemminkin köyhä Dreamcast poika, joka on ostanut muut konsolit, vain ollakseen kova jätkä ja todistaakseen kaikille, että DC on paras. "Mulla on kaikki, mutta Dreamcast on paras"

Ps. Ja jos joku ei tajunnut se oli vitsi :) ;) :p (Riittääkö?)
 
Mä pysyn PS2:ssa ja PC:ssä jo senki takii et muut KONSOLIT (<-korostus, ei huutoa) voi olla halvempia mut pelit onki sitte 10 - 20 kalliimpia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Mä pysyn PS2:ssa ja PC:ssä jo senki takii et muut KONSOLIT (<-korostus, ei huutoa) voi olla halvempia mut pelit onki sitte 10 - 20 kalliimpia.

pc pelit ilmasia, uudet ps2 pelit ~65, uudet xbox pelit ~65 ja uudet cube pelit ~59 missä on tuo 10-20 ero? ainakin tollasia hintoja mä olen huomannut.. tietenkin on poikkeuksia esim jossain näin cube pelin 74 :D
 
On tainnut Diamond-Dog:lla mennä GC- ja PS2-pelien hintalaput väärinpäin. Eipä silti, ei tuo kuuden euron ero mitään ratkaise.
 
kyllä mä oon aina cube peleistä 59 maksanu voihan se olla että olen aina katsonu väärästä paikasta ps2 pelei.. konsolinetis näyttäs olevan toi 59 ps2 pelit
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ganon
Mulla on: SNES |Game Boy Pocket | Game Boy Color | N64 | Game Boy Advance | Gamecube

Eli? :p


Eli Nintendo rulez?
Mulla on 8-bit, PSX, PS2, DC, GC, X-Box ja hankinnan alla MD, SNES ja ehkä GBA.
Eli?
 
ei vaan

Ps2 pelaaja: Hullu kädetön koira
Cube pelaaja: Autistinen pelle
Xbox pelaaja : Outo tai muuten kovajätkä
PC : nörtti


Näin se menee
 
Re: ei vaan

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan holybastard
Ps2 pelaaja: Hullu kädetön koira
Cube pelaaja: Autistinen pelle
Xbox pelaaja : Outo tai muuten kovajätkä
PC : nörtti


Näin se menee


Ja loput ovat ihan vain peeloja.
 
Ylös Bottom