Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS2n kestävyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TomiM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

TomiM

New Member
Pleikkarin hajoaminen

Onko teille sattunut niin että PS2 on hajonnut muutaman ensimmäisen kuukauden kuluessa? Vai onko kone ollut jo ostettaessa rikki?

Re: Pleikkarin hajoaminen

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TomiM
Onko teille sattunut niin että PS2 on hajonnut muutaman ensimmäisen kuukauden kuluessa? Vai onko kone ollut jo ostettaessa rikki?

Jaa-a, en tiedä: jompi kumpi :) Olen omistanut ps2:sen kohta 6 viikkoa, joista se on ollut yli 3 viikkoa "huollossa".

No kuukauden verran se ehti vanheta kotona ja sitten se lopetti toiminnan kokonaan DVD puolelta, pelit kyllä toimivat vielä mutten tiedä miten hyvin. Huoltoon vaan että saa kaikki ominaisuudet takas. Mutta eipä ne hajoo kovin helposti jos ne ei oo kuljetuksessa tai muuten saanu mitään kummosia kolhuja.

Re: Pleikkarin hajoaminen

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TomiM

Minulla oli PS2 jo ostettaessa rikki.

- Jussi

Nyt alkaa jännittää onko se minun ps2 kunnossa kun se siellä lahjapaketissa odottaa jouluaattoa... :D

tässä olisi pieni laulu :D :

Kuusi yötä ps2:teen on,
laskin aivan itse tänään
kun näin pelimainoksen

Hyvää Joulua! :p

Voisi vähän latistaa joulutunnelmaa jos avaisin jouluna PS2:sen ja se ois jo valmiiksi rikki tai hajoaisi melkein heti... Eikös noista uusista PS2:ta ole karsittu jonkin verran vikoja pois?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guido
Voisi vähän latistaa joulutunnelmaa jos avaisin jouluna PS2:sen ja se ois jo valmiiksi rikki tai hajoaisi melkein heti... Eikös noista uusista PS2:ta ole karsittu jonkin verran vikoja pois?

niin :( *pelkää*
tovottavasti niitä vikoja on karsittu pois.

PS2:sen laatu

Meneekö PS2 helposti paketissa rikki eli kannattaako pitää
sitä käärittynä peittoihin ja tyynyihin.En haluais että
se olisi heti paketin avatessa rikki.Kestääkö v5 tai v4 kolhuja
paremmin ku muut versiot? :(
APUAA!!!

Re: PS2:sen laatu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tvaajasaari
.Kestääkö v5 tai v4 kolhuja
paremmin ku muut versiot? :(
APUAA!!!

:p Kohta tehdäänkin sitten varmaan erityisesti lyhytpinnaisille pelaajille oma versionsa, joka kestää heittelyä ja seinään paiskomista.

No joo, mutta tuskinpa niissä on rakenteellisia poikkeavuuksia nimeksikään.

Re: Re: PS2:sen laatu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic

:p Kohta tehdäänkin sitten varmaan erityisesti lyhytpinnaisille pelaajille oma versionsa, joka kestää heittelyä ja seinään paiskomista.

Sellainen olisi minulle sopiva. Kun joskus vaan menee hermot :D

Re: Re: Re: PS2:sen laatu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sony

Sellainen olisi minulle sopiva. Kun joskus vaan menee hermot :D

Kaverilla meni aina joskus hermot PSOnen kanssa ja se paiskas sen ohjaimen ihan TÄYSIÄ maahan:D Siinä oli naurussa pitelemistä:)

Kestääkö ps2 painoa?

Eli siis mul on tossa tommonen joku about 15" telkkari ja nyt se lepää vielä videoitten päällä , mutta kestääkö pleikkari jos sen pistäis tohon videoiden ja tv:n väliin vai pitääkö pleikkarille raivata tilaa muualle?

Uskoisi kyllä, että tuollainen pienemmän puoleinen näkivisio ei murskaa PS2:sta. Mutta kuten jo edellä mainittiin niin varovasti varovasti.
Kun aletaan puhua yli 20 tuumaisista telluista niin en enää uskaltaisi.

leikka leikan päällä.

Minä olen ainakin kokeilllut laittaa PS2:sen toisen samanlaisen päälle ja kyllä se kesti ainakin sen painon... Onhan se kotelo suht kestävää laatua että kyllä se varmaan jonkin verran painoa kestää (ei kuitenkaan mitään hirveitä).

Re: Kestääkö ps2 painoa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chax
Eli siis mul on tossa tommonen joku about 15" telkkari ja nyt se lepää vielä videoitten päällä , mutta kestääkö pleikkari jos sen pistäis tohon videoiden ja tv:n väliin vai pitääkö pleikkarille raivata tilaa muualle?

Toinen juttu mikä kannattaa ottaa huomion on lämpö. Kun sun telkku siinä päällä lämmittää, ja sitten videot vielä alla ja vielä PS2:sen oma lämpö...kannattaa aluks kädellä vähän kokeilla ettei pääse liikaa lämmöt nousemaan. Ainakin meikäläisen videot tuottaa aika kivasti lämpöä.

Tuskimpa ylikuumenemista tapahtuu, mutta eipä kai sitä koskaan voi liian varovainen olla. Mutta jos epävakautta (pelit jumittuu yms) alkaa esiintymään tässä yksi mahdollinen syy.

Tämä saatta olla vähän dorka kysymys mutta onko tietoa kuinka helposti PS2 hajoaa? Ja onkohan se kestävämpi kuin PSOne? Kestääkö se esim pienen putoamisen tai kaatumisen?
Entä kuumaa tai kylmää. Tätä kysyn siksi että oma PS2ni liikku paljon paikasta A paikkaan B että onko tällänen siirtely pahasta.

Tekisi mieli sanoa, että kokeile... ;)

Mutta oikeasti, viimeisimmässä Pleikkari2-lehdessä kuvailtiin yhden suunnittelijan käsittelevän tuotteita tarkoituksella aika kovakouraisesti. Itse uskaltaisin kyllä liikutella PS2:tani, mutta tervettä järkeä kannattaa käyttää, varsinkin kun liikuttelu on jatkuvaa kuten kuvailit:

-hanki/askartele pehmustettu, riittävän jykevä laukku konsolillesi.
-varo kostumisia, kastumisia jne itsestäänselvästi vaarallisia tilanteita.
-huomioi lämpötilavaihtelut: -30C koneen kannattanee antaa rauhassa lämmetä ennen käyttöä.
-ynnä kaikki muut asiat, mitä sähkölaitteiden kuljetuksissa tulee ottaa huomioon.

Hyviä reissuja.

Ylös Bottom