Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 aktivointi ongelma

Jompsa

New Member
Elikkä semmonen ongelma tullut storesta ladattuja pelejä ei pääse pelaamaan koska tulee ilmoitus ettei järjestelmää ole aktivoitu. Ei siinä mitään, noin on käynyt ennenkin kun on ollut muutamia kuukausia pelaamatta ja asia ratkennut kun aktivoinut vaan uudestaan. Nyt herjaa että mun tilille olis aktivoitu jo 2 muuta laitetta ja ne pitäis ''deactivoida'' ennen kuin aktivointi onnistuu. Mutta mun tilillä ei tosiaan oo kukaan aktivoinu yhtään laitetta yhtään missään . Läppärillä kun kirjatuu sonyn sivuille, sieltä pystyis kuolettamaan semmoset laitteet mihin ei pääse fyysisesti käsiksi mutta sielläkin lukee aktivoitujen laitteiden kohdalla pyöreä nolla eli ei ollut apua. Nyt olis hyvät neuovot tervetulleita, Pelejä mulla osettuna storesta yli 100 eurolla niin olis ihan kiva ku niitä myös pääsis pelaamaan.
 
Läppärillä kun kirjatuu sonyn sivuille, sieltä pystyis kuolettamaan semmoset laitteet mihin ei pääse fyysisesti käsiksi mutta sielläkin lukee aktivoitujen laitteiden kohdalla pyöreä nolla eli ei ollut apua.
Erittäin todennäköisesti kyseessä on vain hetkellinen PSN-ongelma, koska myös mulla PSN:n laitehallinta näytti nollaa, vaikka todellakin on useita konsoleita aktivoituna.

Eli kunhan Sony saa järjestelmänsä kuntoon, koeta aktivoida PS3 uudestaan. Sitä on tässä vaiheessa kuitenkin melko mahdoton ennustaa, kuinka nopeasti tilanne normalisoituu. Se voi viedä tunteja tai pahimmillaan päiviä.
 
Eilen joskus puolen päivän aikoihin yritin ekan kerran aktivoida ja vieläkin sama homma. Tonne sonyn asikaspalveluun lienee turha toivo laittaa sähköostia tai soittaa, mitä isompi firma sitä suurempi todenäkköisyys ettei mitään tapahdu.
 
Eilen joskus puolen päivän aikoihin yritin ekan kerran aktivoida ja vieläkin sama homma. Tonne sonyn asikaspalveluun lienee turha toivo laittaa sähköostia tai soittaa, mitä isompi firma sitä suurempi todenäkköisyys ettei mitään tapahdu.
Twitteriä penkomalla näyttää, että tuota ongelmaa on ollut joillain jo heinäkuun 10. päivästä lähtien, eli liki kahden viikon ajan. :O

PSN:n kesähessut eivät näemmä ole erityisen ripeitä liikkeissään. Mutta laitoin nyt vielä omia kanaviani pitkin tietoa tuosta ongelmasta varmuuden vuoksi. Toivotaan, että laiteaktivointi saadaan toimimaan mahdollisimman pian.
 
Ylös Bottom