Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 DNS-ongelma

Vastaus: PS3 DNS-ongelma

Minulla tulee taas DNS-virhe. Olen kytkenyt PS3:sen suoraan tietokoneeseen ethernetin kautta. Käytössäni on Vista 64bit ja Seven 64bit. Kummallakaan käyttöjärjestelmällä ei siis onnistu nettiyhteyttä saamaan PS3:seen.

Palomuurina on Comodo 64bit. Ilman palomuuria tulee myös DNS-virhe. Nettiyhteys on muuten Saunalahti Nopsa.

Viimeksi sain DNS-virheen pois kun disabloisin Comodo driverin PS3:sen ja tietokoneen väliltä.

Olen laittanut Windows asetuksista, että nettiyhteys sallitaan ethernetin kautta.

Tämä DNS-virhe näyttää olevan todella ärsyttävä. Se tulee kokoajan uudestaan. Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa? En tiedä onko PS3:ssa vikaa tai tietokoneessa.
 
Vastaus: PS3 DNS-ongelma

PSN ei ole toiminut kahteen viikkoon kenelläkään.. jos kävisit vaikka Huhtikuun suuri PSN katko keskustelussa niin ehkä tietäisit jotain.
 
Vastaus: PS3 DNS-ongelma

Siis eihän PSN liity mihinkään DNS virheeseen. Nyt kysysin internet yhteydestä, en PSN:stä.
 
Vastaus: PS3 DNS-ongelma

Nyt sain korjattua ongelman. Helpoin tapa korjata DNS ongelmat on ostaa WLAN tukiasema. Ostin A-LINK WNAP (C-versio) tukiaseman ja kaikki meni hyvin. Tukiasemaan on siis kytketty suoraan nettitikku.

Sain nettiyhteyden PS3:seen suoraan "helppo" asetuksella. Tällä tavalla en ole koskaan ennen saanut yhteyttä verkkoon.

Ennen en siis AINA päässyt nettiin kun olin kytkenyt PS3:sen suoraan tietokoneeseen ethernetkaapelilla. Luulen, että jotkut Windowsin turvapäivitykset ovat olleet välillä haittana. Myöskään PS3:sen "helppo" asetus ei ole koskaan edes löytänyt IP:tä kun PS3:nen on kytketty PC:seen.
 
Ylös Bottom