Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 Hong Kong:sta/Kiinasta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksi0
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 Hong Kong:sta/Kiinasta

Ei kun spot. Tiedän, kuulostaa halvalta rip-offilta, mutta ei ole. ;)
Se on kyllä totta jos olette suomalaisia niin usein miten hotellinne on siellä Kowloon, jos Yuen Long yövytte tietenkin Tuen Mun on lähempänä, mutta valitse itse mistä ostatte. Ei huone kokoisessa kaupasta vaan kunnon putiikista, missä voi testata koneen paikan päällä. :cool:
 
Vastaus: PS3 Hong Kong:sta/Kiinasta

Isä lähti tänään työmatkalle Shanghaihin ja käväisee samalla Ningbon maakunnassa. Laitoin tilaukseen PS3:lle Dual Shock 3:n, kaukosäätimen sekä Xbox 360:lle 120 GB kovo.

Mitäs muuta tuolta kannattaisi uittaa? :p
 
Vastaus: PS3 Hong Kong:sta/Kiinasta

Nihao!

Playstation 3 tuli hankittua Honkkareista, hintaa neljälle pelille, lisäohjaimelle ja kullatulle hdmi-piuhalle tuli n.450e, eli kannattaa ostaa aasiasta.
Tuleville ostajille tiedoksi, että Canyoneron ilmoittama kauppa oli suljettu, mutta puoteja silti riittää. Ja toinen show on koneen tuonti manner-kiinaan, jos lento on sieltä. Kysymyksiä sateli sen verran kiinan tullitädeiltä konsolista, että hiki oikein valui.

Kiitos vielä kaikille vinkeistä!


t. Kauko
 
Vastaus: PS3 Hong Kong:sta/Kiinasta

Nihao!

Playstation 3 tuli hankittua Honkkareista, hintaa neljälle pelille, lisäohjaimelle ja kullatulle hdmi-piuhalle tuli n.450e, eli kannattaa ostaa aasiasta.
Tuleville ostajille tiedoksi, että Canyoneron ilmoittama kauppa oli suljettu, mutta puoteja silti riittää. Ja toinen show on koneen tuonti manner-kiinaan, jos lento on sieltä. Kysymyksiä sateli sen verran kiinan tullitädeiltä konsolista, että hiki oikein valui.

Kiitos vielä kaikille vinkeistä!


t. Kauko
Ole hyvä. ;) Melko halvalla kyllä lähti, jos ostit noin paljon tavaraa vielä päälle. :rolleyes:

Uteliaisuus iski:
Minua kiinostaisi muutama asia oliko kone 40gb, mitkä pelit ja ohjain on dualshock 3? :D
 
Vastaus: PS3 Hong Kong:sta/Kiinasta

Kone oli 40GBn versio ja ohjaimet dualshock3:sia.
Pelit olivat: Army of two, GTA4, GT5 prologue ja Fall of the man (joka tuli tavallaan paketin mukana).

-Kake
 
Vastaus: PS3 Hong Kong:sta/Kiinasta

Kone oli 40GBn versio ja ohjaimet dualshock3:sia.
Pelit olivat: Army of two, GTA4, GT5 prologue ja Fall of the man (joka tuli tavallaan paketin mukana).

-Kake
tuosta päättelen kone saa sieltä melkein puolen hintaan :rolleyes:
 
Vastaus: PS3 Hong Kong:sta/Kiinasta

Mulla menee vähän offariksi nyt, mutta...

Kun täällä on näitä Honkkarin kävijöitä ja aasian eläviä, niin voisiko joku kertoa psp slimin hintaa sielläpäin maailmaa. Lisäksi kiinnostaisi sellanen, että onko HongKongin lentokenttä ja maa hinnoissa paljon eroa.

Please Help Me, Auta miestä mäessä !

Cheers"
 
Vastaus: PS3 Hong Kong:sta/Kiinasta

Tossa olikin jo parin liikkeen osoitteet, mutta tietääkö joku lisää hyviä paikkoja, johon mennä kun Hong Kongissa tulee käytyä?

Kannattaako Horin-ohjaimia raijata sieltä tänne? Entäs mitä muuta?
 
Ylös Bottom