Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 ja Linux

Vastaus: PS3 ja Linux

Nyt on minunkin pleikalla tuo yellow Dog Linux 6.2. kaikki muuten sujunut hyvin, mutta tuota VLC:tä en saa asennettua.

Terminal/pääte ilmoittaa seuraavaa kun yritän tuon yllä mainitun ohjeen mukaan asennella:

Eli alkaa asentaa normaalisti mutta sitten tulee

Nothing to do

ja lopettaa siihen asennuksen.

Mitään ei siis ole ilmestynyt ohjelma luetteloon...
 
Vastaus: PS3 ja Linux

Miten asentaa Linux uudestaan PS3:lle? Ku ajattelin asentaa uusiksi kokonaan tai sitten palauttaa kaikki asetukset alkuperäisiksi. Kumpi olis järkevämpi ja helpompi tapa? Ja jos asentaa Linuxin uudestaan niin onnistuuko ilman kiintolevyn alustusta? Tai että alustais vain linux osion?
 
Vastaus: PS3 ja Linux

Voi asentaa, mutta ei PS3sen omalla bluetoothilla, donglella voi.
Toimiskohan tuo gentoo pleikkarissa kunnolla jos ottais sen xfce ikkunamanagerin?
 
Vastaus: PS3 ja Linux

Olen jo kauan mietti nyt, että mitä Linux:ista oikein hyötyy Ps3:sessa?
 
Vastaus: PS3 ja Linux

Olen jo kauan mietti nyt, että mitä Linux:ista oikein hyötyy Ps3:sessa?
Se on ohjelmalelu.

Seuraava potilas!

Vakavammin puhuen, lue ketjua läpi niin näet, millaista käyttöä ihmiset ovat Linuxille Pleikkarissa keksineet.
 
Vastaus: PS3 ja Linux

Miten Adoben Flash Playerin saa asennettua Yellow Dogiin? Olen asentanut sen Adoben sivuilta, mutta weppiselain ilmoitteleen edelleen, että tarvittaas uusin flashplayer. Kun yritän asentaa sitä uudestaan, se ilmoittaa että on jo asennettu. Liitännäislistalla ei näy mitään?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 ja Linux

Joskus oli Ubuntu asennettuna, mutta poistin kun ei langatonta nettiä pysty käyttää. Elikkä pystyykö nykyään tai edes tolla YD:llä jos se kerran on PS3:lle suunniteltu?
 
Vastaus: PS3 ja Linux

Joskus oli Ubuntu asennettuna, mutta poistin kun ei langatonta nettiä pysty käyttää. Elikkä pystyykö nykyään tai edes tolla YD:llä jos se kerran on PS3:lle suunniteltu?

Yhden päivän yrittämisellä en saanut langatonta toimimaan YD:llä.
 
Vastaus: PS3 ja Linux

Joskus oli Ubuntu asennettuna, mutta poistin kun ei langatonta nettiä pysty käyttää. Elikkä pystyykö nykyään tai edes tolla YD:llä jos se kerran on PS3:lle suunniteltu?

Langaton yhteys toimii ainakin PSUbuntulla moitteetta niin kauan kun käytetään WEP-salausta (tai salaamatonta), mutta eihän kukaan täysjärkinen noita käytä ellei asu sellaisella alueella, ettei varmasti kukaan yllä verkkoosi. Muistan jostain lukeneeni jonkun väsänneen verkon toimimaan myös WPA-salauksella, mutta itse en sitä ehtinyt kokeilla ennen kuin oma plese laukesi. Takuusta tulleeseen pleseen en ole Linuxia enää jaksanut asentaa.

Varsin vikkelästi toimivan maili/webiselailuun käytettävän koneen plesestä saa kun ottaa käyttöön vähän kevyemmän ikkunamanagerin (esim. XFCE), poistaa turhat kilkkeet (tulostus jne.) käytöstä ja ottaa vielä "swapfixin" käyttöön.
 
Vastaus: PS3 ja Linux

Vaihdoin itse tänään _taas_ Ubuntuun ja Logitechin langaton hiiri pelasi heti kun kytkin hiiren napista päälle, eli täysin automaattisesti.
Kun aloin päivittään 9,04 versiota 9,1:een niin asennus tilttasi....
Tässä sitä nyt poltellaan sitten suoraan 9,1:stä levylle, koska YDL ei tuntuisi yhtään parempi käyttis itselläni olleen.
Kummassakin on teitty omat säätämisensä :)
 
Ylös Bottom