Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 ja mediapalvelin? (Lue FAQ: PS3 mediatoistimena ennen kuin kysyt mitään!)

Vastaus: PS3 ja mediapalvelin?

Sitä vaan että mikä tämä on ja mitä apua siitä on koska en näe sille mitään käyttöä.
PS takaisin ala asteelle.
 
Vastaus: PS3 ja mediapalvelin?

Sitä vaan että mikä tämä on ja mitä apua siitä on koska en näe sille mitään käyttöä.
PS takaisin ala asteelle.

mikä on mikä? mediapalvelin? et kai sä nyt nääkkään sille mitään käyttöä jos et ees tiiä mistä on kyse...
 
Vastaus: PS3 ja mediapalvelin?

Sitä vaan että mikä tämä on ja mitä apua siitä on koska en näe sille mitään käyttöä.
Ihan ohjekirjassa on aika hyvä selitys mediapalvelinyhteyden käytöstä. Mutta jos et itse koe sitä tarvitsevasi, niin ei sitä ole pakko käyttää.
 
Vastaus: Buffalo Linkstation Live-ongelma.

No nyt on ongelmat takana päin. Kyllästyin jokunen aika sitten tuohon ONNETTOMAAN PCastiin (vai mikälie olikaan) ja asensin Twonkyn seuraavien ohjeiden mukaan: http://buffalo.nas-central.org/forums/viewtopic.php?f=39&t=2999 . Nyt Linkstation toimii mediaserverinä miltei täydellisesti. Twonky on maksullinen, mutta ilomielin pulitan jonkun kympin että sain viimeinkin homman toimimaan niin kuin sen olisi pitäny toimia alusta asti. Buffalo on lupaillut firmware 2.16-päivitystä ja siinä kuulemma olisi korjailtu ongelmia liittyen DLNA-serveriin, mutta ainakin keskustelupalstoilla kyseistä versiota testanneet eivät ole vakuuttuneet ja firmwaren julkaisuajankohdasta ei ole tietoa.

Ilmeisesti joissain Buffalon verkkolevyissä tuo Twonky on oletuksena mukana PCastin sijaan, mutta onneksi tuon asentaminen itse oli varsin vaivatonta.

Eli jos olet joutunut tappelemaan Linkstationin kanssa, suosittelen Twonkyn asentamista. Et tule katumaan. Sitä saa kokeilla maksutta 30 päivän ajan ja itse olen kolmen viikon jälkeen täysin vakuuttunut sen laadusta.
 
Vastaus: Buffalo Linkstation Live-ongelma.

En mää ole älynnyt edes alkaa säätämään mitään kansioita. Nakkelin vain Windowsin "jaetut tiedostot"-kansioon kuvat ja musat ja kaikki ilmestyy kiltisti heti pleikkarille ilman mitään värkkäilyjä.
 
Vastaus: PS3 + XP = DLNA: Kuinka saada toimimaan?

Heips

Semmosella asialla että onko kannettavaa + PS3 mahdollista yhistää langattomasti ilman reititintä. Koitin tuossa rävellellä, mutta aina saan vastauksen "tukiasemaa ei löydy"
 
Vastaus: PS3 ja mediapalvelin?

A metodi on sama kuin mitä olen koittanut. Poistin kaiken jälleen ja menin B metodin mukaan. Mikään ei muuttunut, paitsi nyt äänet ovat ainakin .mkv pätkissä poskellaan. Puhe on pelkkää mörkö mörinää...

Sitä ihmettelen, että edes aveihin ei tuu tekstejä...
 
Vastaus: PS3 ja mediapalvelin?

Mistä tiedän, että ffdshow toimii? Kun tuntuu, ettei se tee mitään tai ettei Tversity ja ffdshow osaa jutella keskenään. Transcode always on valittu tietty.
 
Vastaus: PS3 ja mediapalvelin?

Mistä tiedän, että ffdshow toimii? Kun tuntuu, ettei se tee mitään tai ettei Tversity ja ffdshow osaa jutella keskenään. Transcode always on valittu tietty.
Jos ffdshow'n asetuksista on valittu, että se näyttää ikonin system trayssa (eli siellä oikeassa alakulmassa), sen kautta pääsee seuraamaan reaaliajassa, mitä se ffdshow puuhastelee.
 
Vastaus: PS3 ja mediapalvelin?

Siitä olen päätellytkin ettei kaikki ole kunnossa, koska sitä ei sinne ilmesty Tversityn kanssa... Muuten esim. MPC:tä käyttäessä se ilmestyy nurkkaan.
 
Vastaus: PS3 ja mediapalvelin?

Siitä olen päätellytkin ettei kaikki ole kunnossa, koska sitä ei sinne ilmesty Tversityn kanssa... Muuten esim. MPC:tä käyttäessä se ilmestyy nurkkaan.
Kannattaa vielä kerran katsoa ffdshow'n asetuksista, mitkä kaikki tiedostotyypit sille on määritelty käsiteltäväksi. Tarkista myös, millä codecilla TVersity hoitaa transkoodauksen. Ainakin vanhemmissa TVersityn versioissa oletuksena oli MPEG-1, mutta paremman kuvanlaadun sai, kun sen muutti MPEG-2:ksi. Tällöin pitää tietysti myös antaa MPEG-2 ffdshown'n hoideltavaksi.
 
Vastaus: PS3 ja mediapalvelin?

Kannattaa vielä kerran katsoa ffdshow'n asetuksista, mitkä kaikki tiedostotyypit sille on määritelty käsiteltäväksi. Tarkista myös, millä codecilla TVersity hoitaa transkoodauksen. Ainakin vanhemmissa TVersityn versioissa oletuksena oli MPEG-1, mutta paremman kuvanlaadun sai, kun sen muutti MPEG-2:ksi. Tällöin pitää tietysti myös antaa MPEG-2 ffdshown'n hoideltavaksi.

ffdshow codec kohdasta olen muuttanut nyt kaiken mpeg formaatit libavcodeciksi. Kuitenkin sama juttu. ei tekstejä. Tversity näyttää transcoding kohdassa esim. avien kanssa avi to mpg, joten joku sitä transkoodaa...
 
Vastaus: Buffalo Linkstation Live-ongelma.

Olen katsellut LinkStation Miniä. Sehän on tosi snadi ja hiljainen, mutta hintana on hinta ja 2,5"-levyjen hiukan pienempi suorituskyky. Jos ajaisin asemaa vielä RAID 1 -tilassa (eli se olisi vähän hitaampi kuin oletuksena oleva RAID 0), riittäisiköhän suorituskyky kaikkiin PS3-hommiin? Halu olisi siis striimata HD-matskua, myös Full HD -kamaa. Verkko on langallinen gigabittinen.
 
Vastaus: Buffalo Linkstation Live-ongelma.

Mikäköhän mättää, kun MP4-tiedostot näkyvät DLNA-servolta haettuna korruptoituneina filuina? Tiedostoissa ei ole mitään vikaa, kun pyörivät paikallisesti ok ja striimauskin toimii ainakin musiikin kanssa.

Laite on Linkstation Mini. Nettisivuilla puhuttiin Twonky-versiosta, mutta boksissa ei näy mitään merkintää, eikä setupissa. Mistä sen näkee, mikä softa filuja striimaa?
 
Vastaus: Buffalo Linkstation Live-ongelma.

Mikäköhän mättää, kun MP4-tiedostot näkyvät DLNA-servolta haettuna korruptoituneina filuina? Tiedostoissa ei ole mitään vikaa, kun pyörivät paikallisesti ok ja striimauskin toimii ainakin musiikin kanssa.
Oletettavasti niissä on käytetty jotain video- ja/tai audiocodecia, jota PS3 ei tue.
 
Vastaus: Buffalo Linkstation Live-ongelma.

Kummatkin toimii paikallisesti PS3:n levyltä. Toinen on vieläpä haettu PSN-storesta.
Hmm, siinä tapauksessa syyttäisin lähettävää päätä. Jos se tosiaan Twonkya käyttää, se kannattaa päivittää uusimpaan versioon. Voi olla, että siinä on vanha versio, eikä se tunnista PS3:n user-agentia oikein. (User-agent-rimpsu muuttui PS3:n firmisversiossa 2.40, ja sen jälkeen monet mediajakosoftat ovat tunnistaneet PS3:n DLNA-ominaisuudet väärin.)
 
Vastaus: PS3 ja mediapalvelin?

Kuvat ja musat näkyy ja kuuluu, mutta pätkivät pahasti. Ps3 on letkulla kiinni motukassa, ja läppäri langattomassa. Eipä siihen varmaan muuta syytä ole kuin tuo yhteys..?
 
Ylös Bottom