Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

sanokaas joku nettifirma josta sais mahdollisimman halvalla 60g mallin kahdella ohjaimella ja kahdella pelillä? vai vieläkö tätä pakettia on edes myynnissä?
e: erehdyimpäs katsomaan yhteensopivuuslistaa vanhempien pelian kanssa ja tulin siihen tulokseen että 40gigan malli on enemmän kuin riittävä tuon syyn takia
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Peck4 sanoi:
sanokaas joku nettifirma josta sais mahdollisimman halvalla 60g mallin kahdella ohjaimella ja kahdella pelillä? vai vieläkö tätä pakettia on edes myynnissä?

60Gb mallit on käytännössä kaikkialta loppu. Jonkun marketin nurkasta ehkä tuurilla voisi löytyä, mutta nettifirmoista taitaa olla 100% varmuudella kaikki myyty.
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Peck4 sanoi:
sanokaas joku nettifirma josta sais mahdollisimman halvalla 60g mallin kahdella ohjaimella ja kahdella pelillä? vai vieläkö tätä pakettia on edes myynnissä?
e: erehdyimpäs katsomaan yhteensopivuuslistaa vanhempien pelian kanssa ja tulin siihen tulokseen että 40gigan malli on enemmän kuin riittävä tuon syyn takia

http://megaswap.fi/index.php?sivu=katalogi&kategoria=76&lukumaara=1000&selita=3784

Playstation 3 40Gb Starter Pack 548

- PS3-keskusyksikkö 40Gb
- 2kpl SixAxis-peliohjain
- FIA Formula One CE PS3-peli
- Heavenly Sword PS3-peli
- peruskaapelit ja käyttöohjeet

40Gb PS3-konsolin erot
verrattuna 60Gb-malliin:
1. ei taaksepäinyhteensopivuutta PS2-peleille
2. pienempi kovalevy
3. kaksi USB 2.0 porttia neljän portin sijaan
4. ei MemoryStick/SD/CompactFlash -lukijaa
5. ei SACD x2 tukea
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Onkos kukaan käyny tänään Olarin minimanissa kattomassa olisko tarjolla? Huomenna olis vapaata niin en viittis kuitenkaan turhaa reissua tehdä jos on jo tänään ollut loppu tai vanha hinta.
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Itse tuhlasin kaksi tuntia käydessäni Olarin minimanissa, ja turhaan. Pleikan vieressä seisoi 469e hinta. Eli tuo mm:n tarjous on päättynyt, jos sitä joskus olikaan. Miksi aina minä yritän hyödyntää tarjouksia liian myöhään?
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Gobirin sanoi:
Itse tuhlasin kaksi tuntia käydessäni Olarin minimanissa, ja turhaan. Pleikan vieressä seisoi 469e hinta. Eli tuo mm:n tarjous on päättynyt, jos sitä joskus olikaan. Miksi aina minä yritän hyödyntää tarjouksia liian myöhään?

Joo eli se oli se sama hinta sitten, kun olin itse nähnyt eilen illalla. Eli oli jo eilen laitettu vanha hinta takaisin. Sama homma, että aina myöhässä :(
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Pleieri sanoi:
Joo eli se oli se sama hinta sitten, kun olin itse nähnyt eilen illalla. Eli oli jo eilen laitettu vanha hinta takaisin. Sama homma, että aina myöhässä :(

Minimanni oli tainnut ostaa pienen erän tätä kansainvälistä mallia jossa ei ole suomenkielistä manuaalia mukana?
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

E115 sanoi:
Minimanni oli tainnut ostaa pienen erän tätä kansainvälistä mallia jossa ei ole suomenkielistä manuaalia mukana?

Vois muuten olla hyvinkin mahdollista. Tuntuu ihmeelliseltä, että muuten ne olis alentanu hintaa 70 pariks päiväks ja vaihtaa takasin vaikka oli viel kone jäljellä.
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Pitää taas harmikseni todeta, että toi capi-onlinen international-tarjous on loppu. Huomasin sen kun olin menossa ostaa sitä(taas mun tuurii). Tuli kyl semmosta tunteiden purkausta kun huomasin ton. Näköjään myytiin toi uus erä ennakkoon loppuun.
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Gobirin sanoi:
(taas mun tuurii). Tuli kyl semmosta tunteiden purkausta kun huomasin ton.
Sorry off-topic, mutta huono tuurisi alkaa pian saavuttamaan Aku Ankan mittasuhteet, jos tuollaisena jatkuu :(
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

laite oli tullut jo perjantaina postiin mutta itsehän rahaudun vasta maanantaina. olohan on kuin pikku lapsella jouluna :mad:
e: ainiin, jouluhan nyt onki
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Gobirin sanoi:
Pitää taas harmikseni todeta, että toi capi-onlinen international-tarjous on loppu. Huomasin sen kun olin menossa ostaa sitä(taas mun tuurii). Tuli kyl semmosta tunteiden purkausta kun huomasin ton. Näköjään myytiin toi uus erä ennakkoon loppuun.
eikös ton vielä nettisivuilta saa tohon hintaan?
e: eiku joo, tilausnappikin on hävinny
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Gobirin sanoi:
Pitää taas harmikseni todeta, että toi capi-onlinen international-tarjous on loppu. Huomasin sen kun olin menossa ostaa sitä(taas mun tuurii). Tuli kyl semmosta tunteiden purkausta kun huomasin ton. Näköjään myytiin toi uus erä ennakkoon loppuun.

Nyt Capi-onlinestä saa taas 40 GB Plegeä hintaan 399 (international malli). Tilasin aamupäivällä ja nyt oli tullut postin seurantakoodi, eikun odotellaan :D
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Veke sanoi:
Nyt Capi-onlinestä saa taas 40 GB Plegeä hintaan 399 (international malli). Tilasin aamupäivällä ja nyt oli tullut postin seurantakoodi, eikun odotellaan :D

Koitas ny Gobirin pitää horioppia, ettei taas käy heikosti:D
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Juu aikeissa tilata tänään. Heti kun mutsi saapuu kotiin lainaamaan visaansa. Mietin vain että onko tuota laitetta niillä oikeasti sillä siihen pääsee vain tuon linkin kautta. Etsimällä gatekorioista sitä ei löydy. Pidetään nyt peukkuja, ehkä mr. Pahaonni on ruoka tauolla ja onnistun nyt vihdoinkin saamaan laitteen :D
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Gobirin sanoi:
Juu aikeissa tilata tänään. Heti kun mutsi saapuu kotiin lainaamaan visaansa. Mietin vain että onko tuota laitetta niillä oikeasti sillä siihen pääsee vain tuon linkin kautta. Etsimällä gatekorioista sitä ei löydy. Pidetään nyt peukkuja, ehkä mr. Pahaonni on ruoka tauolla ja onnistun nyt vihdoinkin saamaan laitteen :D

Itse laitoin heidän sivuillaan olevaan tuotehakuun hakusanan PS3, sieltä tuli kaksi sivullista PS3 tauhkaa ja toisella sivulla olii 399 hintainen PS3, jonka tilasin. Ja jokin 7 kg painoinen kimpale minulle on tulossa, näkyi jo postin seurannassa (on lajiteltu, saattaa saapua tänään :D )
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Gobirin sanoi:
Juu aikeissa tilata tänään. Heti kun mutsi saapuu kotiin lainaamaan visaansa. Mietin vain että onko tuota laitetta niillä oikeasti sillä siihen pääsee vain tuon linkin kautta. Etsimällä gatekorioista sitä ei löydy. Pidetään nyt peukkuja, ehkä mr. Pahaonni on ruoka tauolla ja onnistun nyt vihdoinkin saamaan laitteen :D
viimeiseltä sivulta viimeisenä tuotteena löytyi :rolleyes:
"piilotettu" varmaan kovan kysynnän takia että porukak tilais kalliimpaakin :D
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Veke sanoi:
Itse laitoin heidän sivuillaan olevaan tuotehakuun hakusanan PS3, sieltä tuli kaksi sivullista PS3 tauhkaa ja toisella sivulla olii 399 hintainen PS3, jonka tilasin. Ja jokin 7 kg painoinen kimpale minulle on tulossa, näkyi jo postin seurannassa (on lajiteltu, saattaa saapua tänään :D )

Aika nopsasti tulee, pitää varmaan vihdoin itekki tilata. Mites mahdollisissa ongelmatilanteissa toimitaan, kun on tuolta tilannut? Eikös noilla ole kauppa lentokentällä, joten sinne sitten konetta vai?

Tossa ohjekirja: http://manuals.playstation.net/document/fi/ps3/current/index.html
-Eikös tuo ole täydellinen?
 
Ylös Bottom