Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

tuli mailia verkkiksestä.. "Arvioitu saapumisaika on vähintään 1-2 kuukautta!!"
(kyseessä siis gt5 bundlepaketti)

Itse luovuin siitä paketista, kun ilmoittivat, että saatavuus on epävarmaa. Huomenna tulee kaksi viikkoa kun tilasin peruspaketin ilman GT5, ja hiljaista on vielä ollut, kolme peliäkin olen jo tilannut :mad:
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Mikäs on tällä hetkellä halvin hinta PS3:sta, joka on jostain luotettavasta liikkeestä? Verkkistä ei taida kannata odottaa.
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Itse luovuin siitä paketista, kun ilmoittivat, että saatavuus on epävarmaa. Huomenna tulee kaksi viikkoa kun tilasin peruspaketin ilman GT5, ja hiljaista on vielä ollut, kolme peliäkin olen jo tilannut :mad:

Itsekin alkoi usko jo horjua, kun tiistaina sain sähköpostia Verkkokaupasta.

"Hei,

Sain juuri uutisia tilaamanne tuotteen saatavuudesta. Tuotteen arvioitu saapumisaika on vähintään 1-2 kuukautta. Sonylla on suuria vaikeuksia toimittaa mitään PS3-pelikonsoleita tällä hetkellä."

However! Tänään uusi viesti:

"Tilauksenne on valmis noudettavaksi"


Eli ainakin omassa tapauksessa kesti kaksi päivää tuon 1-2 kuukauden sijaan.

Konsolin olin tilannut 5.5. :)

Näyttää siltä että moni muukin on saamassa omansa lähiaikoina.
Viimeksi saapuneet erät:
22 kpl, torstai 22.05.2008 09:33
20 kpl, torstai 22.05.2008 09:32
13 kpl, keskiviikko 21.05.2008 16:06
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Joo, jos pulju on rekisteröity n. pari kuukautta sitten niin en voi uskoa että ensinnäkään kaverilla olisi varaa ostaa noin paljon elektroniikkaa hyllyille. Tosin ainakin hänellä on se Y-tunnus, mutta onkohan tällä kaverilla mielessä että vedetään rahaa mahdollisimman nopeasti ja sitten lappua luukulle ja ruvetaan riitauttamaan että hän voi nauttia rahoistaan sitten sen vuoden pari. En tiedä, en ole ihan selvillä porsaanrei'istä, mutta luulen että tässä olisi sellainen kaveri kyseessä.

Joku 450e olisi ollut vielä jotenkin ymmärrettävissä, mutta satasen halvempi kuin muualla ja vielä ilmainen kotiinkuljetus. No jokuhan voi täältä tilata ja kertoa miten kävi =) Lieköhän kaverilla edes liikettä missään.

Tuo PS3 on muuten joku sama viritys kuin capissa, sillä ei ollut mukana suomenkielisiä ohjeita..

Toivottavasti kukaan ei tuolta tilannut...

"12.6.2008

Valitettavasti tavarantoimittajamme ei ole pystynyt pitämään lupauksiaan tekemämme yhteistyösopimuksen mukaisesti ja tästä syystä olemme joutuneet lopettamaan yhteistyön kyseisen tahon kanssa. Tulemme sulkemaan lähipäivinä verkkokauppamme ainakin toistaiseksi, jatko selviää lähipäivinä tai -viikkoina.

Pyydämme tilauksensa jo maksaneita asiakkaita ilmoittamaan tilinumeronsa asiakaspalveluumme, jotta voimme palauttaa maksut tilillenne.

-Troniikka.com / Asiakaspalvelu - "

http://www.troniikka.com/uutiset.html?6
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Onko tullut mitään tietoa verkkokaupan PS3 + GT 5 prologue bundlesta?
Kannattaako enään odottaa :mad:?
Tilattu: 11.05.2008
En tajua että miten ne säilöö niitä siellä helsingin varastossa,ja ne ei oikein mee kellekkään.
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Onko tullut mitään tietoa verkkokaupan PS3 + GT 5 prologue bundlesta?
Kannattaako enään odottaa :mad:?
Tilattu: 11.05.2008
Eivät ole saaneet varastoon täydennystä kohta kuukauteen, eikä ole tietoa, koska lisää tulee. Itsestäsihän se riippuu, jaksatko vielä odottaa vai ostatko jostain muualta hieman kalliimmalla. Onhan tuo kuukausi melko pitkä aika odottaa, siinä muutaman kympin säästö ei enää välttämättä lohduta.
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

tänää tuli paketti capista.. 5 tähteä.. kotiin tuli.. to - pe yöllä tilasin..
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Capionlinestä tilasin PS3 GTA IV bundlen ja hinnaksi tuli 454. Perjantaina päivällä laitoin tilaukseen ja maanantaina klo 9, oli jo Tampereen postissa paketti! Suosittelen!:)
GTA näyttää olevan saksan kielisillä kuorilla, mutta eipä tuo paljon kiinnosta.
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Capionlinestä tilasin PS3 GTA IV bundlen ja hinnaksi tuli 454. Perjantaina päivällä laitoin tilaukseen ja maanantaina klo 9, oli jo Tampereen postissa paketti! Suosittelen!:)
GTA näyttää olevan saksan kielisillä kuorilla, mutta eipä tuo paljon kiinnosta.

En mä vaan löytäny tollasta pakettia capin nettisivuilta.:confused:

Onko kellään tietoa paljonko Gigantissa maksaa pelkkä PS3?
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Mistä mahtaa nykyään saada halvimmalla konsolin (myös GTA 4 bundle kiinnostaisi) postitus- yms. kuluineen?
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Konsolinetistä saa edullisesti ja luotettavasti. :)
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Itse tilasin tuossa muutama viikko sitten grafikkartenpower.de:ltä GTA IV Bundlen. Tuli postikuluineen maksamaan 419 euroa.. Ovat tainneet hieman nostaa hintojaan, mutta suht halvalla tuolta erilaisia bundleja saisi. Itsellä toimitus kesti n. viikon ja todella huolelllisesti olivat laitteen pakanneet.
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Grafikkartenpowerilta kannattaisi tilata melkein pelkkä konsoli ja ostaa peli muualta, tässä säästäisi vielä muutaman euron. Kuinka paljon maksoit postimaksuja Suomeen? Miten takuu toimii tilattaessa ulkomailta, pitäisikö se raato sitten lähettää sinne jos tulee ongelmia?

Megaswap on nostanut noiden Bundlejen hintaa jatkuvasti taitaa olla 50 e ilmestyny lisää parissa kuukaudessa.
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Kyseinen bundle maksoi ostohetkellä 394e + postikulut 25e. Eiköhän tuolla konsolilla ihan euroopanlaajuinen takuu ole, eli NordiskFilmiin aion itse ainakin mahdollisessa vikatilanteessa ottaa ensimmäisenä yhteyttä. Tosin ei pelottais lähettää takaisinkaan, tosi nopeasti ja ystävällisesti vastasivat kyselyihin vaikka englanti ei ihan aina taittunutkaan :)
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Minusta näyttäisi vähän siltä, että PS3-konsolien hinnat ovat joka suunnalla olleet hienoisessa nousussa viime aikoina. Tietysti ihan järkeenkäypää, kun saatavuus (ainakin Suomessa) on ollut aikamoisen huono jo yli kuukauden verran.

Kysynnän ja tarjonnan lakihan ne hinnat lopulta määrää :D
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Verkkokaupasta vastattiin minulle sähköpostilla, että Sonylla on vaikeusksia maahantuoda PS3-konsoleita. :eek:
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Mistä mahtaa nykyään saada halvimmalla konsolin (myös GTA 4 bundle kiinnostaisi) postitus- yms. kuluineen?

Täältä Ilmaset toimituskulutkin(ainakin toistaseksi)

Jossain nettisivulla myytiin 399 PS3+GT5 Prologue...en muista mikä sivusto se oli tai onko toi tarjous voimassa edes enää.
 
Vastaus: PS3-konsolin ja -tarvikkeiden hintaseuranta

Täältä Ilmaset toimituskulutkin(ainakin toistaseksi)

Ei ei ei. paly komi ei toimita konsoleita ympäri eurooppaa.
"Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses. We apologise for any inconvenience. All prices include UK VAT and delivery."
 
Ylös Bottom