Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:lla toimivat PS1- ja PS2-pelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
PS2 pelejä PS3lla

Elikkä oon kuullu huhua että tällä uudella 80gb mallilla ps2 pelien pelaus ois mahollista... Pitääkö paikkansa... Jos ei pidä niin pystyykö millään versiolla pelaan PS2 pelejä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS2 pelejä PS3lla

Elikkä oon kuullu huhua että tällä uudella 80gb mallilla ps2 pelien pelaus ois mahollista... Pitääkö paikkansa... Jos ei pidä niin pystyykö millään versiolla pelaan PS2 pelejä?
Ei pidä paikkansa. Euroopassa myydyistä PS3-malleista ainoastaan 60 gigan versiossa oli (osittainen) PS2-pelituki.
 
Vastaus: PS2 pelejä PS3lla

Ei pidä paikkansa. Euroopassa myydyistä PS3-malleista ainoastaan 60 gigan versiossa oli (osittainen) PS2-pelituki.
Eli onkos se se edellinen malli ennen 80gb. Sitä 60 gb mallissta tuskin enään myydään uutena... Voisitko kertoa hiemon tarkemmin tusta "osittainen"...?
 
Vastaus: PS3:lla toimivat PS1- ja PS2-pelit

Voisiko joku laittaa linkin jollekin sivulle mistä nuo näkyisi kun playkkarin omilla sivuilla ei enään lue listaa... en googlel löytäny
 
Vastaus: PS2 pelejä PS3lla

Eli onkos se se edellinen malli ennen 80gb. Sitä 60 gb mallissta tuskin enään myydään uutena... Voisitko kertoa hiemon tarkemmin tusta "osittainen"...?
Ennen 80 gigan mallia oli 40 gigan mallikin, mutta siinäkään ei PS2-yhteensopivuutta ollut. Tuon jo mainitu Wiki-linkin lisäksi tietoja eri mallien eroista voi lukea siististä taulukosta täältä.
 
Vastaus: PS2 pelejä PS3lla

Ennen 80 gigan mallia oli 40 gigan mallikin, mutta siinäkään ei PS2-yhteensopivuutta ollut. Tuon jo mainitu Wiki-linkin lisäksi tietoja eri mallien eroista voi lukea siististä taulukosta täältä.

Wikipedian mukaan ennen 40gb oli vielä 20gbkin...

Kiitti vastauksista!
 
Vastaus: PS2 pelejä PS3lla

Olis vielä yks kysymys

Voisiko joku laittaa linkin jossa näkyisi lista siitä mitkä ps2 pelit toimii ja mitkä ei... En guuglela löytäny
 
Vastaus: PS2 pelejä PS3lla

Tälläisen epävirallisen listan löysin pikaisella googlen käytöllä... http://www.ps3comp.com/view.asp?console=ps2

Omg, olin jo tässä aikojen saatossa heittänyt toivoni. Mutta näköjään tuos SSX tricky toimii sittenkin.

Testattua tuli ja nyt lumilautaileen.

Täytyypä ensin kaivaa muistikorttiadapteri. Näköjään varmuuskopiointi ja palautus uudelle kiintolevylle ei tuo kaikkea.
 
Vastaus: PS2 pelejä PS3lla

Täytyypä ensin kaivaa muistikorttiadapteri. Näköjään varmuuskopiointi ja palautus uudelle kiintolevylle ei tuo kaikkea.
OT: Mitä jäi palauttamatta? SSX Trickyn tallennus? Kun itse tein Backup/Restore-rumban isompaan kiintolevyyn vaihtaessani, kaikkien viiden "virtuaalisen" PS2-muistikortin tiedot siirtyivät uudelle levylle ihan ongelmitta.
 
Vastaus: PS2 pelejä PS3lla

OT: Mitä jäi palauttamatta? SSX Trickyn tallennus? Kun itse tein Backup/Restore-rumban isompaan kiintolevyyn vaihtaessani, kaikkien viiden "virtuaalisen" PS2-muistikortin tiedot siirtyivät uudelle levylle ihan ongelmitta.

Ss-tricky ainakin ja PSone kortin kaikki puuttuu. :eek: Täytyy verratat tuohon alkuperäiseen PS2-korttiin.
 
Vastaus: PAL PS3 ja NTSC PS2 pelit (ja muut aluekoodaukset)

Siis jos mä hommin PS3:sen japanista ni saan suomalaiset pelit,DVD:t ja BR leffat toimii siinä:confused:
 
Vastaus: PAL PS3 ja NTSC PS2 pelit (ja muut aluekoodaukset)

Siis jos mä hommin PS3:sen japanista ni saan suomalaiset pelit,DVD:t ja BR leffat toimii siinä:confused:
Ei ihan noin. Siinä toimii kyllä kaikki PS3-pelit ja Region 2/4/0:n DVD-levyt sekä levyllä tulevat PS1-pelit. Japsi-PS3 sen sijaan Blu-ray-levyjen suhteen toimii vain aluevapaiden ja Region A -levyjen kanssa.
 
Vastaus: PS3:lla toimivat PS1- ja PS2-pelit

Mitäs nyt oon tehny väärin kun latasin tuolta ps storesta crass bandigot pelin ja peli toimii hienosti niinkuin toimi silloin ps1 aikoihinkin mutta kun yritän tallentaa peliä esim. kun on pelannut vaikka 10 kenttää läpi niin ei pysty tallentaa, kysyy kyllä että osoita "muistipaikka" mutta vaikka kuinka osoittelee vaikka mihin niin ei pysty tallentamaan...?
Ei tosiaankaan kehtaa joka kerta aloittaa alusta peliä!

Crass bandigoothan on vanha ja legendaarinen peli jonka vuoksi aikoinaan jäin koukkuun näihin konsoli peleihin...
 
Vastaus: PS3:lla toimivat PS1- ja PS2-pelit

Kiitoksia as vastauksesta!
Nyt toimii! Minulla oli tallennus osoitettu ps2 muistille:o
 
Ylös Bottom