Vastaus: PS3:lle tulevia pelejä
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=144144
FEAR myös PS3:lle.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=144144
FEAR myös PS3:lle.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
http://www.suckerpunch.com/jobs.phpOliver sanoi:Sucker Punchin (Sly) next-gen suunnitelmista ei ole vielä tihkunut tietoa.
PS3:lle selviytymiskauhua idästä
Torstai 17.08.2006 - Oliver
Ukrainan Kiovassa majaansa pitävä 4A Games valmistelee PlayStation 3:lle ja PC:lle toimintapainoitteista selviytymiskauhistelua, josta pitäsi lisäksi löytyä FPS- ja RPG-elementtejä. Työnimenä on Metro 2033. The Last Refuge ja pelin juoni perustuu venäläisen Dmitriy Glukhovskiyn kirjaan Metro 2033.
Postapokalyptiseen Moskovaan sijoittuvassa tarinassa ihmiskunnan rippeet elävät metrotunneleissa, sillä voimakas säteily on tehnyt kaupungeista asuinkelvottomia. Keskushallinnon hajottua kauan sitten, on metroasemista tullut omia valtioitaan, joilla on omat ideologiansa ja uskontonsa.
Päähenkilö on Artem, jonka kotiasema on verkoston pohjoispäässä sijaitseva VDNH. Sivistynyt ja humaani yhteisö sai elää rauhassa, kunnes salaperäiset eläimet maan pinnalta alkoivat tekemään hyökkäyksiään. Vastuksen alkaessa käymään ylivoimaiseksi tulee Artemin tehtäväksi lähteä metron keskukseen, legendaariseen Polikseen, varoittamaan muita ja hakemaan apua.
Metro 2033. The Last Refuge valmistuu näillä näkymin vuoden 2008 lopulla.
IGN: Besides the new mode, there have also been a number of graphical upgrades. What kind of updates can we expect to see?
Blank: Fight Night on Xbox 360 in an amazing looking game. I think Kudo once described this as "jaw-dropping graphics". I don't think there is a better description. This is what consumers envisioned when they thought of a "next-gen" game. For the PS3, we've been able to add some really cool detail to the boxers. When you see a boxer in action, their veins, tendons and muscles are very visible. The strain of throwing a punch is shown in their bodies and we're working on emulating this same visual detail. What you end up with is something that looks very realistic and makes an already amazing looking game just a little more "jaw-dropping".
IGN: Are the visual improvements specifically thanks to "The power of PS3" or is it simply because the developers had more time to work on next-gen hardware?
Blank: The answer is both. More time allows us to think about how to do things in different ways. At the same time, the PS3 is a powerful system and there are things we can do on this system that are unique. Each system has its advantages but both systems are really powerful tools that help us to make the great games we want to make.
IGN: Well then, be as frank as possible: How difficult or easy was it to port the game from Xbox 360 to PlayStation 3?
Blank: Making the game work on the PS3 was not an easy feat but this is the experience all game makers have at every hardware transition. The PS3 works differently than the 360 in many respects. That being said, once the initial learning curve was overcome, we've become very adept at figuring out how to get the most out of the platform.
IGN: Will it use the six-axis tilt functionality at all?
Blank: Yes. We are in the process of exploring some cool things we can do with the controller. I'm not at liberty to discuss it just yet!
Oliver sanoi:From Softwaren väitetään kertoneen Famitsussa, että X360-yksinoikeudeksi suunniteltu Enchanted Arms -roolipeli olisi tulossa myös PS3:lle.
Oliver sanoi:No tuokin on rakennettu IGN:n kuvan pohjalta. Logohan näkyy miekassa.
Päädyn ja takakannen "Dark Kingdom" -tekstit on kopioitu suoraan etukannesta, eikä takakannen lay-out ihan vakuuta, joten mistään virallisesta kannesta ei varmasti ole kyse.