Vastaus: PS3:n Casino Royale -tarjous
Snigge sanoi:
Vaikka kuinka paljon pidänkin Sonysta, ja sinäkin pidät, niin kyllä se on myönnettävä että tämä homma kusi melko täydellisesti.
Virheitä sattuu, ja ne pitäisi voida myöntää.
Jos Sony on lähettänyt leffan (mikä on todennäköisesti tapahtunut useimpien tapauksessa, ovathan he saaneet sähköpostinsa), ei vika ole sen jälkeen enää Sonyn, mikäli Casino Royale ei tule perille. Minä tilasin Motorstormin jo 24 päivää sitten Play.comista, eikä vieläkään ole saapunut (olen kyllä 21. päivän jälkeen valittanut asiasta). Play.com on erittäin luotettava pulju. Alanko haukkua Play.comia ja saamaan itkuraivareita, koska paketin saapumisessa on mennyt noin kauan? En, koska vika ei varmaankaan ole Play.comissa. Sama juttu Sonyn kanssa, heitä ei voi syyttää siitä jos sadoista tuhansista ulkomailta lähetetyistä paketeista osa menee hukkaan. Minulla on kavereita, joilla on mennyt useita tilauksia hukkaan Play.comista tai ne ovat saapuneet vasta reilun kuukauden odottelemisen jälkeen. Tämä ei niinkään tee Play.comista epäluotettavaa nettikauppaa (minulle Motorstorm on ensimmäinen hukkunut kopio, mutta kavereillani niitä on hävinnyt useampiakin), vaan todistaa kuinka helposti ulkomailta tilattu tavara voi hävitä kuin tuhka tuuleen (tai ainakin viipyä matkan varrella kuukausitolkulla), olkoon nettikauppa kuinka luotettava tahansa.
Ja kyllähän minä sen tuolla jo aikaisemmin sanoinkin (edellisellä tai jo sitä edellisellä sivulla), että tiedän kyllä Sonyn kusseen tämän siinä mielessä, että joillekin on tullut useampiakin leffoja. Siinä mielessä Sony ei kuitenkaan ole kussut tätä juttua, että he jotenkin ihmeellisesti ovat itse saaneet kaikki jo postitetut paketit katoamaan matkan varrella.
SE ei ole enää Sonyn syy, vaikka muu pikkukämmäileminen olisikin (varmistus-sähköpostien lähettämättä jättäminen/lähettäminen myöhässä, useampia kopioita joillekin)
Onpahan kätevä keino kerätä porukalla nimet jotka ei ole leffaa saaneet sen sijaan että jokainen alkaisi erikseen soittelemaan Sonyn asiakaspalvelut läpi ja pyytelemään leffaansa.
Joka tapauksessa joutuvat kaikki varmasti ottamaan erikseen yhteyttä Sonyyn.

Jos minun kaverilla häviää Play.com paketti, hänen pitää ihan henkilökohtaisesti ottaa yhteyttä Play.comiin, enkä minä voi hoitaa asiaa hänen puolestaan. Ei siis kannata jättää tätä pelkän adressin varaan (ja valittaa taas sitten, kun se ei auttanutkaan *kyynel*).
en ainakaan muista kenenkään tuttavani valittaneen hukkuneista verkko-ostoksista!
Ehkä ei kotimaan ostoksissa (tosin, minulle on käynyt niinkin, viimeksi kaksi viikkoa sitte tilaamani PS3:n kanssa, josta ei ole kuulunut mitään), mutta ulkomailta tilattaessa se on suhteellisen yleistä (huomaa
SUHT), täytyyhän niiden kulkea ties mitä reittejä (eivätkä ne mene aina samoja hyväksi todettuja reittejä pitkin).
niin ekanakin paketit ei kai ole lähetetty zimbabvesta
Sarkasmia, U know?