Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oliver sanoi:Mä oon taas jollain mustalla listalla, kun ei mailia ole tullut.![]()
Ihme juttu kyllä!Itse sain konsolin vasta 5-7 päivää julkaisupäivän jälkeen ja sain silti tuon Bondin tai siis viestin sen saapumisesta 45 päivän sisään.Oliver ainakin taisit julkaisussa koneesi hommata..Eikun valittamaanTJS sanoi:Samalla listalla ollaan![]()
Oliver sanoi:Mä oon taas jollain mustalla listalla, kun ei mailia ole tullut.![]()
Nisupulla sanoi:Kotelo on hyvin ohut ja lyhyempi kuin perinteinen DVD-kotelo.
Radikus sanoi:OGM SPOILER! Kukaan ei varmasti tiennyt jo pari vuotta sitten että ne kotelot on tollasia.
Njoo, tosin kyllä noilla standardointi kusee kun on tullu bongattua DVD-kotelon paksusia BD/HD-DVD koteloita jo. Miksei ne voi olla kaikki samanlaisia. Näyttää typerältä hyllyssä.
Karvapallo sanoi:Miks Zeuksen persläven nimeen noi BD-kotelot on pitäny tehdä eri kokoisiksi ku DVD-kotelot? Mikä on se pakottava tarve? Oikeesti, järki käteen suunnittelijat.
Karvapallo sanoi:Amen!
Miks Zeuksen persläven nimeen noi BD-kotelot on pitäny tehdä eri kokoisiksi ku DVD-kotelot? Mikä on se pakottava tarve? Oikeesti, järki käteen suunnittelijat.
No siinä aamun avautumiset. Pitihän toi ny saada purkaa ettei synny patoitumia.![]()