Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n DivX-kysymykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chazzo12
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

chazzo12

New Member
Terve

Tuli eilen ostettu vihdoin PS3, päivitin uuteen firmwareen, ja odotin innolla testaamaan Divx toimintoja, (Minulla on Thompson DVD soitin jossa on Divx ominaisuus, ja siihen ei tarvi muuta kuin laittaa avi. videot muistitikkuun ja koneeseen kiinni), tein sama PS3:lle eli avi.t tikkuun ja pleikkariin kiinni, pleikkari tunnisti USB muistitikku mutta ei ilmoitti ettei siinä ole mitään sisältöä:( :confused:

Mitä tein väärin? Voiko joku auttaa uusi PS3:n omistajaa?

Toinen kysymys on se, että yritin muuttaa PS3:n taustakuva, laittoin jpg4 kuva muistitikkuun ja meni n katsomaan photo. kansioon, mutta ei mitään.. :confused:

Vastaus: DivX:n kysymykset..

chazzo12 sanoi:
Terve

Tuli eilen ostettu vihdoin PS3, päivitin uuteen firmwareen, ja odotin innolla testaamaan Divx toimintoja, (Minulla on Thompson DVD soitin jossa on Divx ominaisuus, ja siihen ei tarvi muuta kuin laittaa avi. videot muistitikkuun ja koneeseen kiinni), tein sama PS3:lle eli avi.t tikkuun ja pleikkariin kiinni, pleikkari tunnisti USB muistitikku mutta ei ilmoitti ettei siinä ole mitään sisältöä:( :confused:

PS3 hakee oletuksena tallennusvälineiltä hakemistoja VIDEO, PHOTO ja MUSIC, ja näyttää niissä olevat sisällöt ilman sen kummempaa säätöä. Muutoin ko. tallenusvälineen kohdalla pitää painaa kolmio-näppäintä ja valita "näytä kaikki".

Vastaus: DivX:n kysymykset..

hartzu sanoi:
PS3 hakee oletuksena tallennusvälineiltä hakemistoja VIDEO, PHOTO ja MUSIC, ja näyttää niissä olevat sisällöt ilman sen kummempaa säätöä. Muutoin ko. tallenusvälineen kohdalla pitää painaa kolmio-näppäintä ja valita "näytä kaikki".

Kiitos, minä menen kokeilemaan!:o

Vastaus: PS3:n DivX-kysymykset

Moderaattorit näköjään poistelevat viestejä täällä ihan hyvikseen vai?

No, kokeillaan uudestaan. Joidenkin palstallekirjoittaneiden mukaan divx-videoita pystyy katsomaan verkon yli mediaserverin kautta. Itse en ole onnistunut siinä WMP11:lla enkä Simple Centerillä. Myös täällä kerrotaan, ettei se onnistu, kuin tietyillä ohjelmilla. Mutta ei esimerkiksi WMP11:lla. Kuitenkin moni palstallekirjoittanut väittää, että heillä on onnistunut myös WMP11:lla, mutta todennäköisesti kyseessä ei ole ollut divx- tai vidx-tiedosto.

Hele sanoi:

No, kokeillaan uudestaan. Joidenkin palstallekirjoittaneiden mukaan divx-videoita pystyy katsomaan verkon yli mediaserverin kautta. Itse en ole onnistunut siinä WMP11:lla enkä Simple Centerillä. Myös täällä kerrotaan, ettei se onnistu, kuin tietyillä ohjelmilla. Mutta ei esimerkiksi WMP11:lla. Kuitenkin moni palstallekirjoittanut väittää, että heillä on onnistunut myös WMP11:lla, mutta todennäköisesti kyseessä ei ole ollut divx- tai vidx-tiedosto.

Ainakin tversityllä onnistuu. Mutta ketunhäntä on siinä ettei tversity tiedä ps3:en tukevan divx:ia niin pitää transkoodaus ottaa pois päältä(muuten tversity transkoodaa divxit). Fiksu tietenkin osaisi lisätä divxin ps3:lle tuetuksi formaatiksi tversityn konfiguraatiotiedostoon, jos tuota transkoodausta vielä tarvii joidenkin muiden formaattien kanssa.

South Parkin jaksoja oon streamannu wmp11:n kautta, mutta sen kautta ei toiminut yksi elokuva mikä oli divx-muodossa ja vei jonku +700mb. Pitää testata vielä jollain toisella pätkällä.

Hele sanoi:
Hei, ei ole mitään poistettu, vaan siirsin viestin ketjuun, jossa asiasta on enemmänkin keskustelua. (En tiennyt, että siirretyt viestit eivät automaattiseti näy käyttäjälle siirrettyinä.)

Eli viestisi vastauksineen on täällä.

Ylös Bottom