Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n hiljaisuus/äänekkyys

Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

Sanoisin että suhteellsien hiljainen. Suhteellisen siksi, että kyllä tuo reilusti vaimeampi on kuin wanha Xbox mutta ei kyllä lähellekkään äänetön. Suhisee, kuten voi olettaakkin kun ilma virtaa, ja lisäksi asemasta kuuluu hakuäänet ihan tehokkasti. Olen ollut havaitsevinani jatkuvasti taustalla olevaa surinaa tai naputtavaa ääntää.
Luulen kuitenkin, että kyseessä on ihan normi yksilö. 40 giganen capista.
 
Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

Oma 40Gb on niin hiljainen, kuin voi olla. Vaikka pelaisi äänet poissa, niin koneen ääntä ei edes kuule.

Foldingia en ole vielä kokeillut ja miten tuuletin siitä selkenee, mutta muuten todella hiljainen.
 
Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

Kyselin Capilta asiasta ja pyysivät lähettämään laitteen takaisin asiakaspalautuksena. Ainakin mitä aiemmin olen kuullut heidän viankorjauksestaan, niin vissiin vaihtavat laitteen uuteen...

Jännä tossa äänessä on muuten se, ettei sen taajuus muutu vaikka testasin pyörittää dvd-leffaa skaalauksella puolisen tuntia. Tonhan pitäisi käsittääkseni rasittaa laitetta sen verran että tuuletin alkaisi pyöriä lujemmin --> luulisi että rapinan tahtikin tihenisi.

Sama juttu täällä. En tiedä onko Capi saanut jonku scheisse-erän noita iniseviä pleikkareita kun omani lähti päivän käytön jälkeen asiakaspalautuksena takaisin. Katsotaan miltä seuraavaa kuulostaa. Kone oli ihan hiljainen alkuun, mutta päivän käytön jälkeen se voimakas sirinä alkoi. Aivan toisenlainen ääni mitä jenkki60gb piti.
 
Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

Istun tässä koneella about 3m päästä tuosta uudesta yksilöstä(40gb) ja tuuletin kyllä kuuluu tähän asti. Ihan kiinni kun menee niin kuuluu semmoista sirinääkin.

On muuten tuommoisessa hyllykössä missä on sen päällä about 10cm vapaata tilaa. Onkohan liian vähän? Jos laittaa käden siihen päälle niin aika lämpimältä siinä välissä tuntuu.

Jos tuon pitäisi siis olla aivan äänetön niin sitten on perjantai kappale :rolleyes:

Suunnilleen sama meteli puuceen kanssa. Eli ei kyllä telkkarin äänien läpi kuitenkaan kuulu.
 
Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

Siis parantaako Folding home jotenkin koneen tuuletinääntä ja muutenkni sen tehokkuutta?
 
Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

Sitähän mäkin. outoa puhetta täälläkin. Sehän rimmaa :D No mut hyvä että tuli selväks. kuulostikin aika naurettavalta
 
Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

No nyt vielä uutena juttuna tämä ihana capin 40gb malli pitänyt muutaman kerran jo sellasen äänekkään napsahdus äänen pelatessa kylläkin. Levyä taisi lukea vähän agressiivisemmin. Pitää kai alkaa olee tarkkana et levyt on viel normi kunnos ku laitteesta ulos tulee. :(

Ei sais ruveta säästämään kymppejä, kun hankkii tälläsen laitteen.
 
Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

Mites teillä on tuuletin melu&sirinä verrattuna tuohon aseman aiheuttamaan meluun?
Oma konsolini on normaalisti hiljaisempi kuin aseman mekkala (esim codia tai Unchartedia käynnistäessä) mutta ei toudellakaan mikään äänetön kapistus!
 
Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

No nyt vielä uutena juttuna tämä ihana capin 40gb malli pitänyt muutaman kerran jo sellasen äänekkään napsahdus äänen pelatessa kylläkin. Levyä taisi lukea vähän agressiivisemmin. Pitää kai alkaa olee tarkkana et levyt on viel normi kunnos ku laitteesta ulos tulee. :(

Ei sais ruveta säästämään kymppejä, kun hankkii tälläsen laitteen.

Mulla on ihan Cittarista ostettu 40Gb suomiversio joka naksuu samaan tapaan kuin sinulla. Ehkä n. 20min välein kuuluu voimakas naksahdus. Olen kovon vaihtanut Samsungin levyyn mutta en muista enää pitikö laite tuota ääntä ennen levyn vaihtoa.

Onko kovossa oikeasti jotain vikaa vai onko tollanen ihan normaalia näillä 2.5 tuumaisilla?
 
Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

Ei kannata huolestua varmaan kyllä se miulla napsuu tuo 40gb originaalikovokin ;)
 
Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

ERITTÄIN hiljainen on oma kappaleeni, jonka sain. Ja kyseessä on 40 GB -malli. Todella hiljainen että ei sitä ollenkaan edes kuule onko se päällä olohuoneessa. Vasta kun pisti korvan ihan konsoliin kiinni saattoi kuulla pientä hyrräystä. Ja konsoli on siis ihan hiljainen myös pelatessa, ei vain alkuvalikossa.

Tänään sain oman konsolini ja erittäin tyytyväinen olen ja varsinkin tuohon sen hiljaisuuteen. :) Sattui onni omalle kohdalleni, että sain äänettömän kappaleen.
 
Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

Normaalisti ihan hiljainen. Mutta minuutin foldailun jälkeen taikka vartin Unchartailun jälkeen huutaa KOVEMPAA kuin boxi. Tilaa vasemmalle ja oikealle on 5cm. Ylös 15cm ja ja taakse ainakin saman verran. Kone on kyljellään takaata umpinaisessa tv-tasossa. Ei tuo ole mielestäni edes suljettu tila, olen kuvissa nähny paljon ahtaamminkin sijoitettuja pleikkareita. Hassua, että Ratchetissa ja Heavenly Swordissa kone ei inahdakaan.

E: Ja kone ei ole mistään kokeiltuna erityisen lämmin. Ilma on viileämpää kuin se mitä boxi suoltaa.
 
Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

Normaalisti ihan hiljainen. Mutta minuutin foldailun jälkeen taikka vartin Unchartailun jälkeen huutaa KOVEMPAA kuin boxi. Tilaa vasemmalle ja oikealle on 5cm. Ylös 15cm ja ja taakse ainakin saman verran. Kone on kyljellään takaata umpinaisessa tv-tasossa. Ei tuo ole mielestäni edes suljettu tila, olen kuvissa nähny paljon ahtaamminkin sijoitettuja pleikkareita. Hassua, että Ratchetissa ja Heavenly Swordissa kone ei inahdakaan.

E: Ja kone ei ole mistään kokeiltuna erityisen lämmin. Ilma on viileämpää kuin se mitä boxi suoltaa.

Jos on sivuille vain 5cm tilaa ja ilma ei kierrä takaa, niin ei mikään ihme, että huutaa. Plösö tarvii paljon tilaa vaihtaakseen ilmaa.
 
Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

Nojoo, mutta on ahtaampiakin paikkoja nähty eikä kukaan niistä ole valittanut.
 
Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

Mulla on sivuilla noin 50mm tilaa..takana täysin avoinaista seinään asi eli noin 500mm ja yläpuolella tyhjää noin 100mm.Ei kyllä huuda ei sitten yhtään.Samassa kolossa ollessaan XO meinas lähtä lentoon,tai ainakin siltäse kuulosti:eek:

Ja ps3 siis 60gb mallia.
 
Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

Normaalisti ihan hiljainen. Mutta minuutin foldailun jälkeen taikka vartin Unchartailun jälkeen huutaa KOVEMPAA kuin boxi. Tilaa vasemmalle ja oikealle on 5cm. Ylös 15cm ja ja taakse ainakin saman verran. Kone on kyljellään takaata umpinaisessa tv-tasossa. Ei tuo ole mielestäni edes suljettu tila, olen kuvissa nähny paljon ahtaamminkin sijoitettuja pleikkareita. Hassua, että Ratchetissa ja Heavenly Swordissa kone ei inahdakaan.

...

Veli pelaili eilen Unchartedia semmoisen 20 minuuttia, eikä kuulunut koneesta inahdustakaan. Loppuillan hän pelaili sitten Ratchet & Clank: Tools of Destructionia ja tätä hän pelaili varmaankin pari tuntia. Ei ääntäkään päästänyt kone koko aikana paitsi kuin pisti levykkeen koneen sisään (imaisuääni). ;P
 
Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

Kyllä ny jätkät puhuu pskaa! Kyllähän se BR/DVD-pyörritin itessään pitää tarvittaessa aivan kamalaa mekkalaa! :confused:
 
Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

Kyllä ny jätkät puhuu pskaa! Kyllähän se BR/DVD-pyörritin itessään pitää tarvittaessa aivan kamalaa mekkalaa! :confused:

Älähän tule tuommoisia huutelemaan. Kone pysyy aivan äänettömänä, kunhan vain antaa tilaa : )
 
Vastaus: PS3 hiljaisuus/äänekkyys

Kyllä ny jätkät puhuu pskaa! Kyllähän se BR/DVD-pyörritin itessään pitää tarvittaessa aivan kamalaa mekkalaa! :confused:
Launchissa ostettu 60 gigan PS3 on telkkarin takana "piilossa", ja BD-aseman olemassaolon kuulee lähinnä PS2-DVD-levyjen kanssa, sekä tietysti siinä vaiheessa, kun minkä tahansa levyn pistää sisään/ejectoi.
 
Ylös Bottom