Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n huoltoajat

Vastaus: PS3:n huoltoajat

Janus tuossa aiemmin jo kommentoi näin: "Sony on luvannut, että ne saa kesän aikaan ton 60GB koneitten huollot nopeammiksi. Saa nähdä. Siihen asti joutuu venaan, jos ei se 40GB kone kelpaa."

Kieltämättä tuo on Sonylle aika huono homma, kun menivät (ilmeisesti kokonaan) lopettamaan 60 gigan mallin valmistuksen.


Kyllähän sitä luultavasti itse kelpuuttais ton karvalakki 40GB-mallin kun ei tule enään PS2 pelejä pelattua ja nekin kuvat mitä kattelee niin hoituu USB-johdon kautta.
Tietysti ne hyvitys pelit mitä ne sieltä tarjoo niin kelpaa kyllä,voihan ne viedä sitten suoraan lähimpään alan liikkeeseen vaihtoon paitsi jostain Resistancesta ja Heavenly Swordista saa vaihdossa ehkä 3-5 euroa.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

oletko kokeillut auttaako kiintolevyn formatointi, PS3-järjestelmän palauttaminen ennalleen aikaongelmaan?
En ole. Miten se tehdään?

Jos tuon tekee, häipyykö kaikki tiedot kovalevältä?

Jos häipyy, täytyykin eka ottaa varmuuskopio ja sitten kokeilla.

Kummallista, että Nordiskfilmiltä ei ehdotettu tuota.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Jos tuon tekee, häipyykö kaikki tiedot kovalevältä?

Jos häipyy, täytyykin eka ottaa varmuuskopio ja sitten kokeilla.
Kiintolevyn alustus luonnollisestikin poistaa sieltä kaiken tiedon, joten varmuuskopio on syytä ottaa ensin. En kuitenkaan usko sen vaikuttavan asiaan. Sen sijaan tuota oletusasetusten palautusta kannattaa kokeilla. Sekin tosin poistaa selaimen kirjanmerkit ja selailuhistorian.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Kiintolevyn alustus luonnollisestikin poistaa sieltä kaiken tiedon, joten varmuuskopio on syytä ottaa ensin. En kuitenkaan usko sen vaikuttavan asiaan. Sen sijaan tuota oletusasetusten palautusta kannattaa kokeilla. Sekin tosin poistaa selaimen kirjanmerkit ja selailuhistorian.
Ok. Löytyykö se tuolta PS3:n asetuksista?
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Eddylle: Asetukset > Järjestelmäasetukset > Palauta oletusasetukset ennalleen
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Nyt on reilu 6 viikkoa kone ollu matkalla. :mad: Soitin äsken Nordisk Filmin huoltoon ja sanos että ens viikolla "pitäisi" tulla lisää 60gb-versioita. Siitäkin tyyppi rupes kitisee et mist oon saanu niiden numeron, et yleensä liike johon laite on viety ni ne kyselee konsolin perään. Ihme touhua. Yhden pelin sentään suostui antamaan hyvitykseks. Vaihtoehdot ei ollu mitään kummosia mut Heavenly Swordin valitsin ku jonkin verran kehuttu.

kerro se nordiskin sähköposti osoite mistä ps3 asioita voi kysellä.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

fi-hotline [ät] nordiskfilm.com
Nopeat ehtii ensin. :)

Tuli sellanen mieleen et jos sorrun ottaamaan sen 40gb:n ni onnistuuko backup-tietojen palautus siihen? Jostain muistan lukeneeni et tiedostojen palautus onnistuu vain siihen koneeseen mistä ne on alunperin otettu. Sanokaa että muistan omiani.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Tuli sellanen mieleen et jos sorrun ottaamaan sen 40gb:n ni onnistuuko backup-tietojen palautus siihen? Jostain muistan lukeneeni et tiedostojen palautus onnistuu vain siihen koneeseen mistä ne on alunperin otettu. Sanokaa että muistan omiani.
Tämä onkin hyvä kysymys. Tästä olisi hyvä saada varmuus, sillä jos joskus PS3:n vaihdan, se tuskin tulee enää olemaan 60 gigan malli.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Eikös huollosta tule (melkein) aina uusi kone tilalle?

AVforumsilla http://www.avforums.com/forums/showpost.php?p=6336874&postcount=68 joku oli sitten palauttanut tietonsa uuteen koneeseen ja käyttäjätunnukset ja pelitallennukset(+kuvat, musiikit ja videot) olivat tulleet takaisin eli asennuksen vaativat pelit pitää asentaa uudestaan ja ladatut pelit ladata uudestaan.

Samasta ketjusta huomannut, että Englannissa ainakin tämän vuoden alussa ollut ihan siedettävä päivän parin huoltoaika. Tosin siellä vaihto suoritetaan päittäin kuljetusfirman tuodessa suljetussa laatikossa uuden/korjatun sinulle ja laatikossa sitten viedään sinun vanha laite pois.

Mistä tuota 40Gt+3peliä hommelia lähden kysymään jos minun 60Gt-mallin takaisinsaannissa menee jumalattoman pitkään, Nordiskiltä vai kaupasta?
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Mistä tuota 40Gt+3peliä hommelia lähden kysymään jos minun 60Gt-mallin takaisinsaannissa menee jumalattoman pitkään, Nordiskiltä vai kaupasta?
Mulle kyllä soitelttiin Prismasta johon koneen vein mutta sitä ennen olin ottanu yhteyttä Nordisk Filmiin. Tuolta ainakin voit kysellä; fi-hotline [ät] nordiskfilm.com
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Ok, kiitos. Oma kone tuli kärrättyä sunnuntaina kauppaan, mutta kahtellaan nouseeko mellakka jos ei MGS-julkkariin kerkiä ja tippuuko päitä jos ei juhannuksenakaan vielä ole.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

itsellä lähti 60gb malli viikko sitten huoltoon Anttilan kautta.. Joten kauan on porukalla kestänyt laitteen takasi tulo huollosta jos se on hoidettu anttilan kautta.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Tämä onkin hyvä kysymys. Tästä olisi hyvä saada varmuus, sillä jos joskus PS3:n vaihdan, se tuskin tulee enää olemaan 60 gigan malli.
Kyllä pystyy palauttamaan.

Kokemusta on, kuten olen jo täällä moneen kertaan toitottanut.

Eli vanhasta 60 GB:n mallista otettu back-upit siirtyivät kiltisti uuteen 60 GB:n malliin.

Back-up ei sisällä PS Storesta ladattuja demoja ja pelejä, eikä pelien päivityksiä, joten ne täytyy ladata uudelleen.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Eli vanhasta 60 GB:n mallista otettu back-upit siirtyivät kiltisti uuteen 60 GB:n malliin.

Back-up ei sisällä PS Storesta ladattuja demoja ja pelejä, eikä pelien päivityksiä, joten ne täytyy ladata uudelleen.
Tämä on hyvä tietää. Vielä on kuitenkin selvittämättä, miten käy 60 gigan PS3:lta otetun backupin palauttamisessa 40 gigan PS3:een. Eihän siinä periaatteessa mitään ongelmaa pitäisi olla, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Tämä on hyvä tietää. Vielä on kuitenkin selvittämättä, miten käy 60 gigan PS3:lta otetun backupin palauttamisessa 40 gigan PS3:een. Eihän siinä periaatteessa mitään ongelmaa pitäisi olla, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Uskon vahvasti, että toimii. Molemmistahan löytyy samanlainen varmuuskopiontityökalu, joten miksei ne sopisi keskenään?
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Uskon vahvasti, että toimii. Molemmistahan löytyy samanlainen varmuuskopiontityökalu, joten miksei ne sopisi keskenään?
Koska niissä on hieman eri rautaa sisuksissa. Käytännössä koko emolevy on ihan erilainen jne.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Itse kun vaihdoin oman 60-gigasen mallin 40-gigaseen, en saannut palautettua kaikkia psn-tunnuksia backupista. Minulla oli yksi ns. pää-psn tunnus ja sen lisäksi noihin jenkki ym. storeihin omat tunnukset. Kaikki nuo eri storejen psn:ät sain palautettua, mutta tuon ns. pää-psn tunusta en saannut, joka tietysti v*tutti todella paljon. En tiedä miksen sitä saannut palautettua, mutta epäilen että koska minulla oli siellä jotain ps2 talletuksia ym., niin se vaikutti siihen etten sitä saannut palautettua.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

lähetin nordiskiin postia ja tarjosivat kans sitä 40gb konetta ja 3 peliä. alkaa tuntua nyt siltä että pitää vaihtaa siihen jo senkin takia että jos menee uudelleen rikki niin ei tarvi odotella taas näin kauaa. sehän perseestä on jos ei saa omaa psn tunnusta palautettua. pitäähän sen saada. mulla kävi niin onnellisesti etten ottanut backuppia tyhmyyksissäni ollenkaan.
 
Ylös Bottom