Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n huoltoajat

Vastaus: PS3:n huoltoajat

Viikko sitten perjantaina saapui minun 60 gigasen tilalle 40g + 3 peliä, harmi vaan että olivat laittaneet mukaan 2 samaa, joten jouduin postittamaan tuplan takaisin ja nyt odottelen kolmatta peliä. Huoltoaika oli muuten tasan 2 viikkoa vikautumispäivästä, mutta paketti kyllä taisi lähteä pelikaupasta vasta alkuviikosta. Taisi mennä 3 päivää siitä kun ilmoitin Nordiskille, että otan 40 gigan version tilalle, siihen kun sain soiton kaupasta.

Oli aikas outo tapaus kun palautin vanhan aseman tiedot uuteen. Koneeseen tuli vanhasta vain *Japani- ja *USA-tilit(Huom. tähti edessä), joilla pystyi kirjautumaan suoraan PSN:iin. Lisäksi koneeseen ilmaantui "*Käyttäjä 1"-tili, jolla ei näkynyt olevan mitään tallennuksia eikä kirjautumistietoja, joten poistoon meni. Koneesen alkuasennuksessa luodulla "Käyttäjä 1"-tilillä sitten kirjauduin omilla tunnuksilla PSN:iin ja kuin tyhjästä vanhan koneen tallennukset ilmaantuivat. Eipähän tarvinnut aloittaa GTA:ta alusta. PS2-muistikortit katosivat kyllä vaikka niitä näköjään pystyy tekemään myös 40 Gt-mallilla.

Hiukkasen kyllä tuntuu tuo 40 Gt olevan linssiinviilausta kun levyn todellisesta koosta 37 Gt on alkuasennuksen jälkeen jäljellä 31 Gt. Muuten kyllä ihan tyytyväinen tuohon malliin, ei tunnu lämpenevän samoista paikoista kuin luksusmalli ja tuuletusreikiä siirrelty/poistettu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Itsekin sain konsolin takasin tossa perjantaina, aikaa vierähti päälle kuukausi, mutta sehän riippuu täysin siitä mikä on varasto tilanne Nordisk Filmillä ja mulla sattu olemaan paska tuuri niiku aina.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Nyt tuli mullekin viesti, että vaihtokone odottaa heillä. Mun pitää vain postittaa PS3 sinne ja ne postittavat vaihtokoneen tänne.

Toivottavasti kolmas PS3 toimii...
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Torstaina lähetin 40gb version huoltoon ja tänään kyselin aikataulusta niin sanoivat uuden lähteneen jo perjantaina tulemaan.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Kaveri laitto 60gb version huoltoon (kone kuuma, ei pyöritä levyjä). Verkkiksestä ilmoitettu että kesäkuun lopulla saattaisi tulla. Nähtävästi jonoa edelleen noissa 60Gb härveleissä.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

viime kuussa ilmoitettii että 60gb kone olisi tulossa mutta ei näy ja tänään soitettii ja kysyttii että mikä kestää nii kuulemma ongelmia noitten paskojen toimittamisessa... täsä rupee jo hermot menee ja samalla mietitään että mitä vaaditaan korvaukseksi =).
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Tänään pitäisi tulla 60gb kone takaisin huollosta ja kotiovelle asti. Eihän siinä kestänyt kuin sen 8 viikkoa aika tarkalleen. Kone on vaihdettu uuteen, ei korjattu.

Joo, olihan kone uusi, mutta susi. Löin koneen kiinni ja asennukset ja hässäkät. Pelailin GTAIV:tä, niin vartin pelin jälkeen tiltti, koko paska jumiin, eikä totellut kuin virtakytkintä enää. Muutaman kerran kokeilin ja muutama pykälä lisää vitutusta. Aina jonkun aikaa toimi ja sitten peli jymähti. Nooh, olin kuullut, että GTA voi 60gigasissa tökkiä ja päivitys auttaa. Koneen päivitys ja mikään ei muuttunut. Jos olisi GTAssa kuitenkin vika, pyh, call of duty teki aivan samat. Kone takaisin pakettiin ja uudelle kierrokselle ja taas varauduttava siihen 8 viikon odotteluun. Mistään hyvityksistä ei ollut vielä edes puhetta, toisen huoltovaihto rundin jälkeen on viimeistään jotain saatava. Jouduin jo ostamaan varakoneen, kun ensimmäinen jumitti huollossa ja tästä en ikinä saa sitä 479 takaisin, vaikka sen joskus lähitulevaisuudessa myyntiin saisinkin.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Joo, olihan kone uusi, mutta susi. Löin koneen kiinni ja asennukset ja hässäkät. Pelailin GTAIV:tä, niin vartin pelin jälkeen tiltti, koko paska jumiin, eikä totellut kuin virtakytkintä enää. Muutaman kerran kokeilin ja muutama pykälä lisää vitutusta. Aina jonkun aikaa toimi ja sitten peli jymähti. Nooh, olin kuullut, että GTA voi 60gigasissa tökkiä ja päivitys auttaa. Koneen päivitys ja mikään ei muuttunut. Jos olisi GTAssa kuitenkin vika, pyh, call of duty teki aivan samat. Kone takaisin pakettiin ja uudelle kierrokselle ja taas varauduttava siihen 8 viikon odotteluun. Mistään hyvityksistä ei ollut vielä edes puhetta, toisen huoltovaihto rundin jälkeen on viimeistään jotain saatava. Jouduin jo ostamaan varakoneen, kun ensimmäinen jumitti huollossa ja tästä en ikinä saa sitä 479 takaisin, vaikka sen joskus lähitulevaisuudessa myyntiin saisinkin.

mä vaihdoin oman 60gb koneen 40gb:een ja niihin 3:een peliin mitä tarjosivat. senkin takia vaihdoin ettei tarvi aina odotella niin kauaa huoltoa. tuntuu hajoilevan aika herkästi nämä vehkeet.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

mulla menee PS3 40gt huomenna korjaukseen/vaihtoon rovaniemen prismaan. onko kellään ollu samaa, että voisin tietää edes suunnilleen kuinka kauan menee?
mulla hajos lukupää
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

minne pitää ottaa yhteyttä jos tahtoo kysyä kauan viellä menee ku oma 40gb on ollut huollos jo 2viikkoa vaikka sanovat 5päivässä palauttavansa :S
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

minne pitää ottaa yhteyttä jos tahtoo kysyä kauan viellä menee ku oma 40gb on ollut huollos jo 2viikkoa vaikka sanovat 5päivässä palauttavansa :S
Paikasta, jonne konsolisi veitkin. Tosin todennäköisesti sieltä kuitenkin tulee standardi "sori, emme tiedä" -vastaus.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Kaveri laitto 60gb version huoltoon (kone kuuma, ei pyöritä levyjä). Verkkiksestä ilmoitettu että kesäkuun lopulla saattaisi tulla. Nähtävästi jonoa edelleen noissa 60Gb härveleissä.

Tänään oli saanut koneen. 5 viikkoa meni. Kertoi myös sen mikä toki on ollut tiedossa jo kauan että uuteen vaihtavat, eivät korjaa niitä.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

jahas, itel kans 60gb ja verkkokaupas huollos, 2.5viikkoo ollu huollos ja nähtävästi yhtä paljon viel edes:mad: lukupää hajalla, pää ei kestä enää kauan
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Kohta kasvaa verkkokaupan 60 gigasten jonot kun munkin konsoli sinne pääsee. Olisikohan sieltä mahdollista saada odotuksen ajaksi yksi 40 giganen hyvitykseksi.:rolleyes:
Alkaa tuntua että näiden konsolien keskimääräinen elinikä olisi sitä vuoden luokkaa...
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Mulla on ollut nyt 5 viikkoa 60GB oottamassa, soitin Nordisk filmille ja ne sano että nillä on jotkut päivitykse jotka tulee heinäkuussa, sitä ennen ne ei voi tehä mitää?:confused:

Mutta jos haluuaa vaihtaa 40GB niin saa 3 peliä tai ohjaimen ja 2 peliä. Tähän mennessä kuullosti hyvältä, mutta kun kuuli peli listan niin tuntuu että kannattais vaan ootta 60GB takasin.
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

19.6.2008 lähti 40 giganen versio huoltoon ja uusi kone tuli 26.6.2008. Olin jo varautunut kuukauden odottelu aikaan. Hyvä näin. :D
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Nyt saatiin se konsoli sinne liikkeeseen. Kysyttiin siltä myyjältä vielä varmuudeksi, että mitä muita vaihtoehtoja sen 60 gigasen korjaamiselle on, niin se sanoi ettei sitä 40 gigasta ainakaan kannata ottaa, koska ne kuulemma hajoaa useammin kuin 60 gigaset. Nyt siis vain odotellaan sitä 60 gigasta.:)
 
Vastaus: PS3:n huoltoajat

Mulla taitaa olla pikkuhiljaa ennätykset. Nyt yhteesä jo 10 viikkoa 60gb huollossa, vaikka joku toimimaton paska välissä jokusen päivän himassa olikin. Enkä todellakaa luovuta, ostin 60 gigasen, haluan 60 gigasen. Varsinkin, kun hommasin 40gb:n varakoneeksi, huollon ajaksi. Nyt kun sen olisi saanut myytyä tuoreena olisi saanut siitä jopa rahaa, mutta hintahan laskee melkein päivittäin, vaikka en kauheasti pelaakaan...
 
Ylös Bottom