Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lähetin oman koneeni anttilaan noin 3 viikkoa sitten,eikä vielä ole kuulunut mitään Kyseessä oli 40GB malli..Toivottavasti nyt ens viikolla tulis takasi jo uus..Eikös niiden pitäs laittaa siihen mukaan sit jotai pelejä hyvitykseks tai ohjain ku on kestäny näin kauan?
Mulla taitaa olla pikkuhiljaa ennätykset. Nyt yhteesä jo 10 viikkoa 60gb huollossa, vaikka joku toimimaton paska välissä jokusen päivän himassa olikin. Enkä todellakaa luovuta, ostin 60 gigasen, haluan 60 gigasen. Varsinkin, kun hommasin 40gb:n varakoneeksi, huollon ajaksi. Nyt kun sen olisi saanut myytyä tuoreena olisi saanut siitä jopa rahaa, mutta hintahan laskee melkein päivittäin, vaikka en kauheasti pelaakaan...
Joo, nyt jo yht. 14 viikkoa 60gb reissussa. Eikä ole vielä takaisin kuulunut.
Saan konsolini takuuseen, laitan matkaan maanantaina tai tiistaina, kauankohan menee tuossa 60 GB:n reissussa noin keskimäärin?
Saan konsolini takuuseen, laitan matkaan maanantaina tai tiistaina, kauankohan menee tuossa 60 GB:n reissussa noin keskimäärin?
Noin minulle vastattiin eilen kun kysyin että missä se kone on viipyny,ollu 5 viikko huollossa.Eli jos se on 1.8 palautettu Anttilaan,ni luulis että sen koneen pitäs olla jo täällä?Vai?
Miksi et soita sinne Anttilaan? Ja koita ny pyytää heiltä jonninsortin lahjakorttia tms hyvitystä.
Joo, nyt jo yht. 14 viikkoa 60gb reissussa. Eikä ole vielä takaisin kuulunut.
17 viikkoa, ja laskuri käy...
Tervehdys!
Minulta räsähti nyt perjantaina oma 60GB:n pleikkarini. Noin puoli tuntia ehdittiin katsoa elokuvaa kun kaikki jumiutui. Heti lauantaiaamuna ajelin Giganttiin kyselemään uutta laitetta mutta kappas vaan, TAKUU ON MENNY noin kuukausi sitten umpeen!!! Sanotaanko näin että hiukan v*****aa
Onko kellään tietoa siitä että mitä näiden vehkeiden korjaus maksaa? Vai pitäneekö heti mennä ostamaan se 80 gigainen versio. Vai voisiko takuusta vielä kenties neuvotella Sonyn asiakaspalvelun tai maahantuojan kanssa?
Onko kellään tietoa siitä että mitä näiden vehkeiden korjaus maksaa? Vai pitäneekö heti mennä ostamaan se 80 gigainen versio. Vai voisiko takuusta vielä kenties neuvotella Sonyn asiakaspalvelun tai maahantuojan kanssa?
Korjaus tulee tietääkseni lähes yhtä kalliiksi kuin uuden ostaminen kun korjausta ei kait vieläkään pysty hoitamaan täällä vaan pitää lähettää ulkomaille.
Ja mitä tuohon takuuseen tulee niin kukaan ei lähde neuvottelemaan takuuta enään takuu-ajan ulkopuolella... ellei kyseessä ole valmistajan syy että kone levisi (päivitys etc)
//edit: Weldomite: ei muuten todellakaan ollut huoltoon vienti ilmaista kun kaverilta hajosi oma 60gb laite... tosin nythän oltiin takuun ulkopuolella kuten edellä mainitussa viestissä.
Kyllä se noin menee, kuten Weldomite mainitsi. Kaveriasi on sitten "huijattu" tai hän ei ole osannut itse pyytää/vaatia ilmaista korvausta. Se on ihan yleinen käytäntö, että tuotteen on kestettävä tietty aika noin 2 vuotta, muuten se on valmistajan virhe - he ovat vastuusa. Ja todellakin siinä tapauksessa, jos takuuaika on ylittynyt vain parilla kuukaudella.