Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n kiintolevyt (Lue FAQ: PlayStation 3:n kiintolevyt ja varmuuskopiointi ensin!)

Vastaus: PS3:n kiintolevyt (Lue FAQ: PlayStation 3:n kiintolevyt ja varmuuskopiointi ensin!)

Mikäs on tämän hetken paras kovalevy malli PS3seen?
Paras on täysin suhteellista. "Paras" on se, jonka itse koet parhaaksi. Erot suorituskyvyssä ovat niin minimaalisia, ja luotettavuutta ei kukaan voi ennustaa.

ajattelin 320GB tai 500GB ja 5400rpm levyä, FAQin mukaan 7200 ei kannata?
FAQ sanoo vain, että 7 200 rpm:n levyllä ei saavuteta merkittävää parannusta latausaikoihin, joskaan 7 200 rpm:n levyn käytöstä ei ole suoranaista haittaakaan. Ero lämmöntuotossa kun on sen verran pieni. Suurin ero tulee hinnasta.

Onko jompikumi noista hyvä hinta/laatu?
Kumpikin ihan soivia pelejä. Meikulla on kylläkin hajonnut peräti kaksi WD:n 320-gigaista Scorpio Blueta, mutta ei se ole loppupeleissä todiste mihinkään suuntaan.
 
Vastaus: PS3:n kiintolevyt (Lue FAQ: PlayStation 3:n kiintolevyt ja varmuuskopiointi ensin!)

Onko jompikumi noista hyvä hinta/laatu?

Ihan kiistattomasti 500 gigan limpulla on parempi hinta/laatusuhde (gigatavu kustantaa vähemmän). Kiintolevyjen kultainen sääntö pätee myös PS3:lla - tilaa ei ole koskaan liikaa.(1

1) Paitsi kun pleikkapelien ohjelmistobugit estävät asennustiedoston luomisen...
 
Vastaus: PS3:n kiintolevyt (Lue FAQ: PlayStation 3:n kiintolevyt ja varmuuskopiointi ensin!)

Nyt tais rapsahtaa kovo.Eikä tietenkään mitään varmuuskopiointia ikunaan harrastettu.Muistitikulla on MW2 savet.Mutta siinä kaikki.Kysymys kuuluu:kuinka saan vanhan profiilini takaisin asennettuani uuden koviksen.Pitääkö se ikäänkuin luoda uudestaa ihan kuin ekalla kerralla profiilia luodessa.Ja toimiiko nuo tikulla olevat MW2 savet??
 
Vastaus: PS3:n kiintolevyt (Lue FAQ: PlayStation 3:n kiintolevyt ja varmuuskopiointi ensin!)

Kysymys kuuluu:kuinka saan vanhan profiilini takaisin asennettuani uuden koviksen.Pitääkö se ikäänkuin luoda uudestaa ihan kuin ekalla kerralla profiilia luodessa.
Kiintolevyvaihdon yhteydessä vanhat profiilit säilyvät ainakin vanhemmissa PS3-malleissa. Jos profiilia ei ole, se luodaan niin kuin uuden PS3:n kanssa, ja sen jälkeen valitaan PSN-tiliä varten Olemassaolevan tilin käyttäminen.

Ja toimiiko nuo tikulla olevat MW2 savet??
Kyllä toimii.
 
Vastaus: PS3:n kiintolevyt (Lue FAQ: PlayStation 3:n kiintolevyt ja varmuuskopiointi ensin!)

Kyllä. Juuri tuossa illalla vaihdoin samanlaisen limpun omaan 60-gigaiseen, ja pelaajaprofiili säilyi eikä firmispäivitystäkään tarvinnut ajaa sisään.

Mulla myös vaihtui itse kone. Vaihdoin sisään vanhasta säilyttämäni 120 gigaisen WD lätyn. Uusi (vanha läski) pyysi formatoimaan kovon, ok tein tuon. Tämän jälkeen profiili löytyi helposti, samaten löytyi myös US-accountin profiili. Joten ainakin läskillä mallilla tuo meni näppärästi.
 
Vastaus: PS3:n kiintolevyt (Lue FAQ: PlayStation 3:n kiintolevyt ja varmuuskopiointi ensin!)

Ensi kuussa pitäisi löytyä kauppojen hyllyiltä Western Digitalin uutta Scorpio Blue -mallia, jossa 750 GB:n kapasiteetti on mahdutettu vakiokokoiseen koteloon:

Multitronic Oy

Ennakkotilaushinnat liikkuvat 110 euron tuntumassa.
 
Vastaus: PS3:n kiintolevyt (Lue FAQ: PlayStation 3:n kiintolevyt ja varmuuskopiointi ensin!)

Meinasin vaihdella kovoa koneeseen ja ajattelin jos saisi kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Onko kokemusta siitä, että ostetaan tuollainen kannettava kiintolevy -paketti, kuten tämä:
WD My Passport Essential 2.5 USB2.0 320GB - Black - Kotielektroniikka - CDON.COM

Puretaan se ja vaihdetaan niitä kiintolevyjä PS3:n ja kotelon kesken.
Takuuhan siinä menee, mutta PS3:ssa olisi sitten isompi kiintolevy ja samalla saisi kannettavan kiintolevyn.
 
Vastaus: PS3:n kiintolevyt (Lue FAQ: PlayStation 3:n kiintolevyt ja varmuuskopiointi ensin!)


...Tosin alle 40 egen lisäpanostuksella saisi jo puolet isomman levyn. On tietysti jokaisen itse pohdittavissa, missä kohdin menee omalla kohdalla optimi kapasiteetin ja hinnan suhteen. Gigatavun hintahan on näissä verrokeissa tällä hetkellä kutakuinkin sama.
 
Vastaus: PS3:n kiintolevyt (Lue FAQ: PlayStation 3:n kiintolevyt ja varmuuskopiointi ensin!)

Onko 750GB nyt "isoin" mikä PS3:een nykyään menee? Vai jopa isompaa?
 
Vastaus: PS3:n kiintolevyt (Lue FAQ: PlayStation 3:n kiintolevyt ja varmuuskopiointi ensin!)

Onko 750GB nyt "isoin" mikä PS3:een nykyään menee? Vai jopa isompaa?
Sievästi sisään kyllä. Ulkoisella SATA-sovittimella PS3:een saa vaikka useamman teran.
 
Vastaus: PS3:n kiintolevyt (Lue FAQ: PlayStation 3:n kiintolevyt ja varmuuskopiointi ensin!)

Hankin tällaisen kovalevyn Ps3:seen (40gb).:D

27297 - Western Digital Scor - Verkkokauppa.com

Varmaan ihan hyvä ratkaisu, ainakin mitä olen tätä foorumia lukenut?

Ompas ne halpoja tuolla :eek: 320GB viidelläkympillä ja kolmen vuoden takuukin!

Mielestäni pitäisi toimia, mitä nyt itse tiedän ja ainakaan ei tila ihan heti lopu kesken.
 
Vastaus: PS3:n kiintolevyt (Lue FAQ: PlayStation 3:n kiintolevyt ja varmuuskopiointi ensin!)

Mulla on rikki mennyt läppäri, josta voisin ottaa kiintolevyn irti ja laittaa Ps3:een. Pitääkö kiintolevylle ensin tehdä jotain, ennen kuin sen voi laittaa koneeseen sisään? Formatoida tms.
 
Vastaus: PS3:n kiintolevyt (Lue FAQ: PlayStation 3:n kiintolevyt ja varmuuskopiointi ensin!)

Pitääkö kiintolevylle ensin tehdä jotain, ennen kuin sen voi laittaa koneeseen sisään? Formatoida tms.
Ei. PS3 hoitaa formatoinnin sun muut itse.
 
Ylös Bottom