PS3:n lisävarusteet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

Okay. Oma säätö oisi ollut kova juttu, mutta eiköhän tuo samainen kombo eksy itselläkin jossain vaiheessa ostoslistalle :) Pistä vaan käyttökokemuksia jatkossakin, mielenkiintoista kuulla!

Niinpä mutta codissahan esimerkiksi on ääni/peliääni säätömahollisuus ni eiköhan tuon luulisi muissakin peleissa tai ainakin tulevissa löytyvän :) Pistän heti raporttia jahka saan setin pelittämään kunnolla. btw gamereactor haukku tän headsetin ylikorostetun basson takia. Pashapuhetta sanon minä! Kukapa ei hieman korostetuista räjähdysäänistä nauttisi tai sitten olen vaan kuulovammainen:D
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

@Kain: Onko sulla nyt se Fatal1tyn setti? Muhkeet beissit tosiaan lähtee, eli ei ne mitkään hifikuulokkeet oo mutta pelaamisessa erittäin buenot ja saa taskurahalla.
Mihin vehkeeseen sulla nyt menee se kuulokejohto(vihreä)? Oli se nyt TV tai vahvistin tai mikä vaan, niin kannattaa ko. laitteen volume säätää aika ylös, ja sitten säätää volat sopivaksi siitä Fatal1tyn piuhassa sijaitsevasta säädöstä. Ja tarkistaa, että piuhat on kunnolla painettu pohjaan asti..
Voisit vielä pistää tarkennukseksi, että miten oot tuon kytkenyt.
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

@Kain: Onko sulla nyt se Fatal1tyn setti? Muhkeet beissit tosiaan lähtee, eli ei ne mitkään hifikuulokkeet oo mutta pelaamisessa erittäin buenot ja saa taskurahalla.
Mihin vehkeeseen sulla nyt menee se kuulokejohto(vihreä)? Oli se nyt TV tai vahvistin tai mikä vaan, niin kannattaa ko. laitteen volume säätää aika ylös, ja sitten säätää volat sopivaksi siitä Fatal1tyn piuhassa sijaitsevasta säädöstä. Ja tarkistaa, että piuhat on kunnolla painettu pohjaan asti..
Voisit vielä pistää tarkennukseksi, että miten oot tuon kytkenyt.

Kyllä! Fatal1ty gaming headset on. Kuulokejohto menee telkkariin ja punanen mikkipiuha usb-äänikorttiadapterisysteemin kautta pleikkariin. Äänet oon säätäny töllöstä ja kuulokepuhasta sopivalle ja mikäli oot aikasemmat viestini lukenu ni tiedät riipivän ongelmani puheäänen puuttumisesta pelisessioissa. Onko kokemusta ks.asiasta?

Edit: Testasin juuri headsettiä warhawkin kanssa ja toimii täysin moitteetta. Puheäänet tuli pelin aikana selkeästi ja peli/puheäänet on loistavassa balanssissa että huonokuuloistenkin pitäisi kuulla mitä paukkeen keskellä puhellaan :) Eli aikaisempaan vikaan palaten ni vian täytyy olla itse pelissä eli codissa. Toivottavasti sais joskus pelaamaan senkin kanssa.

Edit: Setti pelittää täydellisesti myöskin codissa. Ai ja tätä surround nautintoa =D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

Ite tuli ostettua tommonen Microsoftin USB-headset ja heti on törmätty ongelmiin:
Elikkä miten tuo koko kuuloke-mikki -jutska oikeen pelittää? :confused: Tökkään kuulokkeet PS3:n ja pistän lisälaiteasetuksista setin "syöttö- ja ulostulolaitteeksi", mutta kun lähden tykittämään Warhawkia niin kuulokkeista ei kuulu peliääniä vaan ne kuuluvat telkkarista edelleen. Kuuluuko niistä kuulokkeista edes kuulua peliääniä, sillä jos ei, niin oli erittäin turha ostos, koska kuulokkeiden tyynyt "sulkevat" molemmat korvat erittäin tiiviisti enkä silloin kuule teeveen ääntä.
En ole muuten saanut kuulumaan mitään edes tietokoneella. Että onko tosiaan näin että tämä headsetti on tarkoitettu vain chattiin eikä muita ääniä (musiikki, peliäänet) kuulu ollenkaan?
Joten erittäin kiitollinen jalkapari löytyisi täältä päin jos joku osaisi perehdyttää headsetin saloihin. :cool:

Edit: Johan alkoi kuulua tietsikalla kun laittoi ääniasetuksista oletuslaitteeksi tän headsetin, mut pleikkarissa en ole kyllä huomannut moista kohtaa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

Jep, eli et saa kuulumaan pleikkarilla muuta kuin muiden pelaajien keskustelut. Televisiosta tai viritinvahvistimesta voit poimia äänet 'oikeille' korvalapuille, jos sellaiset löytyvät.
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

No telkkari on semmosta mallia että kuulokeliitännät olivat vielä silloin tulevaisuutta. :cool:
Onko siis tosiaan näin että tälläiseen molempikorvaiseen headsettiin ei saa peliääniä pleikkarin kautta?
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

No stereot lähtivät kellariin, koska muuten PS3 ei olisi mahtunut hyllyyn. Alkaa tässä pikkuhiljaa itkettää... :mad:
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

No telkkari on semmosta mallia että kuulokeliitännät olivat vielä silloin tulevaisuutta. :cool:
Onko siis tosiaan näin että tälläiseen molempikorvaiseen headsettiin ei saa peliääniä pleikkarin kautta?

Mulla vähän sama homma, ensiks ostat 1400 "37 Full HD telkun JOSSA ei oo kuulokeliitäntää (lg) sit ostat 400 KOTITEATTERIN (sony) jossa ei oo kuulokeliitäntää :D noh peiliin saa katsoo :rolleyes:
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

HT-SF1200 joka tallä hetkellä on vielä verkkokaupassa 299 :mad:

Sori nyt vaan, mutta tuollaista ei tekisi hyvänäkään päivänä mieli kutsua kotiteatteriksi

Osta huutonetistä kuulokevahvistin erikseen, käytettyjä saa parilla kympillä
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

Onkohan joskus tulossa semmosta rattia missä ois PS-nappula? Vai onko tuossa "virallisessa" gt5 ratissa jo se?
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

Eipäs tule. Se, että mukana on scart-liitin, ei meinaa, että kyseessä on RGB-johto.

Kyllä mä tiedän RGB:n ja scartin erot, mutta olin siinä uskossa että se piuha on RGB-scartti, mutta enpä mä ole sitä koskaan käyttänytkään. Pahoittelen virhettäni.
 
Ylös Bottom