Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pystyikö PS3-PS2 muistikortin adapterilla siirtämään tietoa toiseenkin suuntaan? (PS3 kovalevyltä PS2/PSone muistikortille)
Tänään tipahti tämmönen kotiin, ja jenkkiversio. Itse ainakin kuvittelin, että ottaa virtansa USB-liittimestä, mutta tulikin seinäpistokkeeseen kiinni. Ja tuossa kun oli tuo jenkkitöpseliin sopiva muuntaja, niin laitoin konvertterin väliin ja homma pelittää. Muuntajan arvot kyllä näytti siltä, että tuon saa vaihdettua helposti euromallin muuntajaan.
Nuo kirkkaat muoviosat palaa punasena kun vehje lataa, ja vaihtuvat vihreäksi kun akut on täynnä. Mustaa ja kromia sopivasti, komee kun mikä
Edit: Luvattu latausaika paketissa 2,5h
Käyttöjärjestelmän 1.80-versiopäivityksen myötä kyllä.
http://crave.cnet.com/8301-1_105-9722723-1.html
se on bugi pelissä, meikäläiselläkin ilmenee Jabrassa välillä,toiminut aina loistavasti ja ilman mitään ongelmia, mutta eilen illalla kun pelasin suomiservulla niin mun puhe ei enää yhtäkkiä kuulunut![]()
Kyllä sen olen huomannu myös, mutta se huolestutti minua kun aina kun vähän pelleilin itse tuolla äänenmuunnin jutulla, niin kuulin oman ääneni.se on bugi pelissä, meikäläiselläkin ilmenee Jabrassa välillä,
joten ällös huoli pyssysankari.
LOGITECH PREMIUM STEREO USB HEADSET 350
Mullon tuommonen headsetti, saan mikin toimii peleissä mutta miksi ei tule peliäänet kuulokkeista vaan tv:ä, usb on pleikassa mutta äänet tulee tv:ä puheääni kyllä tulee kuulokkeista, jotain säätöä vai saako nuita toimii ps3:a ollenkaan niin että kaikki äänet tulee kuulokkeista ??
Headsettien idea on se, että kommunikaatio tapahtuu kuulokkeiden ja mikin kautta. Sehän olisi ärsyttävän häiritsevää, jos kaikki äänet tulisi kuulokkeeseen ja siitä pitäisi erotella sitten vielä puheet. Eli vastaus kysymykseesi: Ei saa.
Mullapas on kuulokkeet+mikki, ja peliäänet+höpötykset tulee kuulokkeista ja mun höpötykset menee mikkiin. Fatal1ty
Sehän se olis sairasta, kun puheet tulis yhteen korvaan ja sitten pitäis ympäriltä kuunnella peliäänet joku palikka toisessa korvassa.
Mullapas on kuulokkeet+mikki, ja peliäänet+höpötykset tulee kuulokkeista ja mun höpötykset menee mikkiin. Fatal1ty
Sehän se olis sairasta, kun puheet tulis yhteen korvaan ja sitten pitäis ympäriltä kuunnella peliäänet joku palikka toisessa korvassa.