Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n lisävarusteet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

Pystyikö PS3-PS2 muistikortin adapterilla siirtämään tietoa toiseenkin suuntaan? (PS3 kovalevyltä PS2/PSone muistikortille)

Mainosteksteissä puhutaan vain muistikortilta kovalevyn suuntaan tapahtuvasta siirrosta:

"Siirrä tiedot Ps2 / PSOne muistikortilta PS3:n muistiin."
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

Tänään tipahti tämmönen kotiin, ja jenkkiversio. Itse ainakin kuvittelin, että ottaa virtansa USB-liittimestä, mutta tulikin seinäpistokkeeseen kiinni. Ja tuossa kun oli tuo jenkkitöpseliin sopiva muuntaja, niin laitoin konvertterin väliin ja homma pelittää. Muuntajan arvot kyllä näytti siltä, että tuon saa vaihdettua helposti euromallin muuntajaan.

Nuo kirkkaat muoviosat palaa punasena kun vehje lataa, ja vaihtuvat vihreäksi kun akut on täynnä. Mustaa ja kromia sopivasti, komee kun mikä :)

Edit: Luvattu latausaika paketissa 2,5h

Ite ostin tuommosen tänään Kampin Gamestopista, hintaa kertyi 29,90. Tyytyväinen oon, ja hienoki vielä.
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

Juuri kävin prismasta ostamassa PS3:lle tarkoitetun Logitech Vantage USB -headsetin. Tosin tulee läppärin kanssa käyttöön, PS3:lle on Jabran BT125 mutta en saa sitä toimimaan tietokoneeni kanssa (jos on vinkkejä niin saa privata).

Malli on samanlainen kuin uudemmassa PS2:lle tehdyssä Logitechin usbipäähineessä, mutta tämä tuntuu istuvan päähän paremmin. Sangan päässä oleva tuki on parempi, mitä edellisen, PS2 mallin kuminen rempula ja itse kuulokkeen korvallinenkin tuntuu mukavalta, joka on paksumpi ja kuppimaisempi, kuin entinen kangaspäällys

Jos nykyinen, nahkapäällyksinen korvallinen ei miellytä, voi sen vaihtaa. Paketista löytyi kaksi vaihtoehto-osaa: kangaspäällyksinen kuppimainen päällys, sekä ennestään tuttu ja turvallinen kangassukka.

Hintakin oli muuttunut parempaan suuntaan. Logitech USB Headset for PS2 tarvike maksoi täällä Prismassa aikoinaan 40 euroa. Vantage oli puolestaan kympin halvempi, 30e

E: Mainittakoon nyt että kaksi vuotta takuutakin ropsahti kaupan päälle. Mun mikkikulutuksella tulee tarpeeseen.. :o
4220.1.0.jpg
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

Voisiko joku ehkä hiukan auttaa tietämätöntä:o
Elikkä minulla on Vantage USB Headset n.2 kk vanha. toiminut aina loistavasti ja ilman mitään ongelmia, mutta eilen illalla kun pelasin suomiservulla niin mun puhe ei enää yhtäkkiä kuulunut:confused:
Kuulin kyllä muitten puheet mikistä, mutta oma puheeni ei kuulunut ollenkaan. Tarkistin vaikka kuinka monta kertaa onko kaikki johdot kunnolla kiinni, mutta ei ääntä kuulunut.
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

toiminut aina loistavasti ja ilman mitään ongelmia, mutta eilen illalla kun pelasin suomiservulla niin mun puhe ei enää yhtäkkiä kuulunut:confused:
se on bugi pelissä, meikäläiselläkin ilmenee Jabrassa välillä,
joten ällös huoli pyssysankari.
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

se on bugi pelissä, meikäläiselläkin ilmenee Jabrassa välillä,
joten ällös huoli pyssysankari.
Kyllä sen olen huomannu myös, mutta se huolestutti minua kun aina kun vähän pelleilin itse tuolla äänenmuunnin jutulla, niin kuulin oman ääneni.:D Nyt kun säädän äänen ja puhun niin ei kuulu mitään:confused:
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

LOGITECH PREMIUM STEREO USB HEADSET 350
Mullon tuommonen headsetti, saan mikin toimii peleissä mutta miksi ei tule peliäänet kuulokkeista vaan tv:ä, usb on pleikassa mutta äänet tulee tv:ä puheääni kyllä tulee kuulokkeista, jotain säätöä vai saako nuita toimii ps3:a ollenkaan niin että kaikki äänet tulee kuulokkeista ??
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

LOGITECH PREMIUM STEREO USB HEADSET 350
Mullon tuommonen headsetti, saan mikin toimii peleissä mutta miksi ei tule peliäänet kuulokkeista vaan tv:ä, usb on pleikassa mutta äänet tulee tv:ä puheääni kyllä tulee kuulokkeista, jotain säätöä vai saako nuita toimii ps3:a ollenkaan niin että kaikki äänet tulee kuulokkeista ??

Headsettien idea on se, että kommunikaatio tapahtuu kuulokkeiden ja mikin kautta. Sehän olisi ärsyttävän häiritsevää, jos kaikki äänet tulisi kuulokkeeseen ja siitä pitäisi erotella sitten vielä puheet. Eli vastaus kysymykseesi: Ei saa.
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

Löytyykö jostain listaa mistä näkyisi minkä autopelien kanssa mikäkin ratti toimii?

Minulla on pc-käytössä ollut Logitech Momo Racing-ratti ja omien testien mukaan se toimii GT HD Conceptissa, mutta Dirtissä ei.
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

Lidlissä SilverCrestin langaton näppishiirisetti 24.99e. Toimiikohan PS3:ssa. Ei nimittäin oo pahasti hintaa. Laatua nyt en odotakkaan, mutta helpottaisihan tuo esim web-browserin käyttämistä, ja Linuxin, jos tulee joskus asennettua.
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

Headsettien idea on se, että kommunikaatio tapahtuu kuulokkeiden ja mikin kautta. Sehän olisi ärsyttävän häiritsevää, jos kaikki äänet tulisi kuulokkeeseen ja siitä pitäisi erotella sitten vielä puheet. Eli vastaus kysymykseesi: Ei saa.

Mullapas on kuulokkeet+mikki, ja peliäänet+höpötykset tulee kuulokkeista ja mun höpötykset menee mikkiin. Fatal1ty
Sehän se olis sairasta, kun puheet tulis yhteen korvaan ja sitten pitäis ympäriltä kuunnella peliäänet joku palikka toisessa korvassa.
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

Mullapas on kuulokkeet+mikki, ja peliäänet+höpötykset tulee kuulokkeista ja mun höpötykset menee mikkiin. Fatal1ty
Sehän se olis sairasta, kun puheet tulis yhteen korvaan ja sitten pitäis ympäriltä kuunnella peliäänet joku palikka toisessa korvassa.

Tarvitsisin just tollasen systeemin. :)
Miten oot ton virittänyt, eli meneekö ihan vakio Fatal1ty setillä vai onko käytässä jotain extra palikoita (usb äänikortteja, tjsp)?
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

Mullapas on kuulokkeet+mikki, ja peliäänet+höpötykset tulee kuulokkeista ja mun höpötykset menee mikkiin. Fatal1ty
Sehän se olis sairasta, kun puheet tulis yhteen korvaan ja sitten pitäis ympäriltä kuunnella peliäänet joku palikka toisessa korvassa.

toimiiko toi ps3:lla?
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

Ostin siis PC:lle VoIP-käyttöön NÄMÄ joista nyhdin tuon "Analog-To-USB" palikan PS3 käyttöön. Headsetin mikkipiuha menee tuohon logitechin palikkaan, joka menee PS3:sen usbiporttiin. Stereopiuha menee vahvariin, josta tulee peliäänet + puheet sitten kuulokkeisiin ja suoraan kalloon.

Tuota systeemiähän voi sitten jalostaa miten tahtoo, headsettien valikoima laajenee melkoisesti ja se USB-äänikorttikin ajaa varmaan asiansa..? Tuo logitechin setti makso 40 ja fatal1ty makso 29, ja em. setti oli kyllä yllättävän hyvä. Huomiona vaan, että piuhoja tarvii varmaankin jatkaa, mulla on 2m stereo jatkot (uros/naaras) 1,50 kappale.
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

Loistavaa, jotain tämän kaltaista olen itsekkin miettinyt. PaKe69:n postaukset tulivat kreivin aikaan. Mitenkäs muuten nuo puhe/peliäänien tasojen säädöt onnistuu tuolla kombolla? Äkkiä mitä vilkaisin verkkokaupasta, niin tällainen usb-kortti ainakin löytyisi kohtuu hintaan esim. juuri noiden Fatal1tyjen kavereiksi. Tietysti yhteensopivuus pleikan kanssa olisi arvoitus.
 
Vastaus: PS3:n lisävarusteet

Ittellä kans tollanen paken systeemii vastaava, et peliäänet ja puheet tulee stereokuullokkeista ja itte höpisen usb-mikkii. Ittel tulee vaa plegen takaa siit scartti kohasta punanen ja valkonen ja noihin muunnospalikka, nii saa stereokuullokkeet kiinni.
 
Ylös Bottom