Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse tilasin vielä juuri oikeaan aikaan ja LBP-paketti lähti tänään tulemaan kohti koti-Suomea. Nyt vain odotellaan, perkeleen loppiainen
Tällaista se tarkoittaa UPS:n mielestä:Tarkempi kuvaus poikkeukselle on UPS INTERNAL ACTIVITY CODE/UPS SISÄINEN TOIMINTO. Sattuuko kukaan tietämään, että mitä ihmettä tämä käytännössä tarkoittaa?
Eli paketille on ilmeisesti tapahtunut jotain, ja matkanteko viivästyy sen vuoksi.UPS Internal Activity Code:
Your package is being handled within a UPS facilty by several UPS employees.
This can include, but is not limited to:
-Unpacking the contents
-Playing with the contents
-Playing with the packaging
-Breaking the contents
Please wait up to 24 hours for your package to continue it's route to final destination.
Vaikka Air Mail olisikin valittu, tulee itse Pleikkari silti todellisuudessa UPS:n kuriirilla. Nopeimmat toimitukset ovat olleet perillä ilmeisesti kai jo seuraavana arkipäivänä, jotkut ovat joutuneet odottamaan n. viikon.Kuinka vikkelään noi pelit on tullu Amazonin varastosta Air Mail:illä porukalle??
Vaikka Air Mail olisikin valittu, tulee itse Pleikkari silti todellisuudessa UPS:n kuriirilla. Nopeimmat toimitukset ovat olleet perillä ilmeisesti kai jo seuraavana arkipäivänä, jotkut ovat joutuneet odottamaan n. viikon.
Noo, näemmä oli vikaa meikun luetunymmärtämisessäkin. Mutta pelitkin ovat tulleet reilussa viikossa.Hmm... Tais mennä väärään threadiin tämä viesti...
Pleku löytyy jo, puhe oli pelkästä pelistä...
Noo, näemmä oli vikaa meikun luetunymmärtämisessäkin. Mutta pelitkin ovat tulleet reilussa viikossa.
DVD:t ja muut tuollaiset pienet jutut eivät tosiaan tule millään kuriirilla (kuten esim. konsolit), joten niissä luonnollisestikin kestää pidempään.Koitan malttaa ja odotella. Rovaniemen korkeudelle Suomen kuljetus kestää ilmeisesti kauemmin.
2.1 tilasin DVD boksin ja mitään ei ole kuulunut. On se sentään Amazonista lähtenyt. Odotellaan nyt tämä viikko
DVD:t ja muut tuollaiset pienet jutut eivät tosiaan tule millään kuriirilla (kuten esim. konsolit), joten niissä luonnollisestikin kestää pidempään.
DVD:t ja muut tuollaiset pienet jutut eivät tosiaan tule millään kuriirilla (kuten esim. konsolit), joten niissä luonnollisestikin kestää pidempään.