Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vastaus olisi löytynyt ketjun ensimmäisestä viestistä...Itseäni alkaa myös kiinnostaa tuolta ps3:en tilaaminen mutta mites onko kukaan saanut selvitettyä kunnolla että saatko sen jotenkin vaivattomasti/ilman rahaa huoltoon myös suomen sisällä?
Miten takuu? Pääasiassa takuuasiat kannattaa hoitaa suoraan Amazon.co.uk:n kanssa, mutta hätätapauksessa laitteen voi palauttaa myös suomalaiselle PlayStation 3 -jälleenmyyjälle.
Millä tuolta voi tilata? Porukoilla ei ole Visa Electronia..
Jossain vaiheessa lähtee paketti tilaukseen, eli:
-PS3 80GB
-Littlebigplanet
-Motorstorm: Pacific Rift
-Dualshock 3-lisäohjain
-HDMI-kaapeli
Hintaa £326.54 eli noin 350 + postikulut. OMG!
Suomessa samanlainen paketti maksaisi ainakin 500.
Kiinnostaisi tietää, millä ilveellä saat nuo tuolta tuohon hintaan? Et ole ilmeisesti ottanut huomioon myöskään VAT:tia (7%)?
Itsekin juuri harkitsen tilausta, kyllä ne saa tuohon hintaan kun ottaa sen bundlen missä saa ilmaisen HDMI-piuhan, valinnaisen pelin ilmaiseksi(joista yksi tuo LBP), 10£ pelin sekä itse pleikkarin. Näille tulee postikuluineen hintaa 309£.
Mä tilasin marraskuussa tuolta ps3, ilmaisen LBP ja hdmi johdon kanssa. Tokana päivänä pleikka leipoi ittensä jumiin kesken jonkun latauksen ja uudelleen käynnistysten jälkeen ilmoitti kovalevyn vioittuneen. Monen epätoivoisen käynnistysyrityksen jälkeen aloin selvittelee takuuta. Suomesta kerrottiin että koska hajos noin pian ostosta piti amazonille lähettää. Niiltä löytyikin tosi helppo palautuso make netistä jossa oli kakki ohjeet.
Kirjotat siellä sen palautuslapun, tulostat sen ja liimaat pakettiin, jonka sit lähetät takas. Maksat paluupostit mutta kun ne on saanu sen takas maksaa postimaksut takas. Ne lähetti mulle uuden korvaavan pleikan jo seuraavana päivänä mun ilmoituksesta vaikka omani oli siellä perillä vasta yli viikonpäästä.
Hyvää palvelua ja uusi kone onkin toiminut moitteetta.
Lainaus:
Itse en saa "kympin peliksi" valittua mitään noista kolmesta (LBP, Motorstorm Pacific rift eikä R2). :S Väkisinkin tulee mulla noille hintaa 33x £. Saatko sinä muka valittua kympinkin peliksi jonkun noista? Itse saan tällä hetkellä vaan noita plattareita..
Muistithan laittaa siihen gift certificate kenttään sen koodin jolla pelin saa kympillä?.. itellä oli sama ongelma, mutta huomasin unohtaneeni laittaa sen koodin, ja sit toimi...
Tota tota. Yritin tilata Amazonista alhaalla olevaa settiä ja loppu hinta vähän ihmetytti minua.. Voisiko joku kokeilla paljonko saa hintaa tuolle setille. Kun en omasta mielestäni saanut niitä ilmaisia pelejä ym aleja vaikka koodit laitoin ym...
1 of Motorstorm: Pacific Rift (PS3)
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
1 of HDMI Cable (PS3)
1 of DualShock 3 PS3 controller (PS3)
1 of Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - Platinum (PS3)
1 of LittleBigPlanet (PS3)
1 of Sony PLAYSTATION 3 Console (80 GB Model)