Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tjujunelja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tjujunelja

New Member
Säännöt

Joukkueet: NHL
Säännöt: NHL
Runkosarja: 82 ottelua
Playoffit: paras seitsemästä
Erän pituus: 5min
Pelaajakaupat: Kyllä (Ei vaihtoja CPU joukkueiden kanssa)(Max. 3 vapaata pelaajaa voi rekrytä joukkueeseen!)
Loukkaantumiset: Kyllä
Tappelut: Kyllä
Vaikeustaso: Supertähti
Pelityyli: Hardcore Simulation
Palkkakatto: Kyllä
Suojaamattomat pelaajat (= Waiwersit): Ei

Uusinpana lisäyksenä: "Ota käyttöön joukkuettasi vastaan pelattavat tietokonevastustaja- ja simuloidut ottelut" kohta pitää olla päällä!
Jos sattuu, että pelaaja ei pysty pelaamaan pelejänsä kyseiseen deadlineen mennessä, on vastustajalla mahdollisuus pelata sinun joukkuettasi vastaan tietokone pelinä. (Jotta peli ei simuloituisi)
Tämän kyseisen asetuksen voi laittaa päälle, kun painat mistä pelistä tahansa mikä sinulla on pelattavana ja siihen ilmestyy kohta, josta tämän voi kytkeä päälle!

- Yhdelle kierrokselle on varattu aina 1 viikko oikeaa aikaa.(Lomilla voimme joustaa aikoja hieman, mutta niistä myöhemmin.)
- Jos pelaaja ei saa tänä aikana pelejänsä pelattua tulee siitä varoitus. Kahesta varoituksesta potkitaan pois liigasta.

- Pelit pelataan rehellisesti loppuun ja luonnollisesti kaikki "perseily" jätetään pois.
- Jos pelaaja rikkoo sääntöjä tulee ottaa yhteyttä minuun mieluiten YV:llä täällä.

- Jos ottelu keskeytyy tulee häviöllä oleva pelaaja poistumaan pelistä ensimmäisenä. Jos EA ei kirjaa ottelua niin peliä jatketaan samasta tilanteesta ja ajasta.

Ilmoittautuneet pelaajat/Joukkueet:


p1 PSN : Tjujunelja Detroit Red Wings
p2 PSN : vilmi Florida Panthers
p3 PSN : oGBioLan Philadelphia Flyers
p4 PSN : ankkalasvegas Ottawa Senators
p5 PSN : erkki_boy_99 New York Islanders
p6 PSN : gretski999 Chicago Blackhawks
p7 PSN : rotta_roteva New York Rangers
p8 PSN : xeblax New Jersey Devils
p9 PSN : Musta_Surma2 Vancouver Canucks
p10 PSN : Nikita18854100 Columbus Blue Jackets
p11 PSN : Sheikki90 St. Louis Blues
p12 PSN : VsVs_58 Edmonton Oilers
p13 PSN : Jormasaurus Washington Capitals
p14 PSN : paahtis71 Minnesota Wild
p15 PSN : gendlik Los Angeles Kings
p16 PSN : mikaasi Montreal Canadiens
p17 PSN : JimboSlizer Winnipeg Jets
p18 PSN : invincible3256 Boston Bruins
p19 PSN : Porsse Colorado Avalanche
p20 PSN : Jere2695 Anaheim Ducks
p21 PSN : skeletor8899 Calgary Flames
p22 PSN : Pyrder Toronto Maple Leafs
p23 PSN : koljis_20 Nashville Predators
p24 PSN : Hhelinakeiju Tampa Bay Lightning
p25 PSN : Jack_Jofa-FIN- Phoenix Coyotes
p26 PSN : Pektopah_QQ Carolina Hurricanes
p27 PSN : Selarit Buffalo Sabres
p28 PSN : debi_85 San Jose Sharks
p29 PSN : Jeppiz18 Dallas Stars
p30 PSN : stenis19 Pittsburgh Penguins


Jos jotakin jäi poissa tai mietityttämään niin ketjuun vaan viestiä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Vieläkö on tilaa? Mikäli, niin count me in. Jeren kanssa ois sama konffi kiva :D
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Jes! Nyt on liiga täynnä ja luultavasti tänään/huomenna päästään jo toivottavasti aloittelemaan sitä tahtiin, kun olen arponut vuorot ja pelaajat valinneet joukkueet.
Jonoon voin laittaa muutaman pelaajan jos kiinnostuneita on.

Näin pieni lisäys tohon vaihtokauppa sektioon, että CPU joukkueiden kanssa ei saa vaihdella!

Pelaajavaihto ketjun laittelen ylös heti, kun joukkueet on valittu!
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Voisin tulla varalle, mikäli joku hoksaa ettei aika/motivaatio riitä peleihin. PSN: nispekt
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Voi veljet mikä varausvuoro.. Koskaan en oo saanut edes kympin paremmalta puolelta varausta, kiva pelaa jollain saatanan paskajengillä =DD
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

@Selarit elähän vielä masennu, kovia vaihtoja sit ;)
@Pyx, waiversi juttu lisätty sääntöihin!

Elikkä Pittsburgh valittu ensimmäisenä ja seuraavaa tulemaan! Joukkuelistojakin saa lähetellä minulle.

Mitä mieltä onko porukalla kiinnostusta tehdä Skypeen oma "Pelaajavaihto" chatti? Vai onko oma ketju sille parempi?
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

voi jeesus tän mun tuurin kanssa ***** aina oon 4 viimesen varaajan paikalla :DDDD, ja kyl on kovii peli miehii onnee liigaa.



ps ps jättäkää mulle joku hyvä jengi
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Liiga perustettu! Eli nimellä "Konsolifin Liiga" löytyy. Pyyntöä voi laittaa sitä vauhtia, kun on saanut joukkueen valittua. Jos jollakin joukkueella ei ole vielä GM:ää niin odota rauhassa kunnes joukkue tulee valituksi!
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Meikäläinen valitsee hallitsevan mestarin. Eli Chicago.
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

He, jotka eivät ole vielä valinneet joukkuetta voisivat laittaa minulle joukkuelistan, jotta tilanne nopeutuisi. Eli esim. jos haluaa Anaheimin ja jos se ei ole vapaa niin Winnipegin niin laittaa minulle 1.Anaheim 2.Winnipeg ja lista jatkuu niin kauas kunnes sinun vuorosi tulee.
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Vauhtia jäbät! Kiinostaa jo saada oma jengi ja kattoo kokoonpanot kuntoon yms! :)
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

He, jotka eivät ole vielä valinneet joukkuetta voisivat laittaa minulle joukkuelistan, jotta tilanne nopeutuisi. Eli esim. jos haluaa Anaheimin ja jos se ei ole vapaa niin Winnipegin niin laittaa minulle 1.Anaheim 2.Winnipeg ja lista jatkuu niin kauas kunnes sinun vuorosi tulee.

Aika moni laittanut, mutta muutamia vielä uupuu! Nyt valitettavasti jouduttu oottelee paria pelaajaa, mutta annan vielä huomisen heille aikaa ja sitten siirrän heidät varausten pohjalle jos ei ala kuulua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom