Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Koitetaan jätkät pelaa tää eka kiekka nopeesti niin päästään ihailee uusii hankintoi!
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Hienoa pojat!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

On tää kyl tosi pelle liiga.

Ihanko tosissasi kuvittelet että pelaaja lähtee sun joukkueesta noin vaan? Kyllä sä oot hyväksynyt treidin ja se on mennyt komissaarille, ei niitä treidejä komissaari voi keksiä itsestään. Ja kyllä se sä tässä pelle olet kun kokoajan itkemässä..
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Ihanko tosissasi kuvittelet että pelaaja lähtee sun joukkueesta noin vaan? Kyllä sä oot hyväksynyt treidin ja se on mennyt komissaarille, ei niitä treidejä komissaari voi keksiä itsestään. Ja kyllä se sä tässä pelle olet kun kokoajan itkemässä..

Tätä on välillä kylläkin nähty että pelaaja yht' äkkiä vain häviää joukkueesta, mutta ei ole tässä versiossa (itselle) tullut vastaan.
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Vai olisko kuule kummiski niin et anaheimi on tehny botin kaa treidin. Et kukahan täs pelle on?
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Juu mut silloin se hävii kokonaan mut täs on tapahtunu treidi.
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Mä oon jo aikuisten liigas mis kaikki osaa käyttäytyä. Jatkiksen liigas homma toimii eikä teinit sekoile. Kasva komissaari aikuiseks. Pärjäät elämäs pikkasen paremmin.
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Homma toimii täydellisesti sinua lukuunottamatta, mitä se kertoo?
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Sä teet lopullisen hyväksymisen treidille. Jos anaheimi on tehny botin kaa treidin ja oot hyväksyny sen niin kenen vika se on? Ei ainakaan mun. Mä en oo saanu yhtää treidi ehdotusta bergeronist.
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Mut voi sieltä varasijalta repiä kans pois, ei kiinnosta tulla pelaamaan tämmöstä liigaa jossa asiat hoidetaan vähän niin ja näin.
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

On kyl ollu paskin liiga mis oon ollu ja ei oo pelattu ku vasta YKSI jakso. Voi jeesus.
 
Vastaus: PS3 NHL 14 : Konsolifin Liiga [Kausi 1]

Ei oo mitenkään mahdollista, että Anaheim on tehnyt botin kanssa vaihtoa, kun hyväksyin Getzlaf <-> Bergeron vaihdon ennen viime syklin loppua. Olen ollu erittäin tarkka botti vaihtojen kanssa eikä niitä ole tullut yhtään!
 
Ylös Bottom