Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL11: FFL2-Stanley Cup : FFL-sivuilta siirretty liiga MA 16.5!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL11: FFL2-Stanley Cup : FFL-sivuilta siirretty liiga MA 16.5!

Yeah eli messissä ollaan ! =)

e. lainasin änärin frendille psn huoltokatkon ajaksi , joten en pääse vielä tänään alottamaan änäriliigaa , mutta tod näk jo huomenna kiekko putoaa jäähän!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Idän jengejä 2 kpl vasta liigassa.. tulkaa nyt linjoille sieltä!

Yeah eli messissä ollaan ! =)

e. lainasin änärin frendille psn huoltokatkon ajaksi , joten en pääse vielä tänään alottamaan änäriliigaa , mutta tod näk jo huomenna kiekko putoaa jäähän!

Ok, no roblemaa, kunhan kirit sit jengin kiinni ;). Hyvä ku liityit!

JOO TOSIAAN NYT VOIS JENGIÄ ALKAA KIRJAUTUMAAN LIIGOIHIN! TOSIAAN IDÄSSÄ VASTA 2 JOUKKUETTA KIRJAUTUNU JA LÄNNESSÄ 7. KUITENKIN 11 PITÄS MOLEMPIIN TULLA. JA TUO ENS TORSTAI TULEE YLLÄTTÄVÄN NOPEESTI VASTAAN, 20 PELIÄ NÄILLÄ NÄKYMIN KAIKILLA TAHKOTTAVANA RUNKKARIS, JOTEN NYT TOIMEKSI!!

18/22 on mulle ilmoittautunu tänne tai muuta kautta, 1 on tulossa kunhan ehtii ja 3 edelleen kysymysmerkkejä. Annoin näille ff2:ses yv:llä keskiviikkoiltaan aikaa ilmoittautua liigaan. Eiköhän loppu porukkakin sieltä tänne eksy ;)

Vancouveri linjoilla varmaankin tuossa 15.45 - 19.00

Mites oisko idän puolen joukkueilla kiinnostusta Crosbyyn (96) tai Malkiniin (92) muun muassa Devilsien Kovaltsuk kiinnostais sekä tietysti Capitalsien Ovetskin. Muutkin vaihdot tietysti mahdollisia, ehdotelkaa ihmeessä!
E. Tuplavaihdot käy myös, eli Crosby/Malkin ja joku tusinamies kahteen suht hyvään laituriin.

Pingviinit aloittaa sarjakauden huomisen puolella päivällä, ja toivottavasti yhtä laituria rikkaampana.

Mites oisko idän puolen joukkueilla kiinnostusta Crosbyyn (96) tai Malkiniin (92) muun muassa Devilsien Kovaltsuk kiinnostais sekä tietysti Capitalsien Ovetskin. Muutkin vaihdot tietysti mahdollisia, ehdotelkaa ihmeessä!
E. Tuplavaihdot käy myös, eli Crosby/Malkin ja joku tusinamies kahteen suht hyvään laituriin.

Pingviinit aloittaa sarjakauden huomisen puolella päivällä, ja toivottavasti yhtä laituria rikkaampana.

phillystä olis tarjolla Giroux 85, hartnell 82, versteeg 81 ja leino 82. Crosby maistuis!

jaahas itäinen konferenssikin korkattu ja n.4 viikon änärittömyys kyllä paistoi ja pahasti..höntyilyä ja jäätymistä mutta ei mitään pois flyersilta, oikea joukkue voitti vaikka Tampan takaa-ajot kyl lähtivät mutta liian monta annettiin eteen molemmissa peleissä.

Itätuuli kutsuu joukkueita linjoilla, Tampa hamuaa avausvoittoa!

Mulla on ongelma ton verkkoluvan kanssa. Ei päästä mua ottaa käyttöön tota ilmaista verkkolupaa.

Jos otan ton 7 päivän ilmaisen koeajan, niin voinko sen jälkeen vielä käyttää mun verkkolupakoodini, vai sulkeeko ne toisensa pois?

Mulla on ongelma ton verkkoluvan kanssa. Ei päästä mua ottaa käyttöön tota ilmaista verkkolupaa.

Jos otan ton 7 päivän ilmaisen koeajan, niin voinko sen jälkeen vielä käyttää mun verkkolupakoodini, vai sulkeeko ne toisensa pois?

Siis jos sulla on uusi nhl11 niin siinä on se onlinepass vielä käyttämättä (löytyy ohjekirjan takaa) --> käytä sitä eikä tuota 7 päivän koeaikaa. En sit tiedä herjaako sulle siksi tosta kun playstation store ei oo käytössä (jos siis sillä jo yritit), se online passin aktivointi ku haettiin muistaakseni "ilmaisena" storen kautta ku eka kerran löi pelin tulille.

Sitä en sit tiedä että sulkeeko sen 7 päivän käyttö ton koodivaihtoehdon pois, jotenkin ajattelisin että jos koodi on käyttämätön niin sitä voi käyttää myöhemmin kunhan store virkoaa... mitään varmaa en kyllä ala sanomaan tohon.

E. Eli siis suosittelen että otat sen 7 päivän luvan käyttöön, hakkaat runkkarin siinä ajassa ja toivotaan että store virkoaa piakkoin. Kuun loppuun mennessä Sony ainakin aiemmin lupasi, että kaikki toiminnot olis saatu kuntoon.

Dallas kohta linjoilla, löytyiskö läntisestä myllyttäjiä??

Jees, tässä on kaks peliä otettu pataan läntisessä jo.

Joku linjoilla?

Mä en ainakaan pysty pelaamaan kenenkään kanssa nyt! :o

Haastamiseen ei kukaan vastaa enkä ite pysty vastaamisen jälkeen tekee mitään..

edit. koetan käynnistää uudestaan...

edit2. ei vaan auta... prkl.. meen nukkumaan.

edit3. ilmoittaa että "tarkistaa viimeisintä asetussarjaa, odota hetki" sit menee pari sekkaa ja "yhteys pelaajaan katkennut"

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joo elikkä mulla tiles petterifiniä vastaan, kun johdin n.10 min ennen loppua 7-3. Sovittiin, että voitin sen, niin mulle 2 pinnaa lisää ja petteriltä 2 pois.

Joo elikkä mulla tiles petterifiniä vastaan, kun johdin n.10 min ennen loppua 7-3. Sovittiin, että voitin sen, niin mulle 2 pinnaa lisää ja petteriltä 2 pois.

Päivitetty alotuspostiin.

Ylös Bottom