Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

KARJALA TURNAUS su 20.11 klo 12.00

Jos kiinnostuneita löytyy niin kahdeksan paikkaa olisi sunnuntaina maajoukkuehöntsäilyyn. Jengit (USA, CAN, FIN, SWE, TSE, SLO, GER, RUS) arvotaan samalla järjestelmällä kuin liigassakin. Yksinkertainen sarja(10 min erät) ja yhdellä playoff pelillä. Löytyykö kiinnostuneita?

ps. ja pelaan kyllä runkkarinkin loppuun pikaisesti jahka emäntä lähtee kuukaudeksi reissuun.

Kiinnostusta löytyy mutta en kyllä mene mitään lupaamaan koska ei ole varmuutta missä päin maailmaa sitä sunnuntai aamuna on..

Kellä muulla PS Network alhaalla?

Tämä voi selittää asiaa ja/tai estää ainakin mun tietääkseni tämän illan ja osittain yön ajan myös verkkopelit:

http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-v...hairiot-17-11-huoltokatko-klo-18-05-a-34.html

Eli huomisaamusta eteenpäin sitten taas peleille. Mr. TJ on vielä huomiseen alkuiltaan asti kotosalla, mutta viikonloppu menee reissussa ja I`m back Maanantaina aamupäivällä. TOIVON TODELLA, että liigan pelejä tulee jokainen pelaamaan pois alta mahdollisimman nopeasti niin, ettei tarvi ekan kauden kaltaista loppupäivien farssia uusia, vaan saadaan runkkari pakettiin aikataulussa ilman itkuja. Eli mieluummin ennemmin kuin myöhemmin.

Peli-iloa ja onnea kaikille, joilla vielä runkkari kesken :D!

Taitaapi mennä sitte ens viikkoon sammugin kans pelit kun ei ole tietoa viikonlopun menoista..

Karjalaturnaukseen on tällähetkellä ilmoittautunut Furiam ja minä. Voi olla että typistyy eurohokiturnaukseksi mikäli ei kahdeksaa joukkuetta saada kasaan.

Viikonloppuna voitas sluibailijan ja spacemonkeyn kanssa pelata pelit pois. Lauantaina voin pelata, jos ei oo pahaa krapulaa, mut sunnuntaina viimeistään :D

Taitaapi mennä sitte ens viikkoon sammugin kans pelit kun ei ole tietoa viikonlopun menoista..

Mitenkäs tännä?

E. eiku perkelens toi katko. meikä loggas kyl enne kuutta, pitää kikkailla keskenää sitte
E2. kyl kaveri ainaki pääsi justiisa linjoille..

Viimeksi muokannut moderaattori:

Youngblood ja roniyo, huomenna illasta klo 21 jälkeen voisin pelailla, jos olen kotona. Ootteko sillon linjoilla?

Youngblood ja roniyo, huomenna illasta klo 21 jälkeen voisin pelailla, jos olen kotona. Ootteko sillon linjoilla?

Ollu 16oo asti tänään linjoilla.. Huomena voin yrittää, vieraita weekendikylässä mut voi mahollisesti onnistua.. Todennäkösesti onnistuu

Huomen olis tarkotus mennä kattomaan ihan oikeeta kepidoa, joten en usko, että oon himassa vielä tohon aikaan... Jos ei kaljotteluksi mene, niin joskus 22 aikaa linjoilla. Viimeistään lauantaiaamuna/aamupäivästä voisin pelailla.

Huomen olis tarkotus mennä kattomaan ihan oikeeta kepidoa, joten en usko, että oon himassa vielä tohon aikaan... Jos ei kaljotteluksi mene, niin joskus 22 aikaa linjoilla. Viimeistään lauantaiaamuna/aamupäivästä voisin pelailla.

Sama juttu, katotaan millon ollaan linjoilla.

Karjalaturnaukseen on tällähetkellä ilmoittautunut Furiam ja minä. Voi olla että typistyy eurohokiturnaukseksi mikäli ei kahdeksaa joukkuetta saada kasaan.

Voin tulla mukaan, jos sopii että aloitan pelit sunnuntaina n. klo 15.

Meikäläisen paska ei oo suostunu loggautumaan tänää sisää enää ollenkaa, joten huomiseksi jää pelit. Sunnuntaina olen linjoilla, mutta aikaa en vielä osaa sanoa, huomenna 22:n aikoihin tod.näk ja aamusta tonne klo 15:Sta asti. Lauantaina sitten kutsuu taas Punaiset housut ja siniset vilkut!

Meikäläisen paska ei oo suostunu loggautumaan tänää sisää enää ollenkaa, joten huomiseksi jää pelit. Sunnuntaina olen linjoilla, mutta aikaa en vielä osaa sanoa, huomenna 22:n aikoihin tod.näk ja aamusta tonne klo 15:Sta asti. Lauantaina sitten kutsuu taas Punaiset housut ja siniset vilkut!

Yritetään tänään ottaa sitten peli pois pyörimästä..

Eli mulla jäljellä enään Hylje x1 sekä space x1..

Space, ootko miten ny tulossa pe-su linjoille, jotta osais vähän varautua !! ??

Ylös Bottom