Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Uutta mallia vaan minun puolesta. :)

Jokos juha on sua lähestynyt tanssahtelukutsuilla Pair? Entäpä sammugia? Sit uupuis vielä tuo spacen ja hankin matsi! Hoitakaahan nämä alta pois niin päästään lyömään poffilimppua jäähän reilun pelin hengessä. Kiva olis jos / kun toivottavasti jotain aikoja sovitte että laittaisitte tänne siitä infoa! Itse olen viikonlopun poissa linjoilta, mutta viimeistään MA alotellaan, oli pelit pelattu tai ei. Jos ei ole niin silloin ei paljon kysellä kun alkaa tapahtumaan.

Jokos juha on sua lähestynyt tanssahtelukutsuilla Pair?

Lähetin juhalle päin vielä tänään tanssikutsua, mutta en tunnin odottelulla saanut vastausta.
Velipoika pelailee nyt änäriä melkeinpä loppuillan, joten tuskin kerkeän tänään enää yrittämään juhan kanssa.

Todella hienoa että TJ:t jaksaa ja viitsii kehitellä kaikkea kivaa uuttakin meidän muidenkin änärin kuluttajien iloks. Tää on ensimmäinen kunnon liiga mihin oon osallistunu ja TODELLAKIN aion jatkaa niin pitkään mukana kun vaan liiga pyörii :D

Runkkari hänessä!

Joo hienoa! Nyt uupuu lännessä sitten enää juha96 - Pair4You x2 ja poffit voi alkaa! Idässä ei ole ilmeisesti tänään pelattu tota vikaa matsia...

Vahvasti näyttäis siltä että Detroitissa alkaa Flamesin poffit, eipä paljoa pahempaa olis voinu saada :D

HUOMIO! 2. kauden poffien deadlinet lisätty avausviestiin!

Käykää jokainen katsomassa, joita asia koskee. Kolmoskauden drafti tullaan suorittamaan vielä ennen joulua, mutta tarkempi ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.

Eikö idässä todellakaan ole katkennut tässä runkosarjassa kuin YKSI ottelu (ainakin etusivun mukaan)?

Lännessä aaweella onkin siten jo 5, eli se ny voi jo johtua kaverin vekottimista..

Come on äijät.. Ei muuta kuin hupipelit helkuttiin ja pelaajavaihdot rullaamaan ;)

Eikö idässä todellakaan ole katkennut tässä runkosarjassa kuin YKSI ottelu (ainakin etusivun mukaan)?

Lännessä aaweella onkin siten jo 5, eli se ny voi jo johtua kaverin vekottimista..

Come on äijät.. Ei muuta kuin hupipelit helkuttiin ja pelaajavaihdot rullaamaan ;)

Nyt näyttää siltä, että tuo uusi liigamalli on saamassa sen verran kannatusta että todennäköisesti sillä lähdetään liikkeelle. Se taas estää myöskin osaltaan pelaajakaupat, koska jokainen pelaa kahdessa "eri liigasssa" (=oma konf. + yhteinen). Tällöin sarjataulukot pitää ynnäillä yhteen manuaalisesti, ja silloinhan poffeja ei voi pelata EA:n kautta, koska jos esim. pelaaja A on omia vastaan pelatessa sijoittunut sijalle 6, mutta napannut toisen konferenssin puolelta sen verran pojoja, että nouseekin sijalle 4 loppupisteissä niin poffipari on liigan tilastoissa väärä. Tästä syystä poffit pelataan tässäkin liigamallissa edelleen 2 hlön liigoilla!

Pahoillani olen, jos nyt sulle pettymyksen tuotan mutta tämä uusi liigamalli kiehtoo sen verran monia että se on syy numero 1 ja samoin laajaa kannatusta saa tuo keskeytyneiden matsien korjaaminen. Sitä kun ei tiedetä, että ollaanko yhtä onnekkaita noitten katkeamisten suhteen kaudella 3. Itselläni ei ole kyllä luottoa EA:han tässä asiassa ennen kuin oikeasti näen että hommat toimii. Kuiteski 10 katkennutta peliä kaudessa on jo liian paljon. Toki itsekin olen huomannut, että keskeytyneet matsit on vähentyneet pelin julkaisun alkuajoista, mutta tämä nyt on käsittääkseni enemmistön kanta ja end of discussion.

Joo hienoa! Nyt uupuu lännessä sitten enää juha96 - Pair4You x2 ja poffit voi alkaa! Idässä ei ole ilmeisesti tänään pelattu tota vikaa matsia...

Vahvasti näyttäis siltä että Detroitissa alkaa Flamesin poffit, eipä paljoa pahempaa olis voinu saada :D

HurjaHank ja spacemonkey-77 yrittäkääpäs nyt saada tuo yksi peli alta pois niin saadaan poffit käyntiin. Merkityksetön matsi molemmille, mutta yrittäkää nyt saada joku aika sovittua.

edit. ilmeisesti peliajoista onkin jo sovittu

HurjaHank ja spacemonkey-77 yrittäkääpäs nyt saada tuo yksi peli alta pois niin saadaan poffit käyntiin. Merkityksetön matsi molemmille, mutta yrittäkää nyt saada joku aika sovittua.

edit. ilmeisesti peliajoista onkin jo sovittu

Ai että ois mukavaa jo tänään päästä poffia pelailee! Pelatkaahan hankki ja röhnis se peli pois..... :)

Ai että ois mukavaa jo tänään päästä poffia pelailee! Pelatkaahan hankki ja röhnis se peli pois..... :)

Moneltas azllu haluat ne 3 voittoa tulla hakemaan? :p Siis edellyttäen että pojat saavat tuon viimeisen runkosarjapelin alta.

POFFEISTA ASIAA!

poffeja saa alkaa pelaamaan heti, kunhan poffiparit on TJ:den toimesta julkaistu. Eli idässä kunhan osmose hoitaa homman ja lännessä sit minä.

Poffeista nyt kaikille muutama asia (vanhoille tuttuja juttuja jo):

- Pelataan paras viidestä sarjoilla 2 henkilön liigoilla (suosittelen luomaan paras 7 sarjan jos tulee keskeytyneitä matseja).
-->Eli asetuksiksi seuraavat:
runkosarjapelit 1 (jonka voi quitata jo minuutin pelin jälkeen --> poffit alkaa.
muuten samat säädöt kuin tuolla avausviestissä on.)

- Kotietu luonnollisesti aina alussa paremmin runkkarissa sijoittuneella. Vuorotellen sit vaihtuu siitä eteenpäin.

- Välierissä parhaalla runkosarjasijoituksella sinne selvinnyt saa vastaansa heikoimmalla runkkarisijoituksella välieriin päässeen (Esim. jos puolivälieristä menee jatkoon sijat 1,3,4 ja 7 -> välierissä vastakkain 1vs7 ja 3vs4 jne.)

- Keskeytyneet matsit pelataan uusintoina liigan kautta (mikäli luotu paras 7 sarja) tai sit muuten hupipelinä.

Deadlinet löytyvät etusivuilla ja niitä takarajoja noudatetaan, ellei ole TJ:n kanssa muuta sovittu. Poffien seuraavaa kierrosta saa alkaa pelaamaan heti, kun vastus on varmuudella selvillä!

Jos joku asia vielä epäselvää, niin laittakaa viestiä tänne.

Moneltas azllu haluat ne 3 voittoa tulla hakemaan? :p Siis edellyttäen että pojat saavat tuon viimeisen runkosarjapelin alta.

Älähän nyt.. Jos ne tänään kerkee pelailla pelin pois, niin voisin iltasella 20-->?(ehkä aikaisemminkin) tulla tarjoilemaan voitot pois!

Saa nähdä miten poffit menee, kun ei oo Philly runkorarjan jälkeen askiin hypänny. Muutama kännipeli kaveria vastaan tullu otettua :) koituu pian kohtaloks tai sit saa hyvän draivin päälle.

Ollut taas töissä joten en ole ehtiny seurailee tätä otsikkoa, mutta hyvältähän toi uus systeemi kuullostaa ja kiva saada uusia vastustajia. Itse toivoisin noita loukkaantumisia mukaan, koska mun pelityylillä voisi saada sekoitettua tota kaverin palettia, ehkä helvetinmoisesta taklaamisesta olisi jotain hyötyäkin. ( Jos vaikka joku sattuu loukkaantumaa :D)

Itse toivoisin noita loukkaantumisia mukaan, koska mun pelityylillä voisi saada sekoitettua tota kaverin palettia, ehkä helvetinmoisesta taklaamisesta olisi jotain hyötyäkin. ( Jos vaikka joku sattuu loukkaantumaa :D)

Loukkaantumiset joo mukaan. Tässä liigassa jokaisella kuitenkin suht hyvä jengi, jotta ei se siihen täysin kaadu. Tulis semmosta taistelumeininkiä kun esim. ykköspyssy loukkaantuu. Loukkaantuneet ovat kuitenkin vaan sen meneillään olevan ottelun dööd.

Eikä tässä pelissä varmaan tahallaan pysty telomaan, ennemminkin siitä tulee ryntäys-jäähy. Ja kyllähän kiekostakin voi saada sääreen, häähää.

Idän lopputilanne:
Youngbloo__d TBL 21-1-0 120-46 42
azllu PHI 17-5-0 103-45 34
roniyo FLO 16-4-2 96-54 34
Sluibailija NJD 14-7-1 95-60 29
naur1s MTL 11-9-2 53-61 24
HurjaHank TOR 11-10-1 63-76 21
osmose_76 NYR 8-10-4 59-70 20
Jani1986 BUF 9-11-2 63-93 20
JuLBeROOO BOS 8-11-3 76-98 19
Marley_FIN WSH 5-12-5 48-89 15
HarmaaHylje CAR 6-14-2 41-86 14
spacemonkey-77_PIT 6-15-1 36-75 13

Pleijariparit konferenssipuolivälierissä:

Youngbloo__d – Jani1986
azllu – osmose_76
roniyo – HurjaHank
Sluibailija – naur1s

Ja pelejä tosiaankin saa alkaa pelata heti, ylempänä Miksan tekemää ohjeistusta seuraten.

On se nyt saatana että ei se Juha voi niitä pelejä pelailla vaikka molemmat ois paikalla. Kaverilla tainnu olla pari viikkoa jo olla muutama matsi jälellä mutta mikä siinä on ku niitä ei voi pelata pois alka kun muut on jo pelinsä pelannut! Eipä oo tyyppi sanonut asiaan mitään täällä foorumillakaan, samaa venyttelyä jo kahden kauden ajan. Vaikka sinne PSN viestiä pistelee 100kpl niin ei sieltä tunnu mitään tulevan takasin yleensä.

Minun mitta on jo ainaki kaveria täynnä, tosin onhan se pelannut pelinsä määräaikaan mennessä mutta AKTIIVISUUTTA KIITOS!

Ylös Bottom