Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Vancouver tänään valmiina liigapeleihin n. 18 asti ja huomenna aamusta asti uudestaan. 12 matsia pelaamatta vielä, hakekaa pojot kotiin. (Wekinho haki jo)

Edit: Nyt pelit (10) jäljellä vielä seuraavia vastaan:
SJ, Columbus 1
Edmonton, Chicago, Detroit, St. Louis 2

Juurikin tällaista "heräämistä" liigailuun toivon myös Dharrylta, eli aktiivisuutta ja peliaikojen sopimista yms. Jatka samaan malliin :)

Nyt on duunin parin viikon lepakkovuoroputki lusittu ja päsee taas keskittymään täysillä liigaan. Viel olis pelaamati 1xBuffalo, 1xNew Jersey, 1x Montreal ja 2x Carolina. Tänään linjoilla myllyvalmiudessa ainakin klo 22 asti.

MUISTUTUS KAIKILLE!

Liigan deadline on kahden viikon kuluttua, ja aikaistan sitä vielä yhdellä päivällä = TO 20.10 klo 24. Perjantai-aamuna 24.10 kokoan sitten korjatut sarjataulukot ja niitten mukaan pleijariparit. Vielä on Idässä liigaa jäljellä eri pelaajilla seuraavasti:

JuLBeR000 0peliä
Miksa81 0 peliä
Yakolev 1 peli
Spacemonkey-77_ 2peliä
ikone_10 3 peliä
azllu 4peliä
Harmaahylje 4peliä
roniyo 4 peliä
juha96 5 peliä
Marley_FIN 9peliä
Moiski 9peliä
Youngbloo__d 11 peliä

Jos osmose viitit laittaa lännestä vastaavaa listaa niin saadaan kartoitettua tilanne. Dharry82:sta sen verran, että 8 päivään ei ole plegellä edes käynyt eikä ilmoittanut siihen tai muutenkaan pelaamattomuuteensa mitään syytä. Myöskään yv:llä ei tunnu tavoittavan herraa. Ellei kyseinen pleijeri ota minuun yhteyksiä tai tähän ketjuun, niin Sunnuntaina iltasella osmosen vastavahatut bootsit saa luvan potkaista kaverin liigasta. Joku taso tässä aktiivisuudessa on pidettävä! Jos näin joudutaan menettelemään niin kyseistä herraa vastaan pelatut ottelut mitätöityvät. Myös muille voin edelleen muistuttaa, että mikäli kaikki pelit eivät tule pelattua (aikaa on kuiteski ollut 5 ja puol viikkoa), niin liigasta tulee häätö ja uusiin kausiin ei ole enää asiaa. Nyt pelejä vauhdilla pelaten, joita vielä liiga kiinnostaa. Ja jos ei kiinnosta niin mulle/tänne viestiä niin liigasta saa kyllä lähteä ihan itsekin, tosin takaisin ei ole asiaa.

Moiskilla on ainakin tänään täys rähinä päällä jos vaan partnereita löytyy

Pilkunviilausta: perjantai-aamuna 21.10.

Joo tosiaan hyvä kun korjasit mutta anyways 2 viikon päästä torstaina loppuu runkosarja!

E. Ja naur1s & vonKASSEY, tämä hallintaan:

"Edmonton - Detroit Tilanne oli Edmontonille 2-1 ja Detroitille tulossa jäähy, joten kolmas erä varmaan alotetaan sitten siten että Edmontonilla YV. EA merkkasi ottelun 3-0 Edmontonille."

Jahas, en jostain syystä saa sivua 20 tästä threadistä auki.. Laittakaapa privaviestiä, jos on jotain asiaa.

Katkes Sammugia vastaan, 3-0 Vancouverille.
Hupipeli 2-1 San Joselle

Olis jäljellä seuraavat:
x2 roniyo
x2 juha96
x2 Youngblood
x1 spacemonkey77

Juha96:sta ja youngbloodia olen yrittänyt haastaa ties kuinka monta kertaa, mutta ei tunnu pelejä saavan käyntiin sopivasti.
Onko ylläolevista kukaan paikalla vknloppuna, vois yrittää pelata noita pois?

HUOMIO KAIKKI!

Itselläni osuu lomareissua tuohon deadlinen kohtaan (syyslomaviikko), joten muokataan vielä viimeisen kerran tuota päivämäärää. Eli runkosarjan deadline on SU 23.10 klo 24. Ja taulukot & pleijariparit sekä 2. kauden draftivuorot ilmestyvät sitten MA 24.10 aamupäivällä tähän ketjuun. Kun draftivuorot otvat selvillä, on kaikilla aikaa toimittaa draftilistat minulle yv:llä MA 31.10 klo 9 mennessä. Sitten tuolloin MA-aamulla ilmestyvät 2. kauden joukkueet ja konferenssijaot.

Ugh, olen puhunut jälleen :D. Ja ei muuta kuin peliiloa kaikille, ja pelataan runkkari alta pois että päästäis jo poffeihin!

Mites Moiski ja Youngi ootte linjoilla? Ite tänää linjoilla 15 asti ja sitten myöhäisillasta, huomenna en osaa sanoa, mut varmaan päivällä jokusen aikaa olen!

Mites Moiski ja Youngi ootte linjoilla? Ite tänää linjoilla 15 asti ja sitten myöhäisillasta, huomenna en osaa sanoa, mut varmaan päivällä jokusen aikaa olen!

Moiski on tänään klo 20 jälkeen paikalla. Mikä olis hylkeelle hyvä aika?

MUISTUTUS KAIKILLE!

Liigan deadline on kahden viikon kuluttua, ja aikaistan sitä vielä yhdellä päivällä = TO 20.10 klo 24. Perjantai-aamuna 24.10 kokoan sitten korjatut sarjataulukot ja niitten mukaan pleijariparit. Vielä on Idässä liigaa jäljellä eri pelaajilla seuraavasti:

JuLBeR000 0peliä
Miksa81 0 peliä
Yakolev 1 peli
Spacemonkey-77_ 2peliä
ikone_10 3 peliä
azllu 4peliä
Harmaahylje 4peliä
roniyo 4 peliä
juha96 5 peliä
Marley_FIN 9peliä
Moiski 9peliä
Youngbloo__d 11 peliä

Jos osmose viitit laittaa lännestä vastaavaa listaa niin saadaan kartoitettua tilanne. Dharry82:sta sen verran, että 8 päivään ei ole plegellä edes käynyt eikä ilmoittanut siihen tai muutenkaan pelaamattomuuteensa mitään syytä. Myöskään yv:llä ei tunnu tavoittavan herraa. Ellei kyseinen pleijeri ota minuun yhteyksiä tai tähän ketjuun, niin Sunnuntaina iltasella osmosen vastavahatut bootsit saa luvan potkaista kaverin liigasta. Joku taso tässä aktiivisuudessa on pidettävä! Jos näin joudutaan menettelemään niin kyseistä herraa vastaan pelatut ottelut mitätöityvät. Myös muille voin edelleen muistuttaa, että mikäli kaikki pelit eivät tule pelattua (aikaa on kuiteski ollut 5 ja puol viikkoa), niin liigasta tulee häätö ja uusiin kausiin ei ole enää asiaa. Nyt pelejä vauhdilla pelaten, joita vielä liiga kiinnostaa. Ja jos ei kiinnosta niin mulle/tänne viestiä niin liigasta saa kyllä lähteä ihan itsekin, tosin takaisin ei ole asiaa.

Laitan listan tänään myöhemmin kunhan pääsen plegelle. Muistaakseni muilla paitsi Dharrylla ja sikaarilla on alle 5 matsia jäljellä.

Oisko moiski joskus 22:n jälkeen riippuen ihan siitä miten toi parempi puolisko menee nukkumaan, itse varmaan olen valveilla tonne puolelle yölle asti ainakin!

Canucks taas tänään linjoilla. Laittakaa vaikka itselle sopiva kellonaika, niin pelataan rästipelit pois. Illalla on tarkoitus seurata NHL:ää, eli ennen sitä kuitenkin.

Canucks taas tänään linjoilla. Laittakaa vaikka itselle sopiva kellonaika, niin pelataan rästipelit pois. Illalla on tarkoitus seurata NHL:ää, eli ennen sitä kuitenkin.

Nyt voin pelata jos heti oot linjoilla. Ilta menee sitten oikean änärin parissa.

Ylös Bottom