Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Oiskohan puolet jälellä.

Joo eli Dharry82 potkaistaan liigasta, jos osmose käyt potkut antamassa kun ehdit. Syynä muita huomattavasti heikompi aktiivisuus pelien sopimiseen. Esim. tällä foorumilla ei ole tainnut yrittää kertaakaan? Silloin länteen jää siis 10 jengiä jäljelle, tämä ei kyllä ollut toiveissa :(. Itsellä oli naiivi ajatus, että molemmat konferenssit pelattaisiin kunnialla loppuun. Jääkös länteen tämän jälkeen vielä pelejä? Pleijarit tullaan kuitenkin aloittamaan vasta MA 24.10 aamupäivästä --> ainakin idässä. Itselläni sen verran vähän aikaa olla täällä & plegellä tulevalla viikolla, että tosiaan tuonne maanantaille menee. Eli älkää ihmetelkö jos en heti reagoi tapahtumiin. Otan ne kyllä hallintaan kun pystyn.

Kun lännessä valmista, niin jos osmose korjaat sarjataulukon kuntoon nuo keskeytyneet matsit huomioiden & muodostat poffiparit sekä lähetät vaikka mulle yv:llä ja tähän ketjuun niin laitan ne sit tuohon aloituspostiin kohtaan "sarjataulukot ja playoffparit". Jos kaikki tuolta osin kunnossa, niin miksei tietty lännessä voida sitten ennemminkin aloittaa.

Eli pudotuspelit pelataan siten, että poffiparista toinen luo liigan ja kutsuu sen kautta toisen pelaajan mukaan. Liigaan asetuksiksi seuraavat:

Liigan nimi: heittäkää jotain
Lyhenne: samoin
käyttäjiä enintään: 2
ottelut: 1
pudotuspelejä: 5
samat kokoonpanot: kyllä
salli vaihdot: pois
erän pituus: 5min
säännöt: NHL
tappelu: kyllä
jäähyt: kyllä
loukkaantumiset: ei
luodut pelikuviot: kyllä

Sitten aloitatte tuon liigan ainoan "runkkaripelin", pelaatte yli ekan erän puolen välin ja sit se jolla ei ole kotietua parissa quittaa pelin. Poffit alkaa ja kotiedun pitäis olla oikein päin. Eli ainakin änäri 11:ssa liiga ei kirjannut peliä kummallekaan jos pelin keskeytti jo siinä alussa. Tässä versiosta en ole kokeillut.

Sitten idässä ainakin Marley_FIN ja Youngbloo__D saa laittaa isoa vaihdetta silmään, että saadaan matsit idässä myös valmiiksi. Eli taitaa Youngilla olla 9 ja Marleyllä 6 jäljellä (ainakin kun viimeksi katoin). Muuten taitaa olla 1-3 jäljellä muutamilla. Eli sopikaa nyt hyvät ihmiset suora päivä ja kellonaika milloin pelaatte, niin ei tarvi tuntikausia päivystää linjalla. Ja vastatkaa niin pelikutsuihin kun niitä tuntuu puolin ja toisin "lentävän" mutta valmista ei tule. Ei se nyt niin hankalaa pitäisi olla. Ja tämä koskee kaikkia, joilla pelaamattomia pelejä! Jos otteluita on pelaamatta vielä SU 23.10 klo 24 niin se lähtee liigasta ekana jolla vähiten pelejä alla jne. kunnes runkosarja päättyy. Tästä en jousta yhtään enkä anna erityiskohtelua kenellekään kuten aiemmin tässä ketjussa ilmoitin. Peli-iloa ja viimeiset väännöt vielä, niin saadaan ekan kauden poffit käyntiin:D!

Joo eli Dharry82 potkaistaan liigasta, jos osmose käyt potkut antamassa kun ehdit. Syynä muita huomattavasti heikompi aktiivisuus pelien sopimiseen. Esim. tällä foorumilla ei ole tainnut yrittää kertaakaan? Silloin länteen jää siis 10 jengiä jäljelle, tämä ei kyllä ollut toiveissa :(. Itsellä oli naiivi ajatus, että molemmat konferenssit pelattaisiin kunnialla loppuun. Jääkös länteen tämän jälkeen vielä pelejä? Pleijarit tullaan kuitenkin aloittamaan vasta MA 24.10 aamupäivästä --> ainakin idässä. Itselläni sen verran vähän aikaa olla täällä & plegellä tulevalla viikolla, että tosiaan tuonne maanantaille menee. Eli älkää ihmetelkö jos en heti reagoi tapahtumiin. Otan ne kyllä hallintaan kun pystyn.

Kun lännessä valmista, niin jos osmose korjaat sarjataulukon kuntoon nuo keskeytyneet matsit huomioiden & muodostat poffiparit sekä lähetät vaikka mulle yv:llä ja tähän ketjuun niin laitan ne sit tuohon aloituspostiin kohtaan "sarjataulukot ja playoffparit". Jos kaikki tuolta osin kunnossa, niin miksei tietty lännessä voida sitten ennemminkin aloittaa.

Eli pudotuspelit pelataan siten, että poffiparista toinen luo liigan ja kutsuu sen kautta toisen pelaajan mukaan. Liigaan asetuksiksi seuraavat:

Liigan nimi: heittäkää jotain
Lyhenne: samoin
käyttäjiä enintään: 2
ottelut: 1
pudotuspelejä: 5
samat kokoonpanot: kyllä
salli vaihdot: pois
erän pituus: 5min
säännöt: NHL
tappelu: kyllä
jäähyt: kyllä
loukkaantumiset: ei
luodut pelikuviot: kyllä

Sitten aloitatte tuon liigan ainoan "runkkaripelin", pelaatte yli ekan erän puolen välin ja sit se jolla ei ole kotietua parissa quittaa pelin. Poffit alkaa ja kotiedun pitäis olla oikein päin. Eli ainakin änäri 11:ssa liiga ei kirjannut peliä kummallekaan jos pelin keskeytti jo siinä alussa. Tässä versiosta en ole kokeillut.

Sitten idässä ainakin Marley_FIN ja Youngbloo__D saa laittaa isoa vaihdetta silmään, että saadaan matsit idässä myös valmiiksi. Eli taitaa Youngilla olla 9 ja Marleyllä 6 jäljellä (ainakin kun viimeksi katoin). Muuten taitaa olla 1-3 jäljellä muutamilla. Eli sopikaa nyt hyvät ihmiset suora päivä ja kellonaika milloin pelaatte, niin ei tarvi tuntikausia päivystää linjalla. Ja vastatkaa niin pelikutsuihin kun niitä tuntuu puolin ja toisin "lentävän" mutta valmista ei tule. Ei se nyt niin hankalaa pitäisi olla. Ja tämä koskee kaikkia, joilla pelaamattomia pelejä! Jos otteluita on pelaamatta vielä SU 23.10 klo 24 niin se lähtee liigasta ekana jolla vähiten pelejä alla jne. kunnes runkosarja päättyy. Tästä en jousta yhtään enkä anna erityiskohtelua kenellekään kuten aiemmin tässä ketjussa ilmoitin. Peli-iloa ja viimeiset väännöt vielä, niin saadaan ekan kauden poffit käyntiin:D!

Dharrylta puuttuu 8 matsia... eli vähemmin kuin youngilta. Annetaanko silti jatsaria vai katsellaanko muutama päivä, esim vkl:n yli?

Olen itse reissussa nyt vkl:n ja alkuviikon, mutta ke-to aikana saan varmasti laitettua lopullisen sarjataulukon tänne näkyviin, edellyttäen että pelit on pelattu.

Sitten aloitatte tuon liigan ainoan "runkkaripelin", pelaatte yli ekan erän puolen välin ja sit se jolla ei ole kotietua parissa quittaa pelin. Poffit alkaa ja kotiedun pitäis olla oikein päin. Eli ainakin änäri 11:ssa liiga ei kirjannut peliä kummallekaan jos pelin keskeytti jo siinä alussa. Tässä versiosta en ole kokeillut.[/B]

Ensimmäisen minuutin jälkeen voi jo lopettaa. ;)

Dharrylta puuttuu 8 matsia... eli vähemmin kuin youngilta. Annetaanko silti jatsaria vai katsellaanko muutama päivä, esim vkl:n yli?

Olen itse reissussa nyt vkl:n ja alkuviikon, mutta ke-to aikana saan varmasti laitettua lopullisen sarjataulukon tänne näkyviin, edellyttäen että pelit on pelattu.

No jos Dharry on muutaman matsin saanut lisää pelattua (tätä en tiennyt) ja vakaa aikomus olisi loputkin saada kokoon (I hope), niin sit mun puolesta annetaan herralle aikaa viikonlopun yli saada lisää matseja alle. Jos matsit vähenee vkonlopun aikana niin eiköhän sitten anneta vielä aikaa tuohon KE-TO asti. Mutta jos vkonloppuna ei matseja tule Dharrylle, niin sit ei auta kuin potkaista kaveri ulos :(. Ei voi lännessäkään muita odotuttaa kohtuuttomasti. Mun puolesta voit osmose lännen TJ:nä arvioida tilanteen kuten parhaaksi näet. Idässä mennään yllä ilmoitetulla aikataululla.

Ja kiitokset Pairille muuten tarkennuksesta :D

Muutaman viime kerran tänne huudellu mutta ei oo sitten hirveesti ukkoja peleillä näkyny..

Tänään taas illasta pleikkarin ääressä joten äijät pelaamaan vaan!

Eikä toi 9matsia ole paljon, se ois v-lopussa jo ohi..

Ne keillä pelaamatta mua vastaan niin tekin saatte aikoja ehdotella.. Mutta tänään olen illan peleillä et sinne vaan!

Toivottavasti Juha, Space yms tällä kertaa kerkeis pelaan eikä vaan olla joutilaana...

Muutaman viime kerran tänne huudellu mutta ei oo sitten hirveesti ukkoja peleillä näkyny..

Tänään taas illasta pleikkarin ääressä joten äijät pelaamaan vaan!

Eikä toi 9matsia ole paljon, se ois v-lopussa jo ohi..

Ne keillä pelaamatta mua vastaan niin tekin saatte aikoja ehdotella.. Mutta tänään olen illan peleillä et sinne vaan!

Toivottavasti Juha, Space yms tällä kertaa kerkeis pelaan eikä vaan olla joutilaana...

Pojat bostonista linjoilla heti klo 15 jälkeen niin saan runkkarin päätökseen

Sitten idässä ainakin Marley_FIN ja Youngbloo__D saa laittaa isoa vaihdetta silmään, että saadaan matsit idässä myös valmiiksi. Eli taitaa Youngilla olla 9 ja Marleyllä 6 jäljellä (ainakin kun viimeksi katoin).
6 on jäljellä. Juha96:lta jo kysyinkin saman tien, koska pelataan kesken jäänyt peli loppuun, mutten ole saanut vastausta. Laitan privaa jokaiselle näistä kolmesta jäljellä olevasta ja yritän sopia pelit. Jostain syystä ei vaan olla satuttu linjoille samaan aikaan. Ainakin olen perkele yrittänyt sitten kaikkeni.

Mutta sen tiedän jo valmiiksi, että vknloppuna olen todella satunnaisesti ja heikosti paikalla työkiireiden takia. Tänään saatan olla joskus 16-17:30 välillä, mutta riippuu ihan siitä miten saan duunit tehtyä. Huomenna mahdollisesti klo 17 jälkeen parin tunnin ajan ja sitten su iltana taas.

Tulisko Dean Youngblood linjoille niin saatais taputeltua rästimatsi pois

Peleil Spacee vastaan just et senkun tuut onlineen.. Milläs nickil tuol pleikan puolella pyörit?

Marley about parin tunnin päästä about pari tuntia linjoilla.

noniin young molemma joutilaana laitappa haastetta ni saa vikan pelinki pelattua!

Mites muuten ratkastaan jos kaverit on r-sarjassa samoissa pisteissä, maalierollako?

Vielä jäljellä:

ikone x2 (onko herra viel mukana liigassa ku ei oo hirveesti näkyny)
Marley x2
Harmaahylje x2

Koska ukot kerkeää? Ite olen illan linjoilla..

Vielä jäljellä:

ikone x2 (onko herra viel mukana liigassa ku ei oo hirveesti näkyny)
Marley x2
Harmaahylje x2

Koska ukot kerkeää? Ite olen illan linjoilla..

Ite lähen yövuoroon töihin. Huomenna puolenpäivän tienoilta 6:een asti linjoilla. Tiistaina lähden vuorokaudeksi töihin ja tuun keskiviikkona ja olen varmaan silloin päivällä ja myöhäisillassa pelaamassa!

Idässä pelejä jäljellä:

Ikone 2
roniyo 2
Hylje 2
Marley 4
Youngblood 6

Muut 7 peluria saanut runkkarin loppuun, hienoa! Eli vielä 6 päivää aikaa pelailla, loppukirin aika! Katselen tilannetta seuraavan kerran viimeistään Ma 24.10, osmose tsekkailee lännen puolella kunhan palaa reissultaan...

Ylös Bottom