Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tänään vois illalla pelata, ajasta en kyllä pysty sanomaan valitettavasti mitään varmaa.Noniin, nyt ois enää yks peli runkosarjaa jäljellä. Jamsku millon ehtisit ton meijän yhen tahkota? Tarkotus ois napata voitto, niin mr. TJ, Miksa, jäis taakse![]()
Joo, laita tänne vaikka ku tiedät tarkan ajan. Koitan katella tänään täältä, jos ilmottelet. Pääsen kotiin ja pelaamaan tossa klo 19->.Tänään vois illalla pelata, ajasta en kyllä pysty sanomaan valitettavasti mitään varmaa.
Floridan GM pyytää anteeksi, ettei joukkuetta hirveästi näkynyt onlinessa viikonloppuna/alkuviikosta. Syynä tähän oli sunnuntaiaamun kuningasidea lähteä ns.samoilla silmillä länsinaapuriin risteilemään... Kurinpitäjät langettivat rangaistuksensa ja niistä toivottavasti opittiin, joten tänään olisi tarkoitus olla peleillä 22-23 jälkeen (ehkä aikasemminkin), jos jollekkin sopis sillo?
yritän noin kymmenen aikaan tulla pelailemaan ei kuitenkaan ole 100% varmaaJoo, laita tänne vaikka ku tiedät tarkan ajan. Koitan katella tänään täältä, jos ilmottelet. Pääsen kotiin ja pelaamaan tossa klo 19->.
Dallasin voittoputki katkes neljään voittoon. Anaheimin kanssa hyvät pelit ja toisesta jopa irtos Lehtoselle nollapeli. Hieman täytyy taas avautua: JUHA96 pelaa jotain toista turnausta: Kirjoitin että kannattas ehkä itse heitellä jotain aikaa millon joutas pelaamaan ja kirjoitin myös että lueskelee hieman tätä foorumia mitä seuraa jos ei kykene sopimaan aikatauluja. EI VASTAUSTA!!!
Dallasin voittoputki katkes neljään voittoon. Anaheimin kanssa hyvät pelit ja toisesta jopa irtos Lehtoselle nollapeli.
aaveeFIN:iä vastaan katkes peli kun noin 3min ekaa erää pelattu tilanteessa 1-0 mulle ea merkkas 3-0 mulle. entiiä vielä millon pelataa loppuun kun ei ootullu takasin linjoille.
Nyt sovittiin että huomenna klo 20 jälkeen. I HOPE SO!!! Alkaa olemaan muuten runkosarja paketissa. San Josee vastaan on vielä toinen matsi mutta antaa heidän ladata akkuja![]()