Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse olen pelaillut tuota BEaGM:mää nyt jonkun verran enkä ole näitä liiga pelejä pelaillut, ihan vain sen takia kun joka puolelta tulee turpaan. Jos nyt ottaisi vähän rauhallisemmin eikä hakkaisi pöytää jokaisen vastustajan maalin jälkeenJos olette lähettämässä minulle kutsun niin kysykää ensin "Peliä?" tai jotain vastaavaa.
capsilla alla ~20 peliä ja tänään myöhäisillassa ja huomenna voi ottaa lisää.
sen jälkeen seuraavat kaks viikkoa on pelien suhteen hyvin epävarmoja työn ja joulun pyhien (=perheen) takia. tämä lähinnä miksalle tiedoksi!
Jees tämä ihan ok, kunhan hoidat ottelut (tuloksista ja tilanteista riippumatta) kunnialla loppuun aikataulussa ja purat kiukkusi johonkin muuhun kuin perseilyyn (veskaa maalilta pois ja takas yms.). Eli toistaiseksi liigapaikka pysyy mutta pitää pelata sen arvoisesti jatkossa. Eiköhän niitä voittojakin sieltä vielä ala tulla kun tarpeeksi yrittää![]()
Koutsi alkaa nyt lomanviettoon, mutta saattaa olla satunnaisesti pleikalla. Jäljellä siis 10 peliä ja ainakin naur1s, pairi, osmose, marley ja juhna on kohtaamatta, tais olla muitaki.
Miksalle tiedoks etten oo pelaillu koska satutin ranteen kaatuessa(2 vk sitte mutta lääkäriinhän ei mennä ennen kun on pakko) ja ei oo pelaaminen tuntunu mukavalta, saikkua keskiviikkoon asti ja hyvät särkylääkkeet niin yritän täs taas jatkaa pelejä alkuviikosta![]()
Joulun ja uudenvuoden väli menee ainakin Calgaryllä huilatessa kun joulupukki soitti ja kerto että paketissa on ainakin The Elder Scrolls V: Skyrim![]()
Come on man..
Katoin nopeesti jonkun Gameplay Demon ja olin et, What the f*ck is that
Sit ymmärrän, et jos tarvit muutaman pelin joilla voi myöhemmin olla jotain vaihtoarvoa esim NHL 13, mutta muuten takas ny sinne koppiin, kiristä luikkeet ja painele jäälle![]()
Huomenna peli alta pois?
Joulun ja uudenvuoden väli menee ainakin Calgaryllä huilatessa kun joulupukki soitti ja kerto että paketissa on ainakin The Elder Scrolls V: Skyrim![]()
Come on man..
Katoin nopeesti jonkun Gameplay Demon ja olin et, What the f*ck is that