Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

No näin juuri, yv:tä laitettu jo eilen, mutta kun ei kaveri ole täällä käynyt eikä ainakaan eilen plegellä niin ei saa kiinni millään ja ei auta kun odottaa.

e. Kaksi uutta miestä lisätty varasijoille kärkkymään :D!

Eikös tosta voisi idän jengejä huudella jo?

No täytyy nyt eka varmistaa että aawee osalllistuu... jos ei osallistu niin sit vaihtuu rytmi tossa valinnoissa jne. Eli ei vielä harmi kyllä :(

Eikös varapelaaja/t ota sit tuon aaween (jos ei osallistu) paikan, myös varausjärjestyksessä?

Eikös varapelaaja/t ota sit tuon aaween (jos ei osallistu) paikan, myös varausjärjestyksessä?

Joo totta! Ajatusvirhe :o. Hetkinen niin selaan listoja idästä...

e. Eli nyt päivitetty idästä joukkueita, siellä vuorossa naur1s! Lännessä odotellaan nyt aaween valintaa/päätöstä jatkosta...

Itse asiassa mäkin tarkkailen foorumia päivittäin, joten toimitan listaa loppuviikosta... Asialla kun tuskin on kova kiire, koska olen vuorossa viimeisenä. Joten kun kuitenkaan en saa niitä jengejä, mitä oikeasti haluaisin, niin katsotaan mitä on jäljellä viikonloppuna.

Itse asiassa mäkin tarkkailen foorumia päivittäin, joten toimitan listaa loppuviikosta... Asialla kun tuskin on kova kiire, koska olen vuorossa viimeisenä. Joten kun kuitenkaan en saa niitä jengejä, mitä oikeasti haluaisin, niin katsotaan mitä on jäljellä viikonloppuna.

Joo, tämä täysin ymmärrettävää ja huono homma kun kävi heikko arpaonni sulle :(. Jollekin se vaan väkisin osuu...

naur1s pisti yv:tä että ottaa Buffalon. Idässä vuoro heilahti kerralla Pairille sijalle 21 ja idästä tiimiä!

Jaaha, se näköjään on muutto Nykistä Jerseyn puolelle... Onneksi Brodeur tulee ottamaan gamesavereita joka matsissa... :p

Tulkaa ny perkule joku muukin länteen ettei tarvi ihan yksin siellä olla =)

Eiks toi Miksa ihan niin mee, että kun kausi sitten alkaa niin voi pelata ihan mitä pelejä tahansa (niin oman kuin toisen konferenssin ukkoja vastaan)..

Ettei ole mitään aikaväliä että esimerkiksi 1.1.2012-14.1.2012 voi vain pelata toisen konferenssin ukkoja vastaan..

Tulkaa ny perkule joku muukin länteen ettei tarvi ihan yksin siellä olla =)

Eiks toi Miksa ihan niin mee, että kun kausi sitten alkaa niin voi pelata ihan mitä pelejä tahansa (niin oman kuin toisen konferenssin ukkoja vastaan)..

Ettei ole mitään aikaväliä että esimerkiksi 1.1.2012-14.1.2012 voi vain pelata toisen konferenssin ukkoja vastaan..

Joo, kyllä saa pelata omassa ja/tai "yhteisessä" konferenssissa. Pääasia että pelejä kertyy, ihan sama missä järjestyksessä.

Olen poissa suomesta 23.12. - 9.1. joten mielellään pelailisin jo ennen lähtöä mahdollisimman paljon pelejä pois alta.

Olen poissa suomesta 23.12. - 9.1. joten mielellään pelailisin jo ennen lähtöä mahdollisimman paljon pelejä pois alta.

Jees, muistinkin että tuosta mainitsit jo aiemmin. Etköhän ehdi matseja pelata hyvinkin ennen reissua, kun tuntuu olevan monella jo vaihde silmässä kohti uutta kautta (mm. allekirjoittaneella:D). Ja loput (jos niitä vielä jää :D) sitten kun tulet!

e. Päivitän taas draftia kunhan ehdin, (17-18 välillä jos onnistuu puhelimella) ja sitten myöhäisillassa kunhan koneelle pääsen. Draftia saa viedä omatoimisestikin eteenpäin jos aawee/Pair huutelee tiiminsä. Eli idästä ei Pairin jälkeen puutu kuin Sammug. Loput sitten venyttelee kassejaan lännessä :p ja tiimit selviää kunhan aawee ilmaantuu...

TORONTOn rumat ja kankeat.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Eli idässä uupuu enää sammugin valinta, jäljellä kuumottavat panthers, islanders, senators ja jets. Lännessä Odotellaan edelleen aaweeta.

Olen pahoillani epäaktivisuudestani viime aikoina, tämä ei tule toistumaan. Lista on nyt lähetetty miksalle!

Millon päivität Miksa joukkue valintoja?

Edit. Sori olin vähän hätäinen :D

Eli meikäläinen lähtee Kipperin johdolla kokeilemaan Flamesin taistelu intoa :p

Ylös Bottom