Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
aawee:ta vastaa katkes peli toises erässä 10min pelattuna tilanne 1-0 mulle ea merkkas mulle 3-0 peli oli siis tos lännen puolella.
hupipelin jälkee oikee tulos on 3-2 columbukselle ja siis lännenpuolella
Käykö osmose "huomenna" meidän pelit? Joskus +16 jälkeen sopii itselle.
Myös muita keneltä puuttuu Vancouveria vastaan niin voisi tulla lätkimään. Vastatkaa vaan täällä, koska sopisi teille.
osmose tänään kyllä onnistuis pelit!
ja muillekin (naur1s, juhna, pairi, marley ym.) tiedoksi, capsit tänään linjoilla n. 18-22.
Detroitilla pelaamatta,
sammug_84 (joka ei koskaan vastaa mihinkään viestiin)
osmose tänään kyllä onnistuis pelit!
ja muillekin (naur1s, juhna, pairi, marley ym.) tiedoksi, capsit tänään linjoilla n. 18-22.
Joulukuun aikana pelit ollu vähemmällä, lähinnä lokaalimatseja frendien kanssa, joten viestit menneet suuremmalta osin ohi. Kyllä yleensä vastaan, moni peluri tämän varmaan vahvistaa. Varmempi tapa saada huomio on kirjottaa tänne foorumille, niinkun näät. Ja muutenkin turha siinä on mussuttaa, liigan virallinen startti eilen ja pelejä alla kuitenkin snadi yli kybä.
Tänään ja huomenna varmaankin linjoilla n 21-> . Torstaina ehkä reisuun vlopuksi, ilimottelen tänne kyllä.
nauris (joka voi kyllä ihan itse ilmotella koska miehelle käy, kun koko ajan kieltäytyy pelistä)
Enää olis jäljellä Pairi ja Hylje. Sitten vaan odottelemaan oisko jatkopaikkaa tarjolla![]()