Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

aawee:ta vastaa katkes peli toises erässä 10min pelattuna tilanne 1-0 mulle ea merkkas mulle 3-0 peli oli siis tos lännen puolella.

Huomenna vois Edmontonkin palata lomien vietosta,ehkä hiukan pulskistuneena:D

hupipelin jälkee oikee tulos on 3-2 columbukselle ja siis lännenpuolella

Tämä kirjattu muistiin!

Chicago avasi vuoden 2012 3-1 kotivoitolla jamskun columbuksesta. Hyvä taistelu oli ja viimeiselle kympille mentiin tasalukemissa. Blackhawksin P.Sharp toimi kotijoukkueen sankarina tehden sekä voittomaaliksi jääneen 2-1 osuman että myös 3-1 maalin. Kiitokset jamskulle hyvästä pelistä! Toinen ottelu mahdollisesti Suomen matsin ekalla erätauolla...

Käykö osmose "huomenna" meidän pelit? Joskus +16 jälkeen sopii itselle.

Myös muita keneltä puuttuu Vancouveria vastaan niin voisi tulla lätkimään. Vastatkaa vaan täällä, koska sopisi teille.

Käykö osmose "huomenna" meidän pelit? Joskus +16 jälkeen sopii itselle.

Myös muita keneltä puuttuu Vancouveria vastaan niin voisi tulla lätkimään. Vastatkaa vaan täällä, koska sopisi teille.

Näillä näkymin onnistuu.

Detroitilla pelaamatta,

Läntisestä konferenssista Jamskua vastaan

sekä Yhteisestä konferenssista,

Azllu, Jani1986, sammug_84 (joka ei koskaan vastaa mihinkään viestiin), jamsku, nauris (joka voi kyllä ihan itse ilmotella koska miehelle käy, kun koko ajan kieltäytyy pelistä), harmaahylje ja bahrain12345

Mites ukoille pelit kävisi, onko ketään tänään linjoilla ennen suomen peliä?

osmose tänään kyllä onnistuis pelit!

ja muillekin (naur1s, juhna, pairi, marley ym.) tiedoksi, capsit tänään linjoilla n. 18-22.

ja muillekin (naur1s, juhna, pairi, marley ym.) tiedoksi, capsit tänään linjoilla n. 18-22.

Oon linjoilla 19 jälkeen, vaikka plege onkin käynnissä. Vilbertto et sitten tullu pelailee?

Meni vähän pidempään mitä odotin, nyt tosin kävisi (tai myöhemmin)

Detroitilla pelaamatta,
sammug_84 (joka ei koskaan vastaa mihinkään viestiin)

Joulukuun aikana pelit ollu vähemmällä, lähinnä lokaalimatseja frendien kanssa, joten viestit menneet suuremmalta osin ohi. Kyllä yleensä vastaan, moni peluri tämän varmaan vahvistaa. Varmempi tapa saada huomio on kirjottaa tänne foorumille, niinkun näät. Ja muutenkin turha siinä on mussuttaa, liigan virallinen startti eilen ja pelejä alla kuitenkin snadi yli kybä.

Tänään ja huomenna varmaankin linjoilla n 21-> . Torstaina ehkä reisuun vlopuksi, ilimottelen tänne kyllä.

Rangers palaa arkeen nyt.

Linjoilla ollaan jonkin aikaa ja mahollisesti vielä ennen suomen peliä illalla.

yhteisessä konffassa pelejä pelaamatta seuraavanlaisesti :

jamsku
bahrain
nauris
young
sammug

Vieläkö tuut tänään? Voisin tulla pelailee jos tiedät yhtään aikaa kertoa, ei viitsi päivystää tuota pleikkaa koko iltaa :p

Ja tosiaan sammug on kyllä yleensä hoitanut sopimisen ja pelit hyvin pois alta ennen määräaikaa, joten ei varmaan kannattane tässä vaiheessa alkaa vielä sen suurempaa numeroa tehdä, jos on kuppi maistunut lomilla... :D

Joulukuun aikana pelit ollu vähemmällä, lähinnä lokaalimatseja frendien kanssa, joten viestit menneet suuremmalta osin ohi. Kyllä yleensä vastaan, moni peluri tämän varmaan vahvistaa. Varmempi tapa saada huomio on kirjottaa tänne foorumille, niinkun näät. Ja muutenkin turha siinä on mussuttaa, liigan virallinen startti eilen ja pelejä alla kuitenkin snadi yli kybä.

Tänään ja huomenna varmaankin linjoilla n 21-> . Torstaina ehkä reisuun vlopuksi, ilimottelen tänne kyllä.

Kyllä mää tiedän et virallinen startti oli eilen.. Mulle on ihan sama vaikka pelataan peli pois aikataulun viimesenä päivänä, enhän mää mistään aikataulusta olekaan jauhanu vaan siitä et jos Millään viitsisit Joskus vastata niihin pleikkariviesteihin.. Ihan fiksua olisi vastata parilla sanalla et "katotaan vuoden vaihteen jälkeen" jos kerta aikaa ei ole.. Vai onko liikaa pyydetty jos kerta molemmat onlinessa ollaan? Pitäskö ennemmin olla täällä cmd +r näpyttelemässä..

Torstaina voisin harjailla muutamat pelit pois alta, alkuillasta ainakin olen hollilla kun emäntä menee töihi. Tarkemman ajan ilmoittelen vaikka huomenna. Kun noi työkuviot nyt peruuntukin niin ei reissuun päässytkään!

nauris (joka voi kyllä ihan itse ilmotella koska miehelle käy, kun koko ajan kieltäytyy pelistä)

Kieltäydytty on, kun ei virallinen peliaika edes ole ollut päällä ja olen sinulle tietääkseni vastannut aivan asiallisesti, joten turha ruveta vetämään marttyyrin viittaa harteille. ;)

Enää olis jäljellä Pairi ja Hylje. Sitten vaan odottelemaan oisko jatkopaikkaa tarjolla :rolleyes:

jamsku
bahrain
nauris
young
sammug

joku arvon herroista myllyttämään nyt????

Ylös Bottom