Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Läntisen konferenssin miehiä tänään peleille?
Eilen siellä ei ollu klo 18-21 kun minä, julbero, wekinho (joka hakkas 2 kautta) ja sit aawee jonka kanssa haasteltiin ristiin rastiin..
Tortai-ilta, tollanen aika niin missä te kaikki sepät olette =)
Sit helvetti te näköjään kökitte siellä keskellä yötä kun pitäis olla nati nati ja päätä tyynyyn( Joni Ortio imitoi Hannu Jortikkaa osa 2 - YouTube )..
Liityin itäiseen konferenssiin ja kentälliset oli ihan sekasin! Siellä oli puolustajaa ykkösen sentterinä yms. No nyt ne on jotenki kunnossa, MUTTA en jostain syystä pääse kirjautumaan tohon yhteiseen liigaanIlmoittaa vaan, että hakuehtoja vastaavia verkkoliigoja ei löydy. Oon nyt muutaman kerran kokeillu, mut ei vaan onnistu.
Liityin itäiseen konferenssiin ja kentälliset oli ihan sekasin! Siellä oli puolustajaa ykkösen sentterinä yms. No nyt ne on jotenki kunnossa, MUTTA en jostain syystä pääse kirjautumaan tohon yhteiseen liigaanIlmoittaa vaan, että hakuehtoja vastaavia verkkoliigoja ei löydy. Oon nyt muutaman kerran kokeillu, mut ei vaan onnistu.
Toronto kohta linjoilla.
Hyvä matsi oli Blackhawksien entistä käskijää vastaan, kun Chicago kävi jatkamassa voittoputkensa 6 peliin Torontoa vastaan kotiluolassa lukemin 4-2 (viimeinen tyhjiin). Kohta varmaan herään tästä fantasiaunesta kun kulkee jo hankalahkon alun jälkeen jo vähän liiankin hyvin. Nyt saldot 9V 3H 1JAH ja 19p. Nyt viikonlopun viettoon (lue: kaljan hakuun
)
Mulla tilttas 1.erän jälkeen tilanteessa Blues 1- 0 Canucks. Oli pakko quitata ja ea merkkas Vilbertolle voiton. Pelattiin hupipelinä ja oikea tulos tais olla 5-3 Bluesille. Peli oli yhteisessä konferenssissa, ja Vilbertto saa korjata jos muistin ihan väärin nää. Tasasia vääntöjä molemmat ja varmaan ihan reilua että molemmat yhen voitti. Silti jäi kismittämään jatkoaikahäviö kun Halak ei napannu ihan otettavissa olevaa lämäriä.
St. Louis alkaa pikku hiljaa tulla tutuksi GM:lle, mutta joukkueen tasaisuus ja sitä kautta ehdottomien huippujen puuttuminen saattaa viedä parhaan terän tämän kauden pokaalimetsästyksestä.
Tänään on Calgary linjoilla illalla kunhan oon ensin kattonu miten Kalpa hakkaa HIFK:n maanrakoon![]()