Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

San jose taas pleikkarilla mutta ei änärissä illalla joten kutsua tulemaan jos tansseja tanssimatta. Rentous on löytynyt peliin kun millään ei ole enää mitään väliä. Eilen jopa raavittiin yksi voitto :)

Vancouverin ensimmäisen kauden runkosarja liigassa nyt pelailtu loppuun eilen yöllä Marleytä vastaan.

Olen tyytyväinen omaan suoritukseen ensimmäisellä kaudella ja mikäli poffeihin pääsee niin siellä laitetaan kampoihin.

Miksa: mahtaisko seuraavalle kaudella olla hyvä uudistus sallia vaihdot? tietenkin jos on yhteinen konfrenssi kanssa niin ei ole järkeä.

Näillä näkymin sarjasysteemiä ei muutella, joten vaihdot ei täten tule valitettavasti kysymykseen. Mutta onneksi on toinen liiga jossa voi sitten tätä puolta toteuttaa :)

Minä voisin olla divarin ja liigan kannalla kun nyt olisi jengistä otettu sen verran selkoa että voisi tehdäkin divarin. Olisi tasaisempia vääntöjä ja liiga nousu tuntuisi hyvälle.

Pelasin kaverin kanssa sen verran änäriä, että nyt on pieni huili paikallaan. Tuun noin 22 aikaan taas linjalle, niin jos Sammug tai naur1s ootte sillon paikalla, niin pelataan pelit pois. :)

Nashville - Edmonton jäi kesken tilanteeseen 2-1, nyt pelasimme ottelu loppuun ja lopullinen tulos Nashvillelle rankkarivoitto 3-2

Philadelphia olis onlinessa tonne klo 16 asti. Elikkä ei muutaku limppua jäähän!

edit. Torontolta kuokkaan 1-7 tai 8 ei voi muistaa :d, hauskaa että vahingossa nappasin veskarin pois ja kävin valikosta laittaa maalivahti takaisin ja seuraavassa hyökkäyksessä kassaria ei näy missään ja silti pelataa 5-5 :D. Mut eipä jääny jossiteltavaa. Philly on ihan jees jengi sellasia vastaan missä on enemmän rymistelijä hyökkääjät, mut voi perkele Torontoa,Edmontonia ja Floridaa vastaan jossa vähänkään vikkelämpiä kavereita ei taho Prongerit, Coburnit ja Liljat oikee pysyä perässä :D

edit.edit Eipä hirveästi ole porukkaa onlinessa näkyny tänää ainoana pelinä toi Pairia vastaan pelattu matsi. Juhna ei ole edes hyväksynyt mua kaveriksi, joten en tiedä on ko mies ollut online vai ei? Noh aikaahan tässä on vaikka muille jakaa, mut ois kiva pelailla pelejä pois alta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Eilen en ehtinyt kuin yhden pelin tätä liigaa pelata.

Tänään klo 20-22 välisenä aikana voisin pelailla. Jos mua ei näy pleikalla, niin laittakaa viestiä tänne jos oon sitte koneella.

Vaikeeta on tämän kauden lopettaminen, kun nyt ei sitten pääse ea:n palvelimille kirjautumaan. Onko muilla ilmenny samaa ongelmaa?

Calgaryn GM palannut reissusta. Illalla n.klo 22 vois hyljettä vastaan hoitaa viimesen matsin

Onnistuisko tänää sammug ja/tai naur1s. Pahoittelen etten eilen päässyt pleikalle, vaikka taidettiin jotain sellaista puhua. Odottamaton ja akuutti meno sotki eilisen aikataulutuksen. Mutta laittakaa ihmeessä ehdotuksia millon pelataa, saataiskohan tänä vkl pelattua?

Tiedoksi: Marley tämän viikonlopun huonosti tavoitettavissa, mutta viimeistään ma-to akselilla taas kehissä enemmänkin.

Ylös Bottom