Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 3)

! ! ! ! ! ! ! ! H U O M ! ! ! ! ! ! ! ! !

Pairi ei oo pysäyttämätön! Carolinan uskomattoman kiimaisan tappelun ja joukkuepelin ansiosta viimeinen erä päättyi 1-1!!! Koko ottelu siis 9-1 Pairille :(

Taitaa olla viimenen liiga mihin osallistun jos Pairi on mukana :D alkaa vaan vituttamaan suunnattomasti ku kaveri laittaa limppua verkonperukoille maalin kulmalta jatkuvasti.

Ps. Mitä sä teit erätauoilla? Runkkasit ja katoit maalikoostetta?

Buffalo x2
Columbus x1
Nashville x1
Dallas x1

Ja Carolina jatkaa päivystämistä

Viimeksi muokannut moderaattori:

Oisko pizza pairi linjoilla jos pistäis pleikkarin päälle?

e. Jani1986 nyt sitten poistettu yhteisestä konffista ja osmose poistaa kaverin idästä kunhan ennättää. Harmi että näin mutta minkäs teet...

Tosiaan kun Jani joutui liigan jättämään :(, niin psn: Kirwaa nousee liigaan kaudelle 4. Kaveri varmisti mulle yv:llä olevansa mukana :). Eli tämä mies ilmaantuu liigakartalle ens kauden draftista lähtien...

Meikäläinen ei sitten ole maisemissa 3. -5. helmikuuta, joten sitä ennen pitäisi saada nuo kolme peliä pois alta. Huomenna illalla klo 20 jälkeen pitäisi olla aikaa itellä seuraavan kerran.

Muistaakseni mulla oli vielä matsit pelaamatta Marlöön Dallasin ja speismankin san hoseen kanssa, mites huomenna (to) onnistuisko?

Muistaakseni mulla oli vielä matsit pelaamatta Marlöön Dallasin ja speismankin san hoseen kanssa, mites huomenna (to) onnistuisko?

Mulle (Dallas, Marley) käy nyt to noin klo 11-14:30 millon vaan ja joskus klo 17-19 välillä näillä näkymin.

Jahas, tuli sit kiire tän kanssa. Vähän joudun purnaamaan siitä, että ykskaks muutetaan deadlinea noinkin reilusti. Ja turha kenenkään sanoa, että oisit pelannu aiemmin, itse kun en (valitettavasti) kuulu niihin, jotka pääsevät joka päivä pelaamaan :)

Mutta tiedoksenne:
Olen pe päiväsaikaan tod näk linjoilla myös pari tuntia, sen jälkeen seuraavan kerran ti-to melko hyvin paikalla, sekalaisesti päivällä ja iltaisin. Viikonloppuisin en juuri pääse pelaamaan, säkällä saatan piipahtaa linjoilla, muttei kannata laskea mitään sen varaan - VARSINKAAN viimeisenä viikonloppuna.

Jäljellä:

Läntisestä:
Juhna96
AaweeFIN

Yhteisestä:
AaweeFIN
naur1s
HurjaHank
juhna96
PetteriFIN

Laitoin ystäväpyynnöt puuttuville, lisätkääpä meikäläinen listaan.

Joitakin olen jo yrittänyt haastaa useamman kerran, mutta ei ole sopinut tai en saanut mitään vastausta. Nyt tiedätte enemmän tai vähemmän mun aikataulun, joten ei muuta kuin aikatauluehdotuksia privaan kiitos!

Ei ainakaan voi sanoa, etten olisi yrittänyt ;)

Mulle (Dallas, Marley) käy nyt to noin klo 11-14:30 millon vaan ja joskus klo 17-19 välillä näillä näkymin.

Jahas, tuli sit kiire tän kanssa. Vähän joudun purnaamaan siitä, että ykskaks muutetaan deadlinea noinkin reilusti. Ja turha kenenkään sanoa, että oisit pelannu aiemmin, itse kun en (valitettavasti) kuulu niihin, jotka pääsevät joka päivä pelaamaan :)

Mutta tiedoksenne:
Olen pe päiväsaikaan tod näk linjoilla myös pari tuntia, sen jälkeen seuraavan kerran ti-to melko hyvin paikalla, sekalaisesti päivällä ja iltaisin. Viikonloppuisin en juuri pääse pelaamaan, säkällä saatan piipahtaa linjoilla, muttei kannata laskea mitään sen varaan - VARSINKAAN viimeisenä viikonloppuna.

Jäljellä:

Läntisestä:
Juhna96
AaweeFIN

Yhteisestä:
AaweeFIN
naur1s
HurjaHank
juhna96
PetteriFIN

Laitoin ystäväpyynnöt puuttuville, lisätkääpä meikäläinen listaan.

Joitakin olen jo yrittänyt haastaa useamman kerran, mutta ei ole sopinut tai en saanut mitään vastausta. Nyt tiedätte enemmän tai vähemmän mun aikataulun, joten ei muuta kuin aikatauluehdotuksia privaan kiitos!

Ei ainakaan voi sanoa, etten olisi yrittänyt ;)

Purnata toki saa jos katsoo aiheelliseksi. Tämä ratkaisu perustuu siihen, että kalenteria katsoen liigan runkosarjaa on joka tapauksessa ollut aikaa pelata SU 5.2 täydet 5 viikkoa ja lisäksi koko joulukuu (vaikka vapaaehtoista peliaikaa olikin) eli enemmän kuin riittävästi jos minulta kysytään. Ei tietääkseni missään liigassa ole näin pitkää runkosarjaa ajalliselta kestoltaan lyhennyksen jälkeenkään. Kuitenkin puolet on pelanneet jo ottelunsa ja useat on ihan siinä hilkulla. Sitten on tämä viiden rypäs joilla hieman enemmän pelaamatta (tämäkin tilanne taisi eilisen aikana edetä). Minusta 1,5 vkoa pitäisi olla riittävä aika pelata esim. nyt nuo sinun matsisi kun varmaan aaween ja juhnan kanssakin väännätte molemmat matsit samalla kertaa --> jää enää 4 matsia jäljelle jne.

Sitten mitä tulee noihin kaveripyyntöihin niin ihan yleisohjeena joka koskee kaikkia pelaajia, että kannattaa laittaa ne heti liigan alussa jokaiselle osallistujalle. Tällöin näkee kuitenkin aina jos kaveri on online vaikka pelaisikin jotain muuta. Muuten voi käydä esim. niin että pelaaja A ja B eivät ole kaveripyyntöä toisilleen laittaneet. Molemmat saattavat olla plegellä pelaamassa (toinen odottaa että foorumille viestiä kun kaveri on online) mutta eri peliä jolloin ei änärin valikoissa tietenkään näy kirjautuneena --> sit missataan hyvä mahdollisuus pelata matseja vaikka molemmille sopisi. Samoin foorumille kannattaa laittaa aina joku lyhyt viesti tyyliin "pelaaja A kaukalossa klo 15-18 tänään" jolloin muutkin tietää että kannattaako plegeä avata vai kaivaa napaansa ja syödä pitsaa :p.

Ylipäätään tässä liigassa ei ole tarvetta olla tosiaankaan joka päivä online, mutta jos peliaikaa on vähemmän itsellä käytössä niin silloin pitää kompensoida sitä tehokkaalla peliaikojen sopimisella pelaajien kanssa ja ilmoittaa tosiaan foorumilla että milloin on online. Sinähän tässä nyt sen homman hoiditkin (toki olisit voinut aiemminkin tämän jo tehdä) mutta itse uskon että sinä ja muutkin saatte matsit pelattua. Toki sitten aktiivisuutta tarvitaan huomattavasti myös muilta osapuolilta ja tämä teksti ei nyt ole vastaus yksinomaan sinun tilanteeseen vaan kaikille joilla pelit vaiheessa. Ja tosiaan helpointa on sopia privaviesteillä molemmille sopiva!!

Sluiba rillailtu kumoon tältä päivältä, vielä olis runkkaria jälellä avaruusapinaa ja sammuggia vastaan.
Onko herrat mihin aikoihin linjoilla?

Tzun eli Juhna96 oisitko milloin linjoilla jotta saisin ton runkosarjan pakettiin!

Marley/Dallas linjoilla nyt pari tuntia, pelailen tod näk jotain muuta, mutta laittakaa psn-viestiä.

HurjaHank käviskö tänään toi meidän jäljellä oleva ottelu? ilmottele aikaa mikäli käy

Kuka haluu spank the spacemonkey niin huomenna(la) onnistuu heti siitä puolenpäivän jälkeen.

Laitetaampa sellainen viesti kuin, lähettäkää mieluiten viestiä plegellä koska olen huomattavasti enemmän plegellä kui kfinissä. Jäljellä enää: Dallas x2, Florida ja oliko muuten muita? Philadelphiasta saatiin rankkari voitto! Taitaa olla niin että ?7? voitosta yksi varsinaisella peliajalla.

Avaruusapina menettikin pleikkarinsa täksi illaksi vaimolle ja lego star warssille. Huomenna toivottavasti liukkailla

Ylös Bottom